WRC: O Loeb στη Hyundai!

WRC: O Loeb στη Hyundai!

Για πρώτη φορά ο Γάλλος φεύγει από τους κόλπους της PSA. Επίσημη ανακοίνωση αύριο Πέμπτη.

Ο Sebastien Loeb υπέγραψε συμβόλαιο με τη Hyundai για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2019.

Σύμφωνα με το έγκυρο βρετανικό Autosport, η συμφωνία θα ανακοινωθεί επίσημα αύριο, Πέμπτη. Θα είναι το πρώτο επαγγελματικό συμβόλαιο του Loeb που δεν θα έχει σχέση με το Groupe PSA.

O Loeb είναι αυτή τη στιγμή ελεύθερος και δοκιμάζει το «ιδιωτικό» Peugeot 3008DKR στη Liwa του Αμπού Ντάμπι, εν όψει του επερχόμενου Ράλι Dakar, τον Ιανουάριο.

Εκπρόσωπος της Hyundai δεν βρέθηκε για να σχολιάσει την πληροφορία, όμως ο team-manager της ομάδας, Alain Penasse, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα ήταν σε συνομιλίες με τον εννέα φορές πρωταθλητή WRC. To πώς ακριβώς θα ενταχθεί ο Loeb στο δυναμικό της ομάδας και τι θα σημάνει αυτό για τον σημερινό της οδηγό, τον Hayden Paddon, είναι ακόμη άγνωστο.

Ο Loeb έχει ήδη αποκλείσει μια πλήρους απασχόλησης επιστροφή στο πρωτάθλημα. Κι επιπλέον, η δέσμευσή του για το Dakar περιπλέκει μια ενδεχόμενη συμμετοχή του στο Ράλι Monte Carlo.

Ο Penasse είχε δηλώσει το Autosport την περασμένη εβδομάδα ότι δεν θα υπήρχαν εκπλήξεις από την ομάδα όσον αφορά στα πληρώματά της για το Monte Carlo (24-27/1/19), και ότι τα τρία i20 Coupe WRC θα οδηγούσαν στον αγώνα οι Neuville, Sordo και Mikkelsen.

Η αποχώρηση, νωρίτερα, της Peugeot από το πρωτάθλημα World Rallycross είχε αφήσει τον Loeb χωρίς επαγγελματικό συμβόλαιο για πρώτη φορά μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες. Η συμφωνία του με τη Hyundai μπορεί να του δώσει την ευκαιρία να συνεχίσει να αγωνίζεται στο World RX με i20 της ομάδας GRX του παλιού του αντιπάλου, του Marcus Gronholm, αν ο Φιλανδός συνεχίσει με τους Κορεάτες.

Φέτος, πέντε χρόνια μετά την τελευταία του πλήρη εμπλοκή στο WRC, ο Loeb επέστρεψε στο πρωτάθλημα για τρεις αγώνες με τη Citroen. Και το τέλος αυτού του μίνι-προγράμματος επισφραγίστηκε με μια άξια νίκη στην Καταλονία. Η επιτυχία αυτή έκανε το Γάλλο θρύλο να παραδεχτεί ότι ένα νέο αγωνιστικό πρόγραμμα στο WRC θα μπορούσε να υπάρξει το 2019.
 
Και τι θα γίνει με την M-Sport;
O Malcolm Wilson έχασε τον Ogier και τώρα η απόφαση του Loeb εξανεμίζει κάθε ελπίδα για ένα top οδηγό. Ο πεισματάρης Άγγλος όμως λέει ότι, αν η ομάδα του συνεχίσει στο WRC, θα το κάνει στο ανώτατο δυνατό επίπεδο. Δηλώνει ότι ποντάρει πάνω στην τεχνική βοήθεια από τη Ford, που τη χαρακτηρίζει πολύ σημαντική, και λέει ότι μπορεί να κόψει έξοδα όπως ξενοδοχεία και γεύματα, αλλά δεν θα κάνει καμία έκπτωση όσον αφορά στο Fiesta WRC, για το οποίο υπάρχει ήδη ένα πρόγραμμα σημαντικών βελτιώσεων.

O Suninen με το M-Sport Fiesta

Ήδη ο Teemu Suninen κάνει δοκιμές εξέλιξης για το Monte Carlo, αλλά το τι θα γίνει στη συνέχεια εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εύρεση χορηγού για την ομάδα, αφού η εταιρεία του Wilson δεν έχει πλέον τη δυνατότητα να τη χρηματοδοτήσει όπως πρέπει.
 
[Πηγή: Autosport]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube