WRC: H Πορτογαλία "πονοκέφαλος" για τη Citroen

WRC: H Πορτογαλία "πονοκέφαλος" για τη Citroen

O τέταρτος αγώνας του WRC πλησιάζει και αυτή τη φορά θα γίνει επί ευρωπαϊκού εδάφους. Πορτογαλία λοιπόν, 11-14 Απριλίου, χώμα και ιδού άλλη μια πρόκληση για τη Citroen που καλέιται να ανατρέψει την μέχρι τώρα κυριαρχία της VW και του Οζιε.

Το πρόβλημα για τους Γάλλους το έχουμε επισημάνει και άλλη φορά: Με τον Λοέμπ να συμμετέει σε επιλεγμένους αγώνες και τον Οζιέ να μην έχει προς το παρόν αντίπαλο, είναι σαν να παραδίδει αμαζητί το πρωτάθλημα στη VW.
Ο "κοντός" δεν δείχνει διατεθειμένος να επιστρέψει full  time στο WRC, ο Σόρντο με τον Χίρβονεν δεν μπορούν να … βγάλουν γλώσσα στον Οζιέ, το Polo κινείται με τη λογική "δεν σπάω δεν χαλάω", οπότε αναζητείται λύση στο γαλλικό στρατόποδο άμεση και αποτελεσματική.
Παρά το γεγονός ότι παρασκηνιακά ο πονοκέφαλος στη Citroen μεγαλώνει, στο προσκήνιο δείχνουν ήρεμοι, με μόνη ανακοίνωση αυτή της ενδεχόμενης συμμετοχής του Κρις Μίκ στη θέση του Αλ Κασίμι, η οποία όμως θα πάει για το Ράλι Φινλανδίας.
Ομως μέχρι το τέλος Ιουλίου τα πράγματα σε επίπεδο συγκομιδής βαθμών είναι σκούρα για τη γαλλική ομάδα.
Αυτή τη στιγμή ο Οζιέ μετά από τρεις μόλις αγώνες έχει συγκεντρώσει 74 βαθμούς έναντι μόλις 43 του Λοέμπ με τον τρίτο (Χϊρβονεν) να έχει στο καλάθι του 30 βαθμούς. Ο τελευταίος μάλιστα, αμέσως μετά το Μεξικό δήλωνε πως ο γεγονός ότι τερμάτισε δεύτερος ναι μεν είναι θετικό, αλλά δεν παρέλειψε να επισημάνει με τρόπο, πως η διαφορά του από τον νικητή ήταν 3,5 ολόκληρα λεπτά!… Βέβαια, σε αυτά πρέπει να συνυπολιστεί το κλατάρισμα του Φινλανδού, αλλά και πριν από αυτό το δίλεπτο το είχε στο τσεπάκι του…
Ετσι ο Χίρβονεν σχολιάζοντας την εμφάνιση της ομάδας του πραδέχτηκε πως τόσο ο ίδιος όσο και όλο το team  πρέπει να δουλέψουν πολύ σκληρά, αν θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί απέναντι στην πρόκληση που ακούει στο όνομα VW. Ενδεικτικό της άνεσης με την οποία επικράτησε ο Οζιέ στο Μεξικό, είναι πως κέρδισε συνολικά 16 ειδικές διαδρομές έναντι δύο που πήρε ο Χίρβονεν.
Ωστόσο η γαλλική ομάδα εξακολουθεί να προηγείται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 87 βαθμούς έναντι 81 της VW με την τρίτη (Qatar M-Sport) να έχει μόλις 37. To θέμα είναι για πόσο θα είναι ακόμη μπροστά…

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube