VW: Κρίσιμη συνεδρίαση του εποπτικού συμβουλίου με αντικείμενο δραστικές μειώσεις κόστους

VW: Κρίσιμη συνεδρίαση του εποπτικού συμβουλίου με αντικείμενο δραστικές μειώσεις κόστους

Αντιδρούν οι εργαζόμενοι που απειλούν ότι θα «παραλύσουν για μήνες την εταιρεία».

Το εποπτικό συμβούλιο του Volkswagen Group πρόκειται να συναντηθεί την Παρασκευή για να συζητήσει τα σχέδια μείωσης του κόστους της εταιρείας, ανέφερε το Spiegel επικαλούμενο πηγές της εταιρείας.
Το Spiegel ανέφερε ότι η έκτακτη συνεδρίαση έχει προγραμματιστεί με σκοπό να μεσολαβήσει μεταξύ της διοίκησης της VW και του επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της, του  Bernd Osterloh, ο οποίος είναι επίσης μέλος του εποπτικού συμβουλίου.

Πήγες του Reuters αναφέρουν πως στη συνεδρίαση των εργαζομένων που έγινε χθες Τετάρτη, ο Osterloh είπε ότι εάν η εταιρεία δεν κάνει ουσιαστικές παραχωρήσεις σε σχέση με το πρόγραμμα περικοπής θέσεων εργασίας που έχει ανακοινώσει, θα μπορούσε να υπάρξει μια πολύ έντονη αντιπαράθεση που «θα παρέλυε την εταιρεία επί μήνες».  

Η Volkswagen έχει ανακοινώσει την πρόθεσή της να μειώσει το εργατικό της δυναμικό έως και κατά 7.000 άτομα, να αυξήσει την παραγωγικότητα με σκοπό να εξοικονομήσει ένα ποσό της τάξης των € 5,9 δις ετησίως με ορίζοντα το 2023, όπου έχει θέσει ως στόχο την αύξηση των λειτουργικών της κερδών κατά 6%.
Το Spiegel αναφέρει πως ο Osterloh ζήτησε από την εταιρεία να εγγυηθεί τις θέσεις εργασίας ως το 2029 και πως το Wolfsburg θα καλύπτει όποια θέση εργαζομένου μένει ανοικτή. Μάλιστα δήλωσε ότι ακριβώς την ίδια εισήγηση θα κάνει και στην Porsche.

Στον αντίποδα όλων αυτών, ο Wolfgang Porsche, πρόεδρος της Porsche SE, της εταιρείας χαρτοφυλακίου που ελέγχει τη Volkswagen και είναι μέλος του εποπτικού συμβουλίου της Volkswagen, χαρακτήρισε εξαιρετικά άκαμπτες τις δομές που ισχύουν στο Wolfsburg και ζήτησε μεγαλύτερη ευελιξία από τους εργαζόμενους για να βοηθήσουν τον Herbert Diess να αναδιαρθρώσει την εταιρεία.

Χαρακτηριστικά δήλωσε πως «ενώ εμείς δίνουμε εγγυήσεις για τις θέσεις εργασίας έως το 2025 ή το 2028 δεν έχουμε ιδέα τι θα παρουσιάσει ο ανταγωνισμός στην Κίνα σε δύο χρόνια».

Οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους έχουν αντιδράσει κατηγορώντας τη διοίκηση για λάθη διαχείρισης, για υψηλό κόστος αμοιβών στα ανώτατα κλιμάκια και για χαμηλή κερδοφορία στο brand της VW.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube