node/37221

Ford Mustang VS Chevrolet Camaro στη SEMA

Δύο βελτιωμένα muscle cars του 1969 από τους Ringbrothers, κλέβουν την παράσταση στο Las Vegas.

Ο βελτιωτικός οίκος Ringbrothers παρουσίασε στη SEMA δύο πολύ ενδιαφέροντα project βασισμένα σε δύο από τα πιο εμβληματικά κλασσικά μοντέλα - την Ford Mustang και την Chevrolet Camaro του 1969.

Ringbrothers Mustang

Ξεκινώντας με την Ford Mustang Mach I (1969), το αυτοκίνητο έχει το ψευδώνυμο "UNKL" και φορά τον θηριώδη ατμοσφαιρικό κινητήρα Jon Kaase Boss V8 με χωρητικότητα 8,5 λίτρων και απόδοση 700 PS. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων στέλνει τη παραδοσιακά τη δύναμη στους πίσω τροχούς εκεί όπου τα υπερ-φαρδιά ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S είναι έτοιμα να αφήσουν σημάδια στο οδόστρωμα.

Η σπορ ανάρτηση της Detroit Speed Engineering χρησιμοποιεί coil-over της RideTech, ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες Baer Extreme. Τέλος, η εξάτμιση της Flowmaster από ανοξείδωτο ατσάλι δίνει τον κατάλληλο ήχο.

Ringbrothers Ford Mustang

Η Mustang απέκτησε επίσης ελαφρώς φαρδύτερα φτερά που αυξάνουν το πλάτος κατά 50 mm, νέους προφυλακτήρες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, μεγάλο εμπρός σπλίτερ, κεντρική εισαγωγή αέρα στο καπό, εξωτερική απόχρωση Big Boss Blue με μαύρα ματ γραφικά και μαύρες ζάντες HRE με διάμετρο 19" εμπρός και 20" πίσω.

Στην καμπίνα βρίσκουμε καθίσματα Recaro, τιμόνι Momo, κίτρινο στροφόμετρο και όργανα της Classic Industries, αλλά και ένα σύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Camaro

Προχωράμε στην Chevrolet Camaro (1969) με το όνομα "Valkyrja", η οποία φορά ένα βελτιωμένο V8 LS3 κινητήρα 6,8 λίτρων της Wegner Motorsports με supercharger της Whipple που ανεβάζει την απόδοση στους 890 PS! Και εδώ η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Η σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση είναι της Detroid Speed Engineering, τα φρένα της Baer, και η εξάτμιση με τις εντυπωσιακές κεντρικές απολήξεις είναι της Flowmaster

Camaro

Οι αισθητικές επεμβάσεις περιλαμβάνουν νέους προφυλακτήρες, εμπρός σπλίτερ, φώτα LED, φουσκωμένα φτερά, πλευρικές εισαγωγές αέρα, ενσωματωμένο διαχύτη, αεροτομή και φυσικά τη μοναδική απόχρωση TOTOPKG Green της Basf που συνδυάζεται ιδανικά με την οροφή, το καπό και τους καθρέπτες από ανθρακονήματα. Αρκετά από τα εξαρτήματα του μοντέλου έχουν δημιουργηθεί με την βοήθεια τρισδιάστατου εκτυπωτή.

Η Valkyrja κατασκευάστηκε μετά από ειδική παραγγελία ενός πελάτη από το Βέλγιο, ο οποίος θα παραλάβει το όχημα του μετά από το κλείσιμο της έκθεσης SEMA.

node/39176

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore ανεβάζει την ισχύ του Audi RS Q8 σε επίπεδα Bugatti Veyron.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore είναι γνωστή για τις βελτιώσεις που κάνει σε μοντέλα της Audi και άλλων κατασκευαστών, οπότε θα ήταν περίεργο αν δεν έβαζε το χεράκι της και στο κορυφαίο SUV επιδόσεων της γερμανικής φίρμας - το Audi RS Q8 - ανεβάζοντας την ισχύ του έως και τους 1.010 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο κορυφαίο βελτιωτικό πακέτο που περιλαμβάνει όλες τις επεμβάσεις σε λογισμικό, εξάτμιση, εισαγωγή, φίλτρο και turbo, ο twin-turbo V8 4.0 TFSI αποδίδει 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm) τοποθετώντας το SUV στα χωράφια των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά, όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα, καθώς το κόστος του πακέτου ανέρχεται στα €41.933 επιπλέον του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε πως η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και του συστήματος τετρακίνησης quattro.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τα νούμερα των επιδόσεων, όμως είναι σίγουρο πως το πανίσχυρο RS Q8 θα επιταχύνει από τα 0-100 km/h ταχύτερα από τα 3,8" του εργοστασιακού, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 km/h χάρη στην αφαίρεση του κόφτη.

Για όσους δεν θέλουν κάτι τόσο ακραίο αλλά προτιμούν να μη μείνουν "εργοστασιακοί", υπάρχουν και τα πιο προσιτά Stage 1 (710 PS/920 Nm) με €2.100, Stage 2 (725 PS/930 Nm) με €7.688, Stage 3 (800 PS/1.060) με €12.521 και Stage 4 (965 PS/1.250 Nm) με €33.529. Όλα τα πακέτα συνοδεύονται με εγγύηση 2 ετών.

Εκτός από τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, η Wheelsandmore προσφέρει την επιλογή του συστήματος LowMaXX για την αερανάρτηση έναντι €1.680, που επιτρέπει το χαμήλωμα του SUV από την οθόνη του smartphone! Επιπλέον, έχουμε και ένα σετ από θηριώδεις τροχούς 24" με ελαστικά Vredestein 295/30 εμπρός και 355/25 πίσω.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39089

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η ομάδα της SB Motorsport θα φτιάξει το ταχύτερο Nissan Navara όλων των εποχών, τοποθετώντας κινητήρα από GT-R.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η SB Motorsport από το Essex της M.Βρετανίας, ανακοίνωσε ένα πραγματικά ευφάνταστο project - την τοποθέτηση ενός βελτιωμένου κινητήρα από Nissan GT-R σε ένα διπλοκάμπινο Navara!

Όσο περίεργο και να ακούγεται, η ομάδα έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να πετύχει τον στόχο της και απόδειξη είναι το Nissan GT-R drift car που κατασκεύασε το 2017. Επίσης, οι μηχανικοί της έχουν τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο project, καθώς λόγω του lockdown όλες οι αγωνιστικές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί.

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού pick-up θα τοποθετηθεί ένας βελτιωμένος twin-turbo κινητήρας VR38 με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Για να έχει νόημα αυτή η τεράστια αύξηση της ισχύος, η ανάρτηση του Navara θα αντικατασταθεί από αυτήν του GT-R, με την υποστήριξη της ST Suspensions -παρακλάδι της KW.

Όπως βλέπουμε από τα renderings, το Navara-R θα ξεχωρίζει από τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τους τροχούς αγωνιστικού τύπου, τις αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, την αεροτομή στη άκρη της καρότσας και την πλευρική απόληξη της εξάτμισης. Επιπλέον, η μάσκα φαίνεται να προέρχεται από το συγγενικό Nissan Terra που είναι η κλειστή έκδοση του Navara.

Παρά τις εκτενέστατες επεμβάσεις, το Navara-R θα παραμείνει νόμιμο για χρήση στο δρόμο, ενώ θα διατηρήσει το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής. Η όλη διαδικασία της μετατροπής του Navara σε Navara-R θα καλυφθεί σε μια σειρά από βίντεο στο κανάλι του οδηγού αγώνων Baggsy ξεκινώντας από τις 10 Ιουνίου και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

[Πηγή: SB Motorsport]