node/33379

WRC: O Loeb στη Hyundai!

Για πρώτη φορά ο Γάλλος φεύγει από τους κόλπους της PSA. Επίσημη ανακοίνωση αύριο Πέμπτη.

Ο Sebastien Loeb υπέγραψε συμβόλαιο με τη Hyundai για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2019.

Σύμφωνα με το έγκυρο βρετανικό Autosport, η συμφωνία θα ανακοινωθεί επίσημα αύριο, Πέμπτη. Θα είναι το πρώτο επαγγελματικό συμβόλαιο του Loeb που δεν θα έχει σχέση με το Groupe PSA.

O Loeb είναι αυτή τη στιγμή ελεύθερος και δοκιμάζει το «ιδιωτικό» Peugeot 3008DKR στη Liwa του Αμπού Ντάμπι, εν όψει του επερχόμενου Ράλι Dakar, τον Ιανουάριο.

Εκπρόσωπος της Hyundai δεν βρέθηκε για να σχολιάσει την πληροφορία, όμως ο team-manager της ομάδας, Alain Penasse, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα ήταν σε συνομιλίες με τον εννέα φορές πρωταθλητή WRC. To πώς ακριβώς θα ενταχθεί ο Loeb στο δυναμικό της ομάδας και τι θα σημάνει αυτό για τον σημερινό της οδηγό, τον Hayden Paddon, είναι ακόμη άγνωστο.

Ο Loeb έχει ήδη αποκλείσει μια πλήρους απασχόλησης επιστροφή στο πρωτάθλημα. Κι επιπλέον, η δέσμευσή του για το Dakar περιπλέκει μια ενδεχόμενη συμμετοχή του στο Ράλι Monte Carlo.

Ο Penasse είχε δηλώσει το Autosport την περασμένη εβδομάδα ότι δεν θα υπήρχαν εκπλήξεις από την ομάδα όσον αφορά στα πληρώματά της για το Monte Carlo (24-27/1/19), και ότι τα τρία i20 Coupe WRC θα οδηγούσαν στον αγώνα οι Neuville, Sordo και Mikkelsen.

Η αποχώρηση, νωρίτερα, της Peugeot από το πρωτάθλημα World Rallycross είχε αφήσει τον Loeb χωρίς επαγγελματικό συμβόλαιο για πρώτη φορά μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες. Η συμφωνία του με τη Hyundai μπορεί να του δώσει την ευκαιρία να συνεχίσει να αγωνίζεται στο World RX με i20 της ομάδας GRX του παλιού του αντιπάλου, του Marcus Gronholm, αν ο Φιλανδός συνεχίσει με τους Κορεάτες.

Φέτος, πέντε χρόνια μετά την τελευταία του πλήρη εμπλοκή στο WRC, ο Loeb επέστρεψε στο πρωτάθλημα για τρεις αγώνες με τη Citroen. Και το τέλος αυτού του μίνι-προγράμματος επισφραγίστηκε με μια άξια νίκη στην Καταλονία. Η επιτυχία αυτή έκανε το Γάλλο θρύλο να παραδεχτεί ότι ένα νέο αγωνιστικό πρόγραμμα στο WRC θα μπορούσε να υπάρξει το 2019.
 
Και τι θα γίνει με την M-Sport;
O Malcolm Wilson έχασε τον Ogier και τώρα η απόφαση του Loeb εξανεμίζει κάθε ελπίδα για ένα top οδηγό. Ο πεισματάρης Άγγλος όμως λέει ότι, αν η ομάδα του συνεχίσει στο WRC, θα το κάνει στο ανώτατο δυνατό επίπεδο. Δηλώνει ότι ποντάρει πάνω στην τεχνική βοήθεια από τη Ford, που τη χαρακτηρίζει πολύ σημαντική, και λέει ότι μπορεί να κόψει έξοδα όπως ξενοδοχεία και γεύματα, αλλά δεν θα κάνει καμία έκπτωση όσον αφορά στο Fiesta WRC, για το οποίο υπάρχει ήδη ένα πρόγραμμα σημαντικών βελτιώσεων.

O Suninen με το M-Sport Fiesta

Ήδη ο Teemu Suninen κάνει δοκιμές εξέλιξης για το Monte Carlo, αλλά το τι θα γίνει στη συνέχεια εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εύρεση χορηγού για την ομάδα, αφού η εταιρεία του Wilson δεν έχει πλέον τη δυνατότητα να τη χρηματοδοτήσει όπως πρέπει.
 
[Πηγή: Autosport]

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS