Nέα στοιχεία για το Peugeot T16 Pikes Peak

Nέα στοιχεία για το Peugeot T16 Pikes Peak

Οσο πλησιάζουν οι μέρες για την περίφημη ανάβαση του Pikes Peak, τόσο έρχονται στο φως λεπτομέρειες (η αλήθεια είναι πως αυτό γίνεται μεθοδευμένα και με το σταγονόμετρο) για το “όπλο” του Σεμπαστιάν Λέμπ, το Peugeot 208 Τ16 Pikes Peak.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής οι Γάλλοι έδωσαν στη δημοσιότητα κάποια (τα πλέον... ανώδυνα ίσως) από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Η Peugeot λοιπόν ανακοίνωσε πως ο V6 bi-turbo των 3.2 λίτρων θα αποδίδει 875 ίππους, την ώρα που το βάρος της κατασκευής είναι ακριβώς το ίδιο. Με άλλα λόγια οι Γάλλοι έχουν πετύχει η αναλογία κιλών/ ίππο να είναι 1:1 (σ.σ.: !!!). Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της εταιρίας, η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται από στάση σε μόλις 1,8 δευτ., ενώ ο χρόνος που απαιτείται για το 0-200 χλμ./ώρα να είναι 4,8 δευτ. Το κιβώτιο είναι σειριακό 6 σχέσεων και εννοείται πως οι αλλαγές γίνονται από ειδικά paddles στο τιμόνι. Να σημειώσουμε εδώ πως η εκκίνηση του αγώνα με τις 156 στροφές, βρίσκεται σε υψόμετρο 2.865 μέτρων και ο τερματισμός σε υψόμετρο 4.301 μέτρων. Με δεδομένο πως οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες αυξανομένου του υψόμετρου χάνουν προοδευτικά ποσοστό της ισχύος του (κατά την Peugeot κάθε 100 μέτρα χάνεται το 1% της δύναμης), η λύση του bi-turbo είναι μονόδρομος.

Για τους λάτρεις της ιστορίας και των στατιστικών να θυμίσουμε πως η Peugeot έχει κερδίσει δύο φορές την ανάβαση στο Κολοράντο με τους Αρι Βάτανεν (1988) και Ρόμπι Ανσερ (1989), αμφότεροι στο μπάκετ του θρυλικού πλέον 405 T16. Ο Λέμπ θα δοκιμάσει την τύχη του στις 30 Ιουνίου του 2013.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube