smart: Σχεδόν... έτοιμο το πρώτο ηλεκτρικό SUV της φίρμας

smart: Σχεδόν... έτοιμο το πρώτο ηλεκτρικό SUV της φίρμας

Το smart Concept #1 βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης του.

Αυτό είναι το πρώτο δείγμα γραφής της νέας smart, υπό τη σκέπη του κινεζικού γίγαντα Geely. Όπως ίσως γνωρίζετε, από το 2019, το ιδιοκτησιακό καθεστώς της smart έχει αλλάξει χέρια με τους ανθρώπους της Geely να αναλαμβάνουν τις τύχες της εταιρείας.

Η Mercedes-Benz βέβαια δεν έχει αποχωρήσει πλήρως από το εταιρικό σχήμα κάτι που άλλωστε αποδεικνύεται και στην πράξη, με τη σχεδίαση του πρωτότυπου SUV μοντέλου, να φέρει τη σφραγίδα της γερμανικής φίρμας. Βέβαια, όλα τα νέα Smart που θα ακολουθήσουν, αρχής γενομένης από το Concept #1, μηχανολογικά θα στηρίζονται στους Κινέζους. 

smart

Με μήκος 4.290 mm, πλάτος 1.910 mm και ύψος 1.698 mm, το πρωτότυπο μοντέλο της smart είναι μικρότερο σε μήκος από τη Mercedes-Benz EQA αλλά πιο φαρδύ και πιο ψηλό. Ωστόσο δεν υπάρχει κάποια περαιτέρω σύγκριση ανάμεσα στα δύο μοντέλα, καθώς το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV της smart θα πατά πάνω στη νέα πλατφόρμα του ομίλου Geely που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα δούμε και σε πολλά μελλοντικά αυτοκίνητα της Volvo. 

Σχεδιαστικά, το όχημα μαγνητίζει το βλέμμα χάρη στις καθαρές γραμμές του. Η εικόνα είναι ομολογουμένως αρκετά «προχώ» χωρίς αυτό να σημαίνει πως απέχει σημαντικά από την έκδοση παραγωγής. Μάλιστα, φημολογείται πως η κυψελωτή μάσκα όχι μόνο θα παραμείνει αλλά θα προσφέρει και οπτικά εφέ ενημερώνοντας τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου με ποικίλες πληροφορίες. Αυτό που κατά πάσα πιθανότητα δε θα δούμε στην έκδοση παραγωγής είναι οι ανοιγόμενες σε αντίθετη φορά πίσω πόρτες. Προφανώς, θα υπάρχει μεσαία κολόνα και για λόγους ασφαλείας.

smart

Η smart υποστηρίζει ότι παρά τις συμπαγείς διαστάσεις, ο θάλαμος επιβατών θα είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του μελλοντικού της μοντέλου. Το εκθεσιακό κομμάτι είναι αυστηρά 4θέσιο ωστόσο η έκδοση παραγωγής θα έχει ενιαίο πίσω κάθισμα ικανό να φιλοξενήσει με άνεση τρείς ενήλικες επιβάτες. Η μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή θα υπάρχει τουλάχιστον ως έξτρα εξοπλιστικό στοιχείο στην παλέτα των εκδόσεων του μοντέλου, με την ψηφιακή οθόνη αφής των 12,8’’ του συστήματος infotainment να δίνει το παρών από τη βάση. 

Πληροφορίες αναφορικά με τη μπαταρία ή τον ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί το όχημα δεν ανακοινώθηκαν, κάτι που κατά πάσα πιθανότητα θα συμβεί στο δεύτερο και τελικό πρωτότυπο μοντέλο, λίγο πριν δηλαδή το λανσάρισμα του στην παγκόσμια αγορά το 2023.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube