Ford C-Max: Τέλος για το MPV του Μπλε Οβάλ

Ford C-Max: Τέλος για το MPV του Μπλε Οβάλ

Η Ford επιβεβαίωσε το τέλος της παραγωγής του C-Max, καθώς καταργεί τη νυχτερινή βάρδια στο γερμανικό εργοστάσιο του Saarlouis.

Η Ford επιβεβαίωσε ότι θα τερματίσει την παραγωγή του C-Max στο εργοστάσιο της στο Saarlouis της Γερμανίας, αλλά δήλωσε ότι η εγκατάσταση θα παραμείνει ανοιχτή με περαιτέρω επενδύσεις για το Focus που επίσης κατασκευάζεται εκεί.

Η παραγωγή των C-Max και Grand C-Max θα σταματήσει μέχρι το τέλος του Ιουνίου, δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία την Παρασκευή σε δελτίο Τύπου. Η Ford θα καταργήσει επίσης τη νυχτερινή παραγωγή στο εργοστάσιο. Οι κινήσεις αυτές αναμένεται να περιορίσουν το κόστος, καθώς η Ford επιδιώκει να ανατάξει οικονομικά τις ευρωπαϊκές δραστηριότητές της που χάνουν χρήματα.

Η Ford δήλωσε ότι θα συνεχίσει να επενδύει στην παραγωγή του μικρού οικογενειακού της, του Focus, στο εργοστάσιο του Saarlouis. Επενδύσεις που υπαγορεύονται από την έντονη ζήτηση, αλλά και απαίτηση για υψηλότερο περιθώριο κέρδους, στις εκδόσεις στέισον, Active και ST, ανέφερε η εταιρεία.

Η Ford είχε δηλώσει στις 15 Μαρτίου ότι σχεδιάζει να μειώσει περισσότερες από 5.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία, προκειμένου να βοηθήσει τις ευρωπαϊκές δραστηριότητές της να επιστρέψουν στην κερδοφορία εντός βραχυπρόθεσμου ορίζοντα. Το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα περιλαμβάνει περικοπές θέσεων εργασίας, εξέταση κλεισίματος εργοστασίων και διακοπή γραμμών παραγωγής για μοντέλα που χάνουν χρήματα, δήλωσε η Ford. Για να βελτιωθεί η κερδοφορία της, η Ford υπολογίζει επίσης στην εταιρική σχέση που διαμορφώνεται με τη Volkswagen. Συνεργασία που θα της επιτρέψει να μοιράζεται το κόστος εξέλιξης και παραγωγής. Εξάλλου, το Μπλε Οβάλ δήλωσε τον προηγούμενο μήνα ότι στο άμεσο μέλλον και με χρονικό ορίζοντα το 2023 θα επενδύσει το 90% της παγκόσμιας κατανομής κεφαλαίων της στην εξέλιξη των LCV, των pick-up και των SUV.

Το Μπλε Οβάλ απασχολεί περίπου 53.000 εργαζομένους στην Ευρώπη, με περισσότερους από 24.000 από αυτούς στη Γερμανία. Μόνο στην Κολωνία, την ευρωπαϊκή έδρα της και κέντρο κατασκευής του Fiesta, απασχολεί 18.000 εργαζομένους. Άλλοι 6.000 απασχολούνται στo Saarlouis και επιπλέον 200 στο μηχανολογικό κέντρο του Aachen. Έως 1.700 θέσεις εργασίας αναμένεται να μετακινηθούν στο Saarlouis.

Η Ford προχωρά στην κατάργηση των C-Max και Grand C-Max λόγω της απότομης και κατακόρυφης πτώσης στη ζήτηση, καθώς οι πελάτες μετακινούνται προς τα SUV και crossover. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των C-Max και Grand C-Max μειώθηκαν κατά 21%, στα 53.080 αυτοκίνητα στην Ευρώπη πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics. Αλλά και οι πωλήσεις του Focus κατέγραψαν αρνητικό πρόσημο για το 2018, με τις πωλήσεις να αποκλίνουν ποσοστιαία κατά 8%, στα 194.097 αυτοκίνητα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube