Toyota: Η μάρκα με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία

Toyota: Η μάρκα με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία

Η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτων δεν είναι η Mercedes ή η BMW, αφού οι γερμανικές μάρκες πολυτελείας κατέλαβαν τη δεύτερη και την τρίτη θέση. Αλλά η Toyota.

Toyota

Όπως κάθε χρόνο, η Interbrand δημοσίευσε την κατάταξή της με τα brands υψηλότερης αξίας στον κόσμο. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι τεχνολογικοί γίγαντες συνεχίζουν να κυριαρχούν, ωστόσο ανάμεσα στα 100 πιο πολύτιμα παγκόσμια εμπορικά σήματα, ξεχωρίζει και πάλι η Toyota.

Στον υπολογισμό της αξίας προσμετράται -εκτός από την οικονομική ανάλυση- και «η ικανότητα της επωνυμίας να δημιουργεί πιστότητα και, ως εκ τούτου, βιώσιμη ζήτηση και κερδοφορία στο μέλλον».

Συνολικά, οι τρεις πιο πολύτιμες μάρκες στον κόσμο είναι η Apple (470,9 δισ. δολάρια), η Microsoft (388,5 δισ. δολάρια) και η Amazon (319,9 δισ. δολάρια).

Ωστόσο, στον χώρο του αυτοκινήτου, η Interbrand επισημαίνει ότι «ο κλάδος επέδειξε αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα απέναντι στη δύσκολη δυναμική της αγοράς»

Toyota

Η Toyota αναδείχθηκε για άλλη μια χρονιά η πιο πολύτιμη αυτοκινητική μάρκα, καταλαμβάνοντας τη 6η θέση συνολικά, με αξία 74,2 δισ. δολάρια -αύξηση 2% σε σχέση με πέρυσι.

Ακολουθεί η Mercedes-Benz, στη 10η θέση με αποτίμηση 50,1 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας πτώση 15% σε σχέση με το 2024. Πτώση 10% κατέγραψε και η BMW, η οποία βρίσκεται στη 14η θέση, με αξία 46,8 δισ. δολάρια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς η Tesla κατακτά την αγορά χωρίς παραδοσιακές διαφημίσεις

Η μεγαλύτερη έκπληξη όμως αφορά την Tesla, της οποίας η αξία καταβαραθρώθηκε κατά 35%, στα 29,5 δισ. δολάρια. Πέρυσι βρισκόταν στη 12η θέση, με 41,7 δισ. ευρώ.

Toyota

Στην υπόλοιπη λίστα συναντάμε τις Honda (#29), Hyundai (#30), Sony (#34), Audi (#52) και Ferrari (#54). Ακολουθούν οι Volkswagen (#56), Porsche (#57), Uber (#64), Xiaomi (#81) και Nissan (#82). Τα highlights ολοκληρώνουν οι Kia (#89), Huawei (#96) και Range Rover (#97).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota, ήταν πρώτη και το 2024

Η μόνη νέα είσοδος στη φετινή λίστα είναι η BYD, που κατέλαβε την 90ή θέση, με αποτίμηση 8,1 δισ. δολαρίων. Όπως δήλωσε ο Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer της Interbrand, «η BYD είναι ο σημαντικότερος ανατρεπτικός παράγοντας στην αγορά αυτοκινήτου από την εποχή της Tesla. Τα προϊόντα της είναι παγκόσμιας κλάσης και έχει σημειώσει τεράστια πρόοδο στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς επεκτείνεται πέρα από την ασιατική της βάση».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube