Ο Μαθουσάλας Nissan GT-R σημείωσε 584% αύξηση πωλήσεων

Ο Μαθουσάλας Nissan GT-R σημείωσε 584% αύξηση πωλήσεων

Τι κι αν μετράει 17 χρόνια στην καμπούρα του; Το Nissan GT-R διάγει δεύτερη νιότη κι οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν το 2023.

Nissan GT-R

Στον κόσμο της αυτοκίνησης που οι αλλαγές είναι σαρωτικές, δεν περιμένεις ότι ένα μοντέλο σχεδόν απαράλλαχτο από το 2007 θα εξαπλασιάζει τις πωλήσεις του. Κι όμως, το Nissan GT-R πάει κόντρα στη λογική και τα προγνωστικά.

Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε τα στοιχεία των πωλήσεων της στις ΗΠΑ για το 2023 και μέσα στις 898.796 μονάδες που παραδόθηκαν, εστιάζουμε στο Nissan GT-R που μας κίνησε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον.

Το λες και παράδοξο. Αν κι έχει τα χρονάκια του, το Nissan GT-R πουλάει ανέλπιστα καλά

Η Nissan ταξινόμησε 390 GT-R τη χρονιά που μας πέρασε, μια δραματική αύξηση 584% σε σχέση με το 2022, όπου πούλησε μόλις 57 μονάδες.

Nissan GT-R

Μέρος της αύξησης πρέπει να αποδοθεί στο facelift στο οποίο υποβλήθηκε το εμβληματικό μοντέλο τον Ιανουάριο του 2023.

Πέρα από τις αισθητικές βελτιώσεις για καλύτερη αεροδυναμική και φρέσκια εμφάνιση, η σκληροπυρηνική έκδοση Nismo απέκτησε μπροστινό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. 

Nissan GT-R

Η Nissan πρόσφερε επίσης μια νέα έκδοση T-Spec, η οποία συνδυάζει τον βασικό κινητήρα με το φουσκωμένο αμάξωμα, την ανάρτηση και τα κεραμικά φρένα του Nismo σε χαμηλότερη τιμή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έτσι κατασκευάζεται το Nissan GT-R στην Ιαπωνία [video]

Υπάρχουν επίσης δύο νέα διαθέσιμα χρώματα: το Millennium jade και το Midnight purple.

Nissan GT-R

Ωστόσο, μια τέτοια εκτόξευση στις πωλήσεις παραμένει ασυνήθιστη, δεδομένου ότι το GT-R έχει επουσιώδεις αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που πρωτοκυκλοφόρησε το 2007.

Η ιπποδύναμη έχει παραμείνει ίδια για οκτώ χρόνια, στα 565 PS. Ομοίως, ενώ το εσωτερικό έχει υποστεί κάποιες βελτιώσεις, εξακολουθεί να μοιάζει πολύ με μια χρονοκάψουλα από τη δεκαετία του 2010. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τρελά λεφτά για το Nissan Skyline R34 GT-R από το Fast & Furious 4

Αυτό όμως έχει και τα καλά του. Ας πούμε, το Nissan GT-R εξακολουθεί να διαθέτει υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι, κάτι που θα δυσκολευτείτε να βρείτε ακόμη και στα πιο ακριβά εξωτικά μοντέλα όπου έχει αντικασταθεί από ηλεκτρική.

Nissan GT-R

Ή στην καμπίνα υπάρχουν ακόμα πολλοί φυσικοί διακόπτες, για όποιον επιθυμεί μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση.

Κι ενώ είχε κατηγορηθεί για μεγάλο και βαρύ όταν παρουσιάστηκε, πλέον που οι ανταγωνιστές του έχουν πάρει τα κιλάκια τους, το GT-R θεωρείται έως και μαζεμένο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Nissan GT-R ανασταίνεται ως ηλεκτρικό με 1.360 PS [video]

Με 4,71 m μήκος, κάποτε ήταν ατσούμπαλο. Τώρα που η M4 έχει ξεχειλώσει στα 4,794 m, το Nissan φαίνεται μικρό. Ή το βάρος: Εκεί που τα 1.785 kg θεωρούνταν υπερβολικά πριν 17 χρόνια, τώρα δεν είναι και τόσο βαρύτερο από τη BMW M2.

Nissan GT-R

Για πόσο ακόμα θα μπορεί να πουλά τόσο ο Μαθουσάλας της Ιαπωνίας; Η Nissan έχει ήδη παρουσιάσει το πώς φαντάζεται το επόμενο GT-R: Ηλεκτρικό, με 1.360 PS κι ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Όταν δεν λυσσάει στην πίστα, μετατρέπεται σε παιχνιδομηχανή. Πράγματι, το εσωτερικό εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Polyphony Digital, προγραμματιστή του Gran Turismo.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube