Δεύτερη νιότη για τα MX-5 MK1 με την υπογραφή της Mazda

Δεύτερη νιότη για τα MX-5 MK1 με την υπογραφή της Mazda

Η Mazda Ιαπωνίας προσφέρει πλέον υπηρεσία αποκατάστασης για τα “NA” MX-5.

Η Mazda ανακοίνωσε ένα επίσημο πρόγραμμα αποκατάστασης για τα MX-5 πρώτη γενιάς, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες των «γέρικων» MX-5 να τα «φρεσκάρουν» πλήρως με τις ευλογίες της μαμά εταιρείας.

Με τα πρώτα μοντέλα να είναι πλέον 28 ετών, το “NA” MX-5 (Eunos Roadster στην Ιαπωνία) έχει ήδη την αίγλη που «κουβαλούν» τα εμβληματικά μοντέλα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το Mazda MX-5 1.5 SKYACTIV

Η απόφαση της Mazda να προσφέρει μια τέτοιου είδους υπηρεσία δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο, καθώς εταιρείες όπως οι Aston Martin, Jaguar, Porsche, Lamborghini και μερικές άλλες, πραγματοποιούν εδώ και καιρό επίσημα προγράμματα αποκατάστασης, αλλά και πάλι δεν είναι συνηθισμένο από κατασκευαστές ευρείας παραγωγής.

Πιο αναλυτικά, η Mazda και οι προμηθευτές της έχουν δεσμευτεί ότι θα κατασκευάσουν και θα διανείμουν ξανά ανταλλακτικά που έχουν εκλείψει από την αγορά, όπως για παράδειγμα τα soft top βινυλίου, το τιμόνι και τον επιλογέα της Nardi, μέχρι και τα original ελαστικά της εποχής Bridgestone SF325 σε διάσταση 185/60 R14.

Η Mazda Ιαπωνίας έχει ήδη αποκαταστήσει ένα MX-5 πρώτης γενιάς που εκτελεί χρέη demo car και έχει πιστοποιηθεί από τον TÜV, με τους πιθανούς πελάτες τους προγράμματος να μπορούν να επισκεφθούν τα εξειδικευμένα συνεργεία από τις αρχές του 2018.

Δυστυχώς, η νέα αυτή υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στην Ιαπωνία, μιας και σύμφωνα με την Mazda εκεί κυκλοφορούν τα 23.000 από τα 120.000 “NA” MX-5 που πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο. Η διανομή όμως των καινούριων ανταλλακτικών και εκτός Ιαπωνίας θα έδινε σίγουρα μία εγγυημένη επιλογή σε αυτούς που θέλουν να δουν το MX-5 τους σαν καινούριο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μια νύχτα στο μουσείο της Mazda [video]

Τέλος, το κόστος του εγχειρήματος είναι πιθανό να ξεπερνά την αξία των περισσότερων MX-5 που θα επισκεφθούν τα συνεργεία της Mazda Ιαπωνίας, αλλά τέτοιες ενέργειες είναι ενθαρρυντικές για τους φίλους του αυτοκινήτου και μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες αυτό τον δρόμο.

[Πηγή: Evo UK]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube