Άλλη μία Pagani Zonda, ειδική παραγγελία

Άλλη μία Pagani Zonda, ειδική παραγγελία

Οι «τελευταίες» Zonda θα φτάσουν σιγά-σιγά να είναι περισσότερες από αυτές της κανονικής παραγωγής.

Μετά από σχεδόν 20 χρόνια, η Zonda αρνείται να πεθάνει. Η Pagani θα βγάλει άλλο ένα αυτοκίνητο, ειδική παραγγελία για κάποιον απαιτητικό πελάτη με πολύ βαθειά τσέπη.

Από το 2013 υποτίθεται ότι η παραγωγή της Pagani Zonda έχει τελειώσει. Η αποχαιρετιστήρια έκδοση θα ήταν η Revolucion και μετά η εταιρεία θα περνούσε στην εποχή της Huayra. Όντως, το νέο μοντέλο ήρθε, αλλά η Zonda αρνείται να περάσει στην ιστορία. Η Pagani είχε ανακοινώσει ότι είχε εξαντληθεί το στοκ της AMG από τα μπλοκ του ατμοσφαιρικού V12 που χρησιμοποιούσαν οι διάφορες εκδοχές της Zonda. Και η Mercedes δεν θα έφτιαχνε νέα, καθώς θα καταργούσε τη γραμμή παραγωγής του ξεπερασμένου βάσει προδιαγραφών ρύπων κινητήρα. Αλλά φαίνεται πως βρίσκεται μία λύση, όταν υπάρχει ο πελάτης που πληρώνει καλά.

Πέρσι η Pagani είχε φτιάξει την Zonda HP Barchetta, ένα δώρο προς τον ίδιο τον ιδρυτή της εταιρείας, τον Horacio Pagani, για τα 60ά του γενέθλια. Όλοι πίστευαν ότι αυτή θα ήταν η τελευταία Zonda. Όμως τώρα, ο ιδιοκτήτης του ρώσικου βελτιωτικού οίκου TopCar Design παράγγειλε ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτόν κομμάτι, το οποίο αυτές τις μέρες συναρμολογείται στο εργοστάσιο της μάρκας στη Modena. Θα παραδοθεί την άνοιξη του 2018 και από το εργοστάσιο δηλώνεται ως «αυθεντικό» αυτοκίνητο. Δηλαδή εντελώς καινούριο, και όχι αποκατάσταση και παράλληλα αναβάθμιση πάνω σε κάποιο ήδη υπάρχον, όπως ήταν η Zonda Riviera που ήταν βασισμένη σε μία Zonda F.

Οι επεξεργασμένες φωτογραφίες που έδωσε η TopCar δείχνουν ότι το αυτοκίνητο έχει κάποιες ομοιότητες με την Cinque Roadster και την Tricolore. Το αμάξωμα θα είναι φτιαγμένο από το ήδη γνωστό από την Huayra διάφανο μπλε ανθρακόνημα, θα έχει λωρίδες με τα χρώματα της ιταλικής σημαίας και ζάντες χρυσού χρώματος. Το σταθερό πίσω φτερό και με τους πυλώνες στήριξης στο κέντρο του αυτοκινήτου βγάζει μια παλιομοδίτικη hardcore αίσθηση. Ρετρό είναι και η καμπίνα, με το τιμόνι χωρίς αερόσακο, το λεβιέ και το χειρόφρενο ντυμένα με ξύλο. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζουν οι χαρακτηριστικοί για τη μάρκα αεραγωγοί εμπνευσμένοι από τους jet κινητήρες και οι μικροί διακόπτες αεροπορικού τύπου. Δεν υπάρχει οθόνη αφής ούτε προηγμένο multimedia.

Την αισθητική συμπληρώνει το ανθρακονημάτινο airscoop ανάμεσα στα προσκέφαλα των καθισμάτων. Το οποίο φέρνει την ανάσα των δώδεκα κυλίνδρων κυριολεκτικά στο αυτί των επιβατών. Η ιπποδύναμη αναμένεται τουλάχιστον στα επίπεδα της Cinque, δηλαδή από τα 670 άλογα και πάνω.

Πηγή Car Buzz / Motor1
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube