node/37221

Ford Mustang VS Chevrolet Camaro στη SEMA

Δύο βελτιωμένα muscle cars του 1969 από τους Ringbrothers, κλέβουν την παράσταση στο Las Vegas.

Ο βελτιωτικός οίκος Ringbrothers παρουσίασε στη SEMA δύο πολύ ενδιαφέροντα project βασισμένα σε δύο από τα πιο εμβληματικά κλασσικά μοντέλα - την Ford Mustang και την Chevrolet Camaro του 1969.

Ringbrothers Mustang

Ξεκινώντας με την Ford Mustang Mach I (1969), το αυτοκίνητο έχει το ψευδώνυμο "UNKL" και φορά τον θηριώδη ατμοσφαιρικό κινητήρα Jon Kaase Boss V8 με χωρητικότητα 8,5 λίτρων και απόδοση 700 PS. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων στέλνει τη παραδοσιακά τη δύναμη στους πίσω τροχούς εκεί όπου τα υπερ-φαρδιά ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S είναι έτοιμα να αφήσουν σημάδια στο οδόστρωμα.

Η σπορ ανάρτηση της Detroit Speed Engineering χρησιμοποιεί coil-over της RideTech, ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες Baer Extreme. Τέλος, η εξάτμιση της Flowmaster από ανοξείδωτο ατσάλι δίνει τον κατάλληλο ήχο.

Ringbrothers Ford Mustang

Η Mustang απέκτησε επίσης ελαφρώς φαρδύτερα φτερά που αυξάνουν το πλάτος κατά 50 mm, νέους προφυλακτήρες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, μεγάλο εμπρός σπλίτερ, κεντρική εισαγωγή αέρα στο καπό, εξωτερική απόχρωση Big Boss Blue με μαύρα ματ γραφικά και μαύρες ζάντες HRE με διάμετρο 19" εμπρός και 20" πίσω.

Στην καμπίνα βρίσκουμε καθίσματα Recaro, τιμόνι Momo, κίτρινο στροφόμετρο και όργανα της Classic Industries, αλλά και ένα σύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Camaro

Προχωράμε στην Chevrolet Camaro (1969) με το όνομα "Valkyrja", η οποία φορά ένα βελτιωμένο V8 LS3 κινητήρα 6,8 λίτρων της Wegner Motorsports με supercharger της Whipple που ανεβάζει την απόδοση στους 890 PS! Και εδώ η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Η σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση είναι της Detroid Speed Engineering, τα φρένα της Baer, και η εξάτμιση με τις εντυπωσιακές κεντρικές απολήξεις είναι της Flowmaster

Camaro

Οι αισθητικές επεμβάσεις περιλαμβάνουν νέους προφυλακτήρες, εμπρός σπλίτερ, φώτα LED, φουσκωμένα φτερά, πλευρικές εισαγωγές αέρα, ενσωματωμένο διαχύτη, αεροτομή και φυσικά τη μοναδική απόχρωση TOTOPKG Green της Basf που συνδυάζεται ιδανικά με την οροφή, το καπό και τους καθρέπτες από ανθρακονήματα. Αρκετά από τα εξαρτήματα του μοντέλου έχουν δημιουργηθεί με την βοήθεια τρισδιάστατου εκτυπωτή.

Η Valkyrja κατασκευάστηκε μετά από ειδική παραγγελία ενός πελάτη από το Βέλγιο, ο οποίος θα παραλάβει το όχημα του μετά από το κλείσιμο της έκθεσης SEMA.

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]

node/39557

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Η Manhart βελτιώνει την κορυφαία έκδοση του MINI για ακόμα περισσότερη δύναμη.

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Ο βελτιωτικός οίκος Manhart παρουσίασε τη δική του εκδοχή για το κορυφαίο MINI John Cooper Works GP που φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις, με το όνομα Manhart GP3 F350.

Αισθητικά, το hot hatch διαφέρει από την μαύρη ματ απόχρωση που συνδυάζεται με χρυσές λεπτομέρειες σε αεραγωγούς, καπό, οροφή, φτερά, προφίλ, καθρέφτες, διαχύτη και αεροτομή. Νέες είναι και οι ζάντες 19" Manhart Concave One που φορούν ελαστικά 235/30 ZR19.

Παρόμοιες είναι και οι επεμβάσεις στο εσωτερικό με την χρυσή απόχρωση να κάνει και εδώ την εμφάνισή της σε συνδυασμό με επενδύσεις από Alcantara. Επιπλέον, η Manhart σε συνεργασία με την ολλανδική Beek Auto Racing (minispeed.eu) θα προσφέρει μια σειρά από αξεσουάρ για το μοντέλο όπως το ψηφιακό όργανο P3Cars.

Manhart

O υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων του MINI JCW GP αποδίδει πλέον 350 PS (+44 PS) και 530 Nm (+80 Nm). Οι επεμβάσεις της Manhart  αφορούν τη νέα ρύθμιση του εγκεφάλου, νέο intercooler από την Airtec, αντικατάσταση του φίλτρου μικροσωματιδίων και εξάτμιση cat-back της Remus με ενεργό κλαπέτο για ακόμα πιο δυνατό ήχο. Παράλληλα, για το μέλλον ετοιμάζονται ακόμα εκτενέστερες αναβαθμίσεις, όπως εισαγωγή από carbon της ARMAspeed, downpipe χωρίς καταλύτη και νέο λογισμικό με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της ισχύος.

Ως ειδική έκδοση με πιστάδικο προσανατολισμό, το MINI JCW GP ήταν ήδη επιθετικά στημένο από το εργοστάσιο. Έτσι, η Manhart περιορίστηκε σε χαμηλωμένα αμορτισέρ της AST Suspension που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 20 mm εμπρός και 15 mm πίσω. Επιπλέον η εταιρεία ετοιμάζει ένα πλήρες σετ ανάρτησης τύπου coil-over.

Το βελτιωμένο Manhart GP3 F350 θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό κατά παραγγελία, ενώ η εταιρεία δεν ανακοίνωσε την τιμή του πακέτου.

[Πηγή: Manhart]