node/36554

Η Ferrari αποκαλύπτει περισσότερες πληροφορίες για την Purosangue

Το πρώτο SUV από το Maranello θα παρουσιαστεί το 2022 και θα συνδυάζει άνεση, χώρους και δυναμική οδική συμπεριφορά.

Η Ferrari συνεχίζει την εξέλιξη του πρώτου SUV μοντέλου στην ιστορία της με το όνομα Purosangue, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2022 και θα είναι πολύ διαφορετικό από τις προτάσεις των ανταγωνιστών (Lamborghini Urus, Aston Martin DBX, Bentley Bentayga κ.τ.λ.) όσον αφορά την αρχιτεκτονική και το σχεδιασμό όπως αποκαλύπτουν υψηλόβαθμα στελέχη από το Maranello

Ο Michael Leiters, Chief Technical Officer της Ferrari δήλωσε στο Autocar: «Είμαι πεπεισμένος για αυτό το αυτοκίνητο και το τεχνικό του υπόβαθρο. Πιστεύω πως βρήκαμε ένα concept και ένα πακέτο που από τη μία θα είναι ένα πραγματικό SUV και θα πείσει τους πελάτες SUV να το αγοράσουν, αλλά από την άλλη θα έχει τεράστια διαφορά με το concept των σημερινών SUV. »

«Η πρόκληση είναι να ανοίξουμε μια νέα κατηγορία για την Ferrari. Έχουμε πάντα μια ξεκάθαρη τοποθέτηση στην αγορά, κάτι που μας βοηθά να εξελίσσουμε αυτοκίνητα με ένα συγκεκριμένο τρόπο και να αποφασίζουμε εύκολα όσον αφορά τα διλήμματα και τους συμβιβασμούς που προκύπτουν. Σε αυτή την περίπτωση όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Θα έχουμε νέες προκλήσεις στο κομμάτι της μηχανικής.»

Ο ισχυρός άντρα της Ferrari αναφέρθηκε και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την εξέλιξη του μοντέλου: «Με τον χώρο, πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε την σωστή άνεση στο εσωτερικό; Πώς συνδυάζεις μια σπορ διάταξη με ένα σχεδιασμό προσανατολισμένο στην άνεση; Τι κάνουμε με τη διεπαφή (HMI); Πώς εκφράζεται το γνήσιο DNA της Ferrari σε ένα άνετο μοντέλο; Είναι μια πρόκληση, μια ευκαιρία και εξίσου διασκεδαστικό. Μου αρέσει πολύ.»

Ferrari

Το project έχει εσωτερική ονομασία 175 και είναι ένα από τα 15 νέα μοντέλα της Ferrari που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2023. Όλα τους θα βασίζονται πάνω σε δύο νέες αρχιτεκτονικές - η μια με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο για υπεραυτοκίνητα όπως η F8 Tributo, και η άλλη με τον κινητήρα κεντρικά-εμπρός για μοντέλα Grand Tourer και την Purosangue.

Αυτό σημαίνει πως σε αντίθεση με τις Urus και Bentayga που μοιράζονται την πλατφόρμα MLB του Volkswagen Group με εμπορικά μοντέλα όπως τα VW Touareg, Audi Q7 και Porsceh Cayenne, το SUV της Ferrari θα έχει το πλεονέκτημα μιας μοναδικής αρχιτεκτονικής που θα καλύπτει καλύτερα τις ιδιαίτερες προδιαγραφές ενός τέτοιου μοντέλου.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για κινητήρες V6, V8 και V12, ενώ θα υπάρχει και μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση που θα χρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης της SF90 Stradale (V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρία ηλεκτρικά μοτέρ).

Γνωρίζουμε επίσης πως το SUV θα είναι τετραθέσιο, θα έχει μήκος κοντά στα 5 μέτρα και η απόσταση του από το έδαφος θα αυξομειώνεται μέσω ηλεκτρικά ελεγχόμενης ανάρτησης.

Ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Ferrari, Flavio Manzoni, δήλωσε πως η ομάδα του εργάζεται σε συνεργασία με τους μηχανικούς από την αρχή του project έτσι ώστε να εξασφαλίσουν ιδανικές αναλογίες: «Στα αρχικά στάδια της διαδικασίας δουλεύουμε με τους μηχανικούς. Μπορούμε να συγκεκριμενοποιήσουμε τις αναλογίες και τις διαστάσεις, έτσι ώστε να έχουμε μια πολύ καλή βάση για να εργαστούμε. Αυτό συνέβη και με το SUV. Πολλά SUV βασίζονται στα μηχανικά μέρη άλλων αυτοκινήτων με αποτέλεσμα οι σχεδιαστές να έχουν πολλούς περιορισμούς. Στη δική μας περίπτωση δεν μιλάμε για συμβιβασμό.»

Ferrari GTC4 Lusso

Εκτός από την Purosangue, η Ferrari θα παρουσιάσει και μια νέα οικογένεια από GT μοντέλα μέσα στα επόμενα 4 χρόνια που θα δίνουν περισσότερη έμφαση στην πρακτικότητα και την άνεση - ανάμεσά τους και ο διάδοχος της τετρακίνητης και τετραθέσιας GTC4 Lusso. 

Όλα αυτά τα μοντέλα συμπεριλαμβανομένου του SUV θα έχουν εντελώς ανασχεδιασμένο εσωτερικό με νέο τιμόνι, head-up display, διαφορετική διεπαφή και νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο οποίο θα έχουν πρόσβαση και οι πίσω επιβάτες. Τέλος, ευκολότερη θα είναι και η είσοδος-έξοδος των επιβατών στα πίσω καθίσματα.

Πηγή: Autocar

node/40188

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της ανανεωμένης Panamera με δύο ακόμη εκδόσεις plug-in hybrid και την βελτιωμένη 4S.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η ανανεωμένη έκδοση της Panamera δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, και σήμερα η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της με την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid, την υβριδική Panamera 4 E-Hybrid καθώς και την Panamera 4S.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα της Panamera περιλαμβάνει πλέον τρεις διαφορετικές εκδόσεις plug-in hybrid (4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid). Οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με αμάξωμα Sport Turismo, Saloon και Executive (μακρύ μεταξόνιο). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανέωση για την Porsche Panamera [video]

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Ξεκινάμε με την ανανεωμένη Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία χρησιμοποιεί plug-in hybrid σύστημα κίνησης που συνδυάζει twin-turbo V8 4,0 λίτρων απόδοσης 571 PS (από 550 PS) με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 PS που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων, καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 17,8 kWh (από 14,1 kWh). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 PS και τα 870 Nm, καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση ως την ισχυρότερη Panamera όλων των εποχών.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" (-0,2" σε σύγκριση με τον προκάτοχό της), η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h (+5 km/h) ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km (WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το πακέτο Sport Chrono ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όπως και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport που συνδυάζει το Porsche Torque Vectoring Plus, την τετραδιεύθυνση με Power Steering Plus και τα φρένα Porsche Ceramic Composite Brake.

Αισθητικά, η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φώτα LED σχήματος C. Επίσης απέκτησε ενιαία γραμμή LED που ενώνει τα πίσω φώτα, τρια νέα σχέδια τροχών 20" και 21", δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Cherry Metallic και Truffle Brown Metallic) καθώς και την επιλογή σκουρόχρωμων φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη αφής μεγαλύτερης ανάλυσης που φιλοξενεί το infotainment PCM.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Η έταιρη υβριδική Panamera 4 E-Hybrid επωφελείται από παρόμοιες αναβαθμίσεις. Φορά twin-turbo V6 κινητήρα που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 461 PS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4", η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 56 km (WLTP).

Τέλος, η μη-υβριδική τετρακίνητη Panamera 4S φορά twin-turbo V6 2,9 λίρων με 440 PS που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (-0,1") και τελική 295 km/h (+6 km/h) με το πακέτο Sport Chrono. Αισθητικά, φορά το πακέτο Sport Design που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν προαιρετικό.

H Porsche δεν ανακοίνωσε τις τιμές των νέων εκδόσεων που αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

[Πηγή: Porsche]

node/40187

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Αρχισε η διάθεση του Renault Twingo Z.E. με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από €21.350. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Η Renault δημοσιοποίησε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και νέες φωτογραφίες και ένα λεπτομερές βίντεο από το μικρότερο EV, το Twingo Ζ.Ε.

Στο ηλεκτρικό Twingo, που ακούει στο κωδικό όνομα Z.E., τη θέση του κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος έχει πάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 82 PS και 160 Nm. Ο χώρος αποσκευών των 174-240 lt δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από αυτή την αλλαγή, ούτε και οι υπόλοιποι χώροι της καμπίνας, αφού η συστοιχία μπαταριών έχει ενσωματωθεί πλήρως στο πάτωμα, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα όμως να περιορίζεται ελάχιστα η απόσταση από το έδαφος.

twing

Για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό Renault, οι μπαταρίες δεν είναι αερόψυκτες, αλλά υγρόψυκτες. Αρχικά η Renault είχε ανακοινώσει πως η χωρητικότητα των 21,3 kWh της μπαταρίας χαρίζει αυτονομία 180 km κατά WLTP, και περίπου 250 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP City –δηλαδή χωρίς οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα η Renault ανέβασε αυτές τις τιμές σε 190 και 270 km αντίστοιχα. 

Το Twingo Z.E. φτάνει από στάση τα 60 km/h σε 4,8", ενώ η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στο πρόγραμμα Eco, με το οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη αυτονομία. Ο λεβιές του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καθορίσει τον τρόπο ανάκτησης ενέργειας μεταξύ τριών επιλογών, αναλόγως αν προτιμά το αυτοκίνητο να ρολάρει ή να επιβραδύνει στο άφημα του γκαζιού. Και ακόμα κι όταν ο ιδιοκτήτης βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να δει το επίπεδο της μπαταρίας, να καθορίσει τη διαδρομή του, να βρει σημεία φόρτισης κ.ά. μέσω της εφαρμογής My Renault.

inter

Με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμή του αυτοκινήτου στη Γαλλία ξεκινά από €21.350. Διατίθεται σε τρία επίπεδα επένδυσης (Life, Zen και Intens), καθώς και Vibes Limited Edition. Το τελευταίο ξεκινά από €26.450 € στη Γαλλία και διαθέτει μοναδικές στιλιτσικές επιλογές, όπως το νέο χρώμα Valencia Orange, λευκές πινελιές στη μάσκα, τροχούς 16 ιντσών και διακοσμητικές λωρίδες στις πίσω πόρτες.  
Ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουμε και στο εσωτερικό που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή».