Formula 1: Ο Φέτελ νικητής στο GP του Μπαχρέιν

Formula 1: Ο Φέτελ νικητής στο GP του Μπαχρέιν

Η ιστορία επαναλαμβάνεται και στο Μπαχρέιν έχουμε την ίδια τριάδα στο βάθρο με αυτήν που είχαμε και πέρυσι!

O Σεμπάστιαν Φέτελ λοιπόν είναι ο μεγάλος νικητής του Γκραν Πρι στο Μπαχρέιν, του τέταρτου αγώνα της χρονιάς, με δεύτερο τον Κίμι Ραϊκόνεν και τον Ρομάν Γκροζάν να συμπληρώνει τις θέσεις στο βάθρο της απονομής. Μια Red Bull και δύο Lotus στις σαμπάνιες λοιπόν με τον αγώνα να σημαδεύεται από την ατυχία του Αλόνσο που ενώ ξεκίνησε πολύ δυνατά, είδε το DRS του να κολλάει, να μένει ανοικτό με αποτέλεσμα να μπει δύο φορές στα πιτ και στη συνέχεια να κάνει έναν αγώνα χωρίς τη βοήθεια του DRS. Η μάχη ανάμεσα στις δυο McLaren των Πέρεζ και Μπάτον ήταν επίσης ένα από τα γεγονότα που θα συζητηθούν, ενώ φαίνεται πως και εκεί θα έχουμε "κόντρες" τύπου… Red Bull.
Τα πέντε κόκκινα φώτα βρήκαν τους Νίκο Ρέμπεργκ και Σεμπάστιαν Φέτελ στην πρώτη σειρά εκκίνησης με τις Ferrari των Αλόνσο και Μάσα στη δεύτερη. Ντι Ρέστα και Σούτιλ ήταν ακριβώς από πίσω, ενώ Γουέμπερ και Κίμι ήταν στην τέταρτη σειρά με τους Χάμιλτον και Μπάτον να συμπληρώνουν την πέμπτη σειρά.
Να θυμίσουμε πως ο Γουέμπερ (γιόρτασε τα 200 του Γκραν Πρι στο Μπαχρέιν) είχε τρεις θέσεις ποινή και ο Χάμιλτον πέντε, γι' αυτό και βρέθηκαν τόσο πίσω παρά το γεγονός ότι οι χθεσινοί τους χρόνοι στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν πολύ καλύτεροι των συγκεκριμένων θέσεων που πήραν τελικά στο "γκριντ" εκκίνησης.
Η υψηλή θερμοκρασία της πίστας (43 βαθμοί) αναμένονταν να δημιουργήσει πρόβλημα τόσο στο βαθμό φθοράς των ελαστικών, όσο και στα δυνατά φρεναρίσματα στο τέλος των ευθειών όπου τα μονοθέσια έφταναν με πολύ μεγάλες ταχύτητες.
Ας δούμε όμως τι έγινε στον αγώνα:
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Αλόνσο προσπάθησε να περάσει τον Φέτελ, αλλά δεν μπόρεσε, ενώ αμέσως μετά ο Γερμανός επιτέθηκε για να βρεθεί στην πρώτη θέση περνώντας τον Ρόσμπεργκ, κάτι που το κατάφερε στον 3ο μόλις γύρο.
Σειρά του Αλόνσο να πιέσει τον Ρόσμπεργκ: Οι δύο πιλότοι άλλαξαν για λίγο θέσεις (4ος γύρος), όμως ο Ρόσμπεργκ κατάφερε να διατηρηθεί δεύτερος, μέχρι τον 5ο γύρο όπου ο Ισπανός αποφασιστικά και με τη βοήθεια του DRS πέρασε τελικά μπροστά από τον Ρόσμπεργκ, τον οποίο στη συνέχεια πέρασε και ο Πωλ Ντι Ρέστα. Μεγάλος χαμένος στην όλη διαδικασία μέχρι τώρα ο Μάσα που στον 6ο γύρο βρισκόταν στην 5η θέση.
Εβδομος γύρος και ο Αλόνσο αντιμετωπίζει πρόβλημα με το DRS που παραμένει ανοικτό. Στο μεταξύ ο Μάσα έχει περάσει τον Ρόσμπεργκ.
Στον όγδοο γύρο ο Γουέμπερ μπαίνει στα πιτ μαζί με τον Γκροζάν, ενώ το πρόβλημα του Αλόνσο παραμένει.
13ος γύρος και οι τρεις πρώτοι (Ντι Ρέστα, Ραϊκόνεν και Χούλκεμπεργκ) δεν έχουν κάνει ακόμη πιτ στοπ. Στο μεταξύ ο Φέτελ γυρίζει πιο γρήγορα από όλους και κάνει τον ταχύτερο γύρο.
15ος γύρος και ο Ντι Ρέστα μπαίνει στα πιτ και βάζει τη σκληρή γόμα κάτι που δείχνει ότι μάλλον θα πάει για 2 πιτ στοπ, όπως ίσως και ο ΡαΪκονεν που ακόμη δεν έχει μπει στα πιτ. Στο μεταξύ ο Αλόνσο έχει πέσει στην 13η θέση μετά τα δύο πιτ στοπ που πραγματοποίησε εξαιτίας του προβλήματος στο DRS της Ferrari.
18oς γύρος: Ο Μάσα μπαίνει στα πιτ, έχει πίσω δεξί λάστιχο κλαταρισμένο, αλλά δεν αλλάζει αεροτομή εμπρός, παρά το πρόβλημα που αντιμετωπίζει στο αριστερό της σημείο.
Στον 19ο γύρο, ο Φέτελ προηγείται του Γουέμπερ κατά 9,1'' και κατά 16'' του Ρόσμπεργκ που έχει πίσω του τον Μπάτον.
21ος γύρος και πιτ στοπ για τον Ρόσμπεργκ που βάζει και αυτός σκληρή γόμα. Ταχύτερος γύρος από τον Μάσα με 1:39.949
22ος γύρος και ο Σούτιλ (που είναι στην 20η θέση) "γράφει" 1:38.909
Στον 24ο γύρο την παράσταση κλέβει η μάχη για την όγδοη θέση μεταξύ Πέρεζ, Μπάτον και Ρόσμπεργκ
25ος γύρος και τρίτο κατά σειρά πιτ στοπ για τον Αλόνσο.
Πιτ στοπ και για τον Φέτελ όμως.
27ος γύρος και εξαιρετική μέχρι στιγμής εμφάνιση από τον Ντι Ρέστα με την Force India που διεκδικεί με αξιώσεις μια θέση στο βάθρο (αν συνεχίσει έτσι μέχρι το τέλος). Ταχύτερος γύρος από τον Φέτελ.
30oς γύρος και ο Πέρεζ προσπαθώντας να περάσει τον Μπάτον ακουμπά στον πίσω τροχό του ομόσταυλού του και σπάει ένα κομμάτι από την εμπρός αεροτομή του. Ο Μπάτον διμαρτύρεται για τη συμπεριφορά του συναθλητή του, με τη μάχη να θυμίζει κάτι λίγο από τη μάχη στη Red Bull…
32oς γύρος και ο Φέτελ σταθερά πρώτος έχει κόψει ρυθμό υπακούωντας (αυτή τη φορά) στις εντολές της ομάδας
33ος γύρος και η εκπληκτική μάχη Πέρεζ με Μπάτον συνεχίζεται με τον Βρετανό να διερωτάται "τι σκατά γίνεται" με τον ομόσταυλό του, ζητώντας από τα πιτ να "ηρεμήσουν λίγο τον Πέρεζ".
34ος γύρος και ο Γκροζάν δίνει… λύση στην εσωτερική μάχη των McLaren προσπερνώντας τον Πέρεζ και μπαίνοντας πίσω από τον Μπάτον.
35ος γύρος: Ραϊκόνεν και Μπάτον άλλαξαν λάστιχα, έβαλαν σκληρή γόμα και πάνε έτσι μέχρι το τέλος
36ος γύρος και ο Χάμιλτον περνά και αυτός τον Πέρεζ που παραπονιέται ότι έχει χάσει πολύ δύναμη (σσ: λέτε να του έκοψαν τον κινητήρα από τα πιτ μετά τα όσα έκανε στον Μπάτον;)
37oς γύρος: Ο Ντι Ρέστα μπαίνει στα πιτ. Μαζί του και ο Μάσα με διαλυμένο τον πίσω δεξί τροχό.
39ος γύρος και έχουμε επαφή ανάμεσα σε Γουέμπερ και Ρόσμπεργκ, με τον Αυστραλό να κλείνει τον οδηγό της Mercedes όταν ο τελευταίος προσπάθησε να τον περάσει. Οι αγωνοδίκες ανακοινώνουν ότι το συμβάν είναι υπό εξέταση, οπότε αναμένεται σχετική απόφαση.
43ος γύρος: Αλλο ένα πιτ στοπ για τον Φέτελ που επιστρέφει εμπρός από ατον Ραϊκόνεν. Αν δεν στραβώσει κάτι, ο Γερμανός πάει άνετα για νίκη. Στο μεταξύ οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως η απόφασή τους για το συμβάν μεταξύ Γουέμπερ και Ρόσμπεργκ θα δημοσιοποιηθεί μετά το τέλος του αγώνα.
46ος γύρος: Χάμιλτον, Πέρεζ, Μπάτον και Αλόνσο μάχονται για την έκτη θέση, με τον Ισπανό να περνά τον Βρετανό
47ος γύρος: Ο Ντι Ρέστα παραπονιέται ότι τον καθυστερούν μονοθέσια που είναι εμπρός του και κινούνται πολύ πιο αργά και είναι και σε άλλο γύρο, ζητώντας μπλέ σημαία από τους κριτές
48ος γύρος: Ντι Ρέστα και Γκροζάν στη μάχη για την τρίτη θέση του βάθρου.
51ος γύρος και η τριάδα της κορυφής παραμένει Φέτελ, Ραϊκόνεν, Ντι Ρέστα. Στο μεταξύ ο Γκροζάν πιέζει τον Ντι Ρέστα έχοντας και πιο "φρέσκα" λάστιχα. Θα αντέξει ο Ντι Ρέστα την πίεση της Lotus; Στο μεταξύ ο Χάμιλτον πιο πίσω περνά τον Γουέμπερ.
52ος γύρος: Περνά ο Γκροζάν τον Ντι Ρέστα. Πάμε για δύο Lotus στο βάθρο; Θα είναι τεράστια επιτυχία για την ομάδα αν γίνει αυτό!
54ος γύρος: Οι μάχες έχουν περιοριστεί στις εκτός τριάδας θέσεις για καλύτερο πλασάρισμα στους βαθμούς.
55ος γύρος: Φοβερή μάχη Γουέμπερ με Χάμιλτον για την 5η θέση δύο γύρους πριν την καρό σημαία!
56ος γύρος και έχει λυσσάξει ο Χάμιλτον να περάσει τον Γουέμπερ αλλά ο Αυστραλός αντέχει! Και οι δύο πιλότοι τα δίνουν όλα!
57ος γύρος: Ο Φέτελ κάνει ταχύτερο γύρο οδεύοντας προς την καρό σημαία.
Νικητής ο Φέτελ λοιπόν στη δεύτερη φετεινή του νίκη!

Η τελική κατάταξη του Γκραν Πρι Μπαχρέιν:
Οδηγός                    Ομάδα                   Χρόνος

1. S. Vettel

Red Bull

1.36:26.945

2.  K. Raikkonen

Lotus

+ 9.1

3.  R. Grosjean 

Lotus

+ 19.5

4.  P. Di Resta

Force India

+ 21.7

5.  L. Hamilton

Mercedes   

+ 35.2

6.  S. Perez

McLaren

+ 35.9

7.  M. Webber

Red Bull

+ 37.2

8.  F. Alonso

Ferrari 

+ 37.5

9.  N. Rosberg

Mercedes

+ 41.1

10.  J. Button

McLaren

+ 46.6

11.  P. Maldonado

Williams

+ 1:06.4

12.  N. Hulkenberg

Sauber

+ 1:12.9

13.  A. Sutil

Force India

+ 1:16.7

14.  V. Bottas

Williams

+ 1:21.5

15.  F. Massa

Ferrari

+ 1:26.3

16.  D. Ricciardo

Toro Rosso

+ 1 lap

17.  C. Pic

Caterham

+ 1 lap

18.  E. Gutierrez

Sauber

+ 1 lap

19.  M. Bianchi

Marussia

+ 1 lap

20.  G. Chilton

Marussia

+ 1 lap

21.  G. van der Garde

Caterham

+ 2 laps 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube