node/37381

Toyota Supra παντός εδάφους με turbodiesel και αερανάρτηση

Κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να μετατρέψει μια Supra τέταρτης γενιάς σε όχημα εκτός δρόμου.

Από το 1993 που παρουσιάστηκε η τέταρτη γενιά της Toyota Supra (A80) μέχρι και σήμερα, έχουμε δει άπειρες βελτιωμένες εκδοχές της σε όλο τον κόσμο, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε σκεφτεί να μετατρέψει το ιαπωνικό μοντέλο σε "εργαλείο" εκτός δρόμου.

Ο Ashley Whitsey (δείτε εδώ το προφίλ του στο Instagram) ξεκίνησε το περίεργο αυτό project με την προσθήκη αερανάρτησης Air LIft universal με διπλούς συμπιεστές αέρα Airmaxx 580, που επιτρέπει την αυξομείωση της απόστασης από το έδαφος. Οι θόλοι της Supra μεγάλωσαν έτσι ώστε να χωρέσουν τα νέα ελαστικά παντός εδάφους με διάμετρο 30" εμπρός και 32" πίσω, τα οποία σκεπάζονται από φαρδύτερα φτερά. Επιπλέον, κόπηκε το κάτω μέρος το εμπρός προφυλακτήρα έτσι ώστε να βελτιωθεί η γωνία προσέγγισης. Τέλος, μια μεταλλική σχάρα οροφής επιτρέπει τη μεταφορά όσων αντικειμένων δε χωρούν στο πορτ παγκάζ της Supra, ενώ φιλοξενεί και δύο μπάρες LED που μπορούν να κάνουν τη νύχτα μέρα στην εξοχή.

Supra

Οι μετατροπές δε σταματούν στην ανάρτηση και την εξωτερική εμφάνιση, καθώς ο ιδιοκτήτης είχε το θάρρος να αφαιρέσει τον θρυλικό κινητήρα 2JZ που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την τέταρτη γενιά της Supra. Στη θέση του τοποθέτησε έναν εξακύλινδρο σε σειρά turbodiesel 12 V Cummins. Ο πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 250 PS όμως με τη βοήθεια νέων turbo, intercooler και άλλων βελτιώσεων, ο στόχος είναι να φτάσει τους 500 PS και τα 1355 Nm ροπής.

Η Supra που θυμίζει αυτοκίνητο του Mad Max χρειάζεται ακόμα λίγη δουλίτσα για την ολοκλήρωση όπως και ένα καλό βάψιμο. Πάντως οι θαυμαστές του μοντέλου ίσως απογοητευτούν όταν δουν την παρακάτω φωτογραφία που απεικονίζει το όχημα πριν από τις μετατροπές.

Πηγή: Road and Track

node/39698

Ένα Peugeot 106 με κινητήρα από Mitsubishi Evo! [video]

Αυτό το Peugeot 106 Evo δε μοιάζει με κανένα άλλο.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Peugeot 106 με κινητήρα από Mitsubishi Evo! [video]

Το Peugeot 106 είναι μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές για μετατροπές κάθε είδους, όμως το συγκεκριμένο όχημα του Γάλλου Philippe Duperray είναι κάτι μοναδικό καθώς φορά κινητήρα από Mitsubishi Evo!

To project ξεκίνησε το 2012 συνδυάζοντας ένα μεταχειρισμένο Peugeot 106 (που αγοράστηκε έναντι 350€) και ένα Mitsubishi Evo IV. Τα δύο αυτοκίνητα ξεγυμνώθηκαν στο σασί τους, και ξεκίνησε η επίπονη διαδικασία του κόψε-ράψε ώστε να γίνει η "μεταμόσχευση" κινητήρα και ανάρτησης. Μετά από χιλιάδες εργατοώρες το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τον ιδιοκτήτη ο οποίος συνεχίζει να το βελτιώνει μέχρι σήμερα.

Ας δούμε όμως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Ο κινητρήρας 2,3 λίτρων του Mitsubishi Evo IV έχει τούρμπο GTX3582 της Garrett, έμβολα Wiseco HD 1400, κεφαλή HKS v2, εκκεντροφόρο Kelford 280, χειροποίητη εξάτμιση και αρκετές ακόμα επεμβάσεις με αποτέλεσμα η απόδοση να ξεπερνά τους 660 PS και τα 859 Nm. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 355 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 300 mm με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo πίσω (από Renault Megane RS). 

Εμφανισιακά, ξεχωρίζει το φαρδύ bodykit που προέρχεται από το 106 Maxi (προφυλακτήρες, φουσκωμένα φτερά, αεροτομή κτλ) και οι τροχοί Compomotive VLM 1880. Στο εσωτερικό βρίσκουμε πλήρες ρολ κέιτζ, αγωνιστικά καθίσματα Sparco REV Plus με ζώνες RRS και ταμπλό AIM MXL Strada.

Μπορείτε να ακολουθήσετε τον Philippe Duperray στις σελίδες του στο Instagram και το Facebook. Μπορείτε επίσης να δείτε ολόκληρη την πορεία του project σε αυτό το άλμπουμ.

[Πηγή: Hot Ηatch]

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]