node/31959

Αυτό είναι το νέο Škoda Karoq Scout

Με πιο… περιπετειώδες look και δύο εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ.

Με τον όρο Scout, η Škoda σηματοδοτεί εκδόσεις των αυτοκινήτων της που έχουν έναν πιο… περιπετειώδη χαρακτήρα, περισσότερο βέβαια σε ό,τι έχει να κάνει με το «φαίνεσθαι» παρά με το «είναι».

Το πρώτο Scout παρουσιάστηκε σχεδόν πριν από δέκα χρόνια και ήταν μια έκδοση του τετράθυρου Octavia που είχε κάποιες διακοσμητικές ποδιές εμπρός και πίσω και κάποια πλαστικά πλαϊνά που σου έδιναν την εντύπωση ότι μπορούσες να κινηθείς εκτός δρόμου ευκολότερα από ότι με τη συμβατική έκδοση, κάτι που επί της ουσίας μάλλον εν ίσχυε.

Έκτοτε, η εμπορική επιτυχία των εκδόσεων με το διακριτικό Scout, ώθησε την εταιρεία να εντάξει τέτοιες εκδόσεις και σε άλλα της μοντέλα.

kar

Τελευταίο είναι Škoda Karoq Scout, το οποίο ξεχωρίζει από την «απλή» έκδοση χάρη στα πρόσθετα περιμετρικά προστατευτικά πλαστικά αλλά και πάνω από τους θόλους των φτερών, τα διακοσμητικά φιλέτα αλουμινίου, και τους διαφορετικής σχεδίασης αλουμινένιους τροχούς των 18 ή 19 ιντσών.

Το Škoda Karoq Scout θα κάνει την επίσημη εμφάνισή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι και θα διατίθεται αποκλειστικά ως τετρακίνητο, ενώ η επιλογή κάτω από το καπό θα περιλαμβάνει έναν κινητήρα βενζίνης και έναν ντίζελ. Ο πρώτος είναι ο 1,5 TSI των 150 ίππων που συνδυάζεται με τα DSG κιβώτιο των επτά σχέσεων και ο δεύτερος ο δίλιτρος ντίζελ TDI με τους 150 ή τους 190 ίππους.
Στην έκδοση των 150 ίππων το κιβώτιο θα είναι 6 σχέσεων χειροκίνητο, ενώ σε αυτήν των 190 ίππων θα έχουμε το αυτόματο διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις.

kar1

Τέλος, στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα ανοξείδωτα πεντάλ, ο κρυφός φωτισμός LED και βέβαια ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

node/40006

Έτσι ακούγεται η εξάτμιση της νέας BMW M4 Coupé [video]

Το πρώτο βίντεο με τον πραγματικό ήχο της εξακύλινδρης BMW M4 Coupé.

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έτσι ακούγεται η εξάτμιση της νέας BMW M4 Coupé [video]

Η BMW παρουσίασε τις νέες M3 Sedan (G80) και M4 Coupé (G82) μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, όμως ήδη κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το πρώτο βίντεο με τον ήχο εκκίνησης του εξακύλινδρου μοτέρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Να θυμίσουμε πως η M4 Coupé (G82) στην ισχυρότερη έκδοση Competition φορά εξακύλινδρο σε σειρά twin-tubro κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo, που αποδίδει 510 PS στις 6.250 rpm και 650 Nm στις 2.750-5.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (η τετρακίνητη έκδοση θα είναι διαθέσιμη το καλοκαίρι) αποκλειστικά μέσω του αυτόματου κιβωτίου M Steptronic 8 σχέσεων και σε συνεργασία με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης Active M Differential.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9", τα 0-200 km/h έρχονται σε 12,5" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h ενώ με το προαιρετικό M Driver's Package ο κόφτης ανεβαίνει στα 290 km/h.

Σας αφήνουμε λοιπόν να απολαύσετε τον ήχο που βγαίνει από τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης της M4 Competition κατά την εκκίνηση και το μαρσάρισμα.

TAGS
node/40003

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Η ειδική έκδοση του Audi R8 για την πίστα του Nürburgring θα παραχθεί σε 50 μονάδες.

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Για να γιορτάσει την επιτυχημένη αγωνιστική πορεία του R8 LMS στην πίστα του Nürburgring (5 νίκες από το 2012 μέχρι σήμερα), η Audi παρουσίασε την ειδική έκδοση R8 green hell που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 50 μονάδων.

Πιο συγκεκριμένα, το αγωνιστικό Audi R8 LMS GT3 τερμάτισε πρώτο στην κατηγορία του το 2009, 2010, 2011 και πρώτο στη γενική κατάταξη το 2012, 2014, 2015, 2017 και 2019 στην "Πράσινη Κόλαση" (εκτός από το μοντέλο προδιαγραφών GT3, η Audi προσφέρει επίσης αντίστοιχες εκδόσεις προδιαγραφών GT4 και GT2).

Audi R8 Green Hell

Εμφανισιακά, το Audi R8 green hell ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις αποχρώσεις Tioman green, ibis white, Daytona gray ή mythos black για το αμάξωμα, σε συνδυασμό με ματ μαύρα γραφικά που ξεκινούν από το καπό, συνεχίζουν στην οροφή και φτάνουν μέχρι την ουρά. Στο παρμπρίζ βρίσκουμε αυτοκόλητο με την επιγραφή "green hell R8" ενώ με το πακέτο matt black έχουμε μαύρες λεπτομέρειες σε γρίλια, σπλίτερ, μαρσπιέ, καθρέφτες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, αεροτομή, διαχύτη κ.α. Κάθε ένα από τα 50 αυτοκίνητα που θα πουληθούν, θα έχουν τον αριθμό τους στις πόρτες. Όσο για τους τροχούς, έχουμε νέο σχέδιο με πέντε διπλές ακτίνες και διάμετρο 20" βαμμένο σε matt μαύρη απόχρωση με κόκκινες λεπτομέρειες.

Τις ίδιες αποχρώσεις έχει και η αγωνιστική φορεσιά του μοντέλου προδιαγραφών GT3 που συμμετέχει αυτές τις μέρες στις 24 Ώρες του Nürburgring (24-27 Σεπτεμβρίου).

Audi R8 green hell

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ελαφριά bucket καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara, ένα υλικό που χρησιμοποιείται επίσης στη στεφάνη του τιμονιού, στο σκέπαστρο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, στις θέσεις για τα γόνατα και τα υποβραχιόνια. Όλο το εσωτερικό είναι μαύρο, με ραφές σε γαλαζοπράσινη απόχρωση Kallash fern, ενώ τα πατάκια φέρουν το έμβλημα green hell r8.

Ο κεντρικά τοποθετημένος V10 5,2 λίτρων αποδίδει 620 PS (+10 PS σε σχέση με την επετειακή έκδοση R8 Coupé V10 performance quattro). Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης quattro σε συνδυασμό με μηχανικό κλείδωμα διαφορικού στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 331 km/h.

Το κόστος κάθε μιας από τις 50 μονάδες του Audi R8 green hell που θα παραχθούν στις εγκαταστάσεις Böllinger Höfe είναι 233.949,59 ευρώ στην αγορά της Γερμανίας.

[Πηγή: Audi]