Ford Mustang VS Chevrolet Camaro στη SEMA

Δύο βελτιωμένα muscle cars του 1969 από τους Ringbrothers, κλέβουν την παράσταση στο Las Vegas.

Ο βελτιωτικός οίκος Ringbrothers παρουσίασε στη SEMA δύο πολύ ενδιαφέροντα project βασισμένα σε δύο από τα πιο εμβληματικά κλασσικά μοντέλα - την Ford Mustang και την Chevrolet Camaro του 1969.

Ringbrothers Mustang

Ξεκινώντας με την Ford Mustang Mach I (1969), το αυτοκίνητο έχει το ψευδώνυμο "UNKL" και φορά τον θηριώδη ατμοσφαιρικό κινητήρα Jon Kaase Boss V8 με χωρητικότητα 8,5 λίτρων και απόδοση 700 PS. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων στέλνει τη παραδοσιακά τη δύναμη στους πίσω τροχούς εκεί όπου τα υπερ-φαρδιά ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S είναι έτοιμα να αφήσουν σημάδια στο οδόστρωμα.

Η σπορ ανάρτηση της Detroit Speed Engineering χρησιμοποιεί coil-over της RideTech, ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες Baer Extreme. Τέλος, η εξάτμιση της Flowmaster από ανοξείδωτο ατσάλι δίνει τον κατάλληλο ήχο.

Ringbrothers Ford Mustang

Η Mustang απέκτησε επίσης ελαφρώς φαρδύτερα φτερά που αυξάνουν το πλάτος κατά 50 mm, νέους προφυλακτήρες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, μεγάλο εμπρός σπλίτερ, κεντρική εισαγωγή αέρα στο καπό, εξωτερική απόχρωση Big Boss Blue με μαύρα ματ γραφικά και μαύρες ζάντες HRE με διάμετρο 19" εμπρός και 20" πίσω.

Στην καμπίνα βρίσκουμε καθίσματα Recaro, τιμόνι Momo, κίτρινο στροφόμετρο και όργανα της Classic Industries, αλλά και ένα σύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Camaro

Προχωράμε στην Chevrolet Camaro (1969) με το όνομα "Valkyrja", η οποία φορά ένα βελτιωμένο V8 LS3 κινητήρα 6,8 λίτρων της Wegner Motorsports με supercharger της Whipple που ανεβάζει την απόδοση στους 890 PS! Και εδώ η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Η σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση είναι της Detroid Speed Engineering, τα φρένα της Baer, και η εξάτμιση με τις εντυπωσιακές κεντρικές απολήξεις είναι της Flowmaster

Camaro

Οι αισθητικές επεμβάσεις περιλαμβάνουν νέους προφυλακτήρες, εμπρός σπλίτερ, φώτα LED, φουσκωμένα φτερά, πλευρικές εισαγωγές αέρα, ενσωματωμένο διαχύτη, αεροτομή και φυσικά τη μοναδική απόχρωση TOTOPKG Green της Basf που συνδυάζεται ιδανικά με την οροφή, το καπό και τους καθρέπτες από ανθρακονήματα. Αρκετά από τα εξαρτήματα του μοντέλου έχουν δημιουργηθεί με την βοήθεια τρισδιάστατου εκτυπωτή.

Η Valkyrja κατασκευάστηκε μετά από ειδική παραγγελία ενός πελάτη από το Βέλγιο, ο οποίος θα παραλάβει το όχημα του μετά από το κλείσιμο της έκθεσης SEMA.