WRC: Ικανοποιημένος ο Κουμπίτσα

WRC: Ικανοποιημένος ο Κουμπίτσα

Ο Πολωνός, πρώην αστέρας Formula 1, έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι οδηγώντας ένα Citroen DS3 RRC στην κατηγορία WRC-2 του Ράλι Πορτογαλίας.

Έκανε ένα δυνατό ξεκίνημα στον αγώνα, κρατώντας τη 2η θέση στην κατηγορία το πρωί της πρώτης ημέρας, παρότι γλίστρησε κι έπεσε σε χαντάκι προκαλώντας ζημιά σε ένα λάστιχο και στο ψυγείο του αυτοκινήτου του.

Όμως ο Κουμπίτσα εγκατέλειψε αργότερα την ίδια μέρα όταν άλλα δύο σκασμένα λάστιχα δεν του επέτρεψαν να καλύψει την απόσταση των 206 km απλής διαδρομής μέχρι την Υπερειδική στη Λισαβόνα.
 
Πριν από το ράλι, ο Πολωνός περίμενε ότι η προσαρμογή του στις σημειώσεις θα ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία. Εξεπλάγη όμως από το πώς κάποια σημεία των ειδικών άλλαζαν χαρακτήρα με την οδήγηση σε ρυθμό αγώνα.
 
«Χωρίς να έχεις την εμπειρία, είναι δύσκολο να κρίνεις πώς ένα “χάσιμο” [άλμα] μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε ρυθμό αγώνα, σε σχέση με αυτό που βλέπεις στις αναγνωρίσεις», δήλωσε.
 
«Υπάρχουν τόσα πολλά άλματα εδώ που δεν μπορείς να είσαι προσεκτικός χωρίς να χάνεις δύο ή τρία δευτερόλεπτα στο χιλιόμετρο! Παρατήρησα μια μεγάλη βελτίωση στα δεύτερα περάσματα και εξεπλάγην που πέτυχα τόσο καλούς χρόνους».
 
Ο Κουμπίτσα ξαναξεκίνησε τη δεύτερη μέρα, αλλά συνάντησε δυσκολίες όταν μια υδραυλική βλάβη τον άφησε χωρίς χειρόφρενο και χωρίς το ημιαυτόματο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων που του έχει επιτραπεί να χρησιμοποιεί λόγω του τραυματισμένου δεξιού χεριού του.

Το πρόβλημα επανεμφανίστηκε το απόγευμα και τον ανάγκασε σε μια δεύτερη εγκατάλειψη, στα πρώτα 700 μέτρα της τελευταίας ειδικής της ημέρας.
 
Η τελευταία μέρα του αγώνα πήγε πάντως σύμφωνα με τα σχέδια του οδηγού από την Κρακοβία, που κατάφερε να προσθέσει χιλιόμετρα στο ενεργητικό του, ιδίως με τα δύο περάσματα από την ειδική «Αλμοδόβαρ» των 52 km. Τερμάτισε τον αγώνα 6ος στη WRC-2, παίρνοντας έτσι και τους πρώτους του βαθμούς.

«Οι τελευταίες δέκα μέρες που πέρασα στην Πορτογαλία αποτέλεσαν μια πολύ χρήσιμη διδακτική εμπειρία», δήλωσε. «Συνολικά το αποτέλεσμα ήταν αρκετά θετικό, αν και στάθηκα κάποιες φορές άτυχος. Στο πρώτο μου χωμάτινο ράλι, νομίζω πως έδειξα να έχω καλό ρυθμό στις ειδικές όπου δεν είχα προβλήματα. Βρήκα τις απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα που είχα πριν λίγες μέρες. Αν ξαναέτρεχα τώρα στο ράλι, θα ήμουν οπωσδήποτε καλύτερα εξοπλισμένος. Πράγμα που με κάνει αισιόδοξο για την υπόλοιπη χρονιά».

Ο Κουμπίτσα περιμένει να μάθει περισσότερα στην επόμενη εμφάνισή του στο WRC-2, η οποία λέγεται ότι θα είναι στο δικό μας Ράλι Ακρόπολις, στο τέλος Μαϊου.

 «Το πιο σημαντικό για μένα είναι να καταφέρω να συσχετίσω αυτό που βλέπω στις αναγνωρίσεις με αυτό που συμβαίνει στον αγώνα. Η διαδρομή στην Πορτογαλία ήταν πολύ απαιτητική από τεχνική άποψη, πράγμα χρήσιμο για τα ερχόμενα ράλι. Όμως ήδη ξέρω ότι κανένα από αυτά τα ράλι δεν θα είναι εύκολο…»

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube