Νέα εποχή ψηφιακών υπηρεσιών στη Mercedes-Benz

Νέα εποχή ψηφιακών υπηρεσιών στη Mercedes-Benz

Καθότι το infotainment κερδίζει συνεχώς θέσεις στις προτεραιότητες των καταναλωτών, η Mercedes-Benz παίρνει τα μέτρα της.

Καλώς ή κακώς, η εποχή που οι ψηφιακές υπηρεσίες θα είναι μείζονος σημασίας για την αγορά ενός αυτοκινήτου δεν είναι μακριά.

Γι’ αυτό και όλοι οι κατασκευαστές κάνουν ό,τι χρειάζεται για να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τα νέα δεδομένα. Η Mercedes-Benz δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Δουλεύει πυρετωδώς επάνω σε αυτό το θέμα, με αιχμή του δόρατος τον Sajjad Khan, που βρίσκεται στις τάξεις της εταιρείας από τον περασμένο Μάρτιο. Ο Khan την τελευταία τριετία προσέφερε τις υπηρεσίες του στη BMW, ως υπεύθυνος για την εξέλιξη του Connected Drive. Τώρα πλέον οι αρμοδιότητές του έχουν να κάνουν με την ανάπτυξη των ψηφιακών υπηρεσιών για λογαριασμό της Mercedes-Benz, ώστε οι πελάτες του αστεριού να αποκτήσουν πρόσβαση στις τεχνολογίες του αύριο. Κατά δήλωση του Khan «Η Mercedes-Benz δε μιλάει απλώς για μια ψηφιακή επανάσταση. Την κάνει πράξη» κι αυτό δίνει ξεκάθαρα το στίγμα των προσδοκιών του.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube