node/36063

Η κινεζική BAIC αγοράζει το 5% της Daimler

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει τώρα δύο κινέζους εταίρους-επενδυτές, την BAIC και την Geely.

Η εταιρεία Beijing Automotive Group Co. (BAIC) αγόρασε μερίδιο 5% της Daimler, ενισχύοντας τη σχέση της με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μετά την εμφάνιση της Zhejiang Geely Holding της Κίνας ως δυνητικού αντιπάλου.

Η BAIC ήταν ο κύριος εταίρος της Daimler στην Κίνα μέχρι το 2018, όταν ο πρόεδρος της Geely, Li Shufu, πήρε μερίδιο 9,69% της Daimler, με στόχο τη δημιουργία συμμαχίας για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και αυτόνομων αυτοκινήτων.

Περίπου το ήμισυ του ποσοστού που αναλαμβάνει η BAIC, το οποίο υποστηρίζεται από την τοπική κυβέρνηση του Πεκίνου, είναι μέσω δικαιωμάτων απόκτησης μετοχών. Η συμμετοχή 5% έχει αξία αγοράς περίπου € 2,5 δισ.

Το υψηλό κόστος των συσσωρευτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει δυσκολέψει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν οικονομικά προσιτά οχήματα με μηδενικές εκπομπές, οδηγώντας αρκετά από αυτές να επιδιώξουν συμμαχίες με κινέζους εταίρους. Η Daimler τον Μάρτιο συμφώνησε να κατασκευάσει την επόμενη γενιά smart στην Κίνα. Η νέα γενιά smart θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη και η παραγωγή της θα είναι μια κοινή επιχείρηση με την Geely.

Η Daimler διαβεβαίωσε την BAIC ότι οποιαδήποτε νέα βιομηχανική συμμαχία μεταξύ της Mercedes και ενός άλλου κινέζου εταίρου θα γίνει μόνον κατόπιν σύμφωνης γνώμης της BAIC.

Η Daimler εξέφρασε την ικανοποίησή της για την επένδυση BAIC. «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που ο μακρόχρονος εταίρος μας BAIC είναι πλέον μακροπρόθεσμος επενδυτής στην Daimler», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της  Ola Kallenius.

Η BAIC με τη σειρά της θεωρεί την αγορά ως φυσική εξέλιξη της σχέσης της με τη Daimler: «Έχουμε την πρόθεση να ενισχύσουμε τη συμμαχία μας με τη Daimler μέσω μιας μεγάλης επένδυσης», δήλωσε ο Heyi Xu, πρόεδρος της BAIC. 

Από την πλευρά της η Geely αρνήθηκε να σχολιάσει τη συμφωνία BAIC-Daimler, αλλά αναφέρθηκε σε παλαιότερες δηλώσεις που ανέφεραν ότι δεσμεύτηκε για μακροπρόθεσμες επενδύσεις και υγιή συνεργασία με τη Daimler.

Η συμφωνία με την BAIC γεννά το ερώτημα κατά πόσον οι δύο εταιρείες μπορούν να αναδιοργανώσουν την κοινή τους επιχείρηση στην Κίνα μετά τη μείωση των περιορισμών για τους ξένους επενδυτές στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

node/39650

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Είναι μια από τις 400 που παρήχθησαν το 1992 και έχει μόλις 21.000 km στο οδόμετρο.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Έχει μόλις 21.000 km και είναι το #374 από τα 400 αντίτυπα Martini 5 Evoluzione που δημιουργήθηκαν το 1992 για τον εορτασμό της πέμπτης συνεχόμενης επικράτησης της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. 

Το αυτοκίνητο πωλήθηκε καινούργιο στην Ιαπωνία και εισήχθη από την Ισπανία στις ΗΠΑ. Στο οδόμετρό του έχει μόλις 21.000 km και φέρει όλα τα χαρτιά γνησιότητας, αλλά και τις ημερομηνίες που έχει κάνει την τακτική συντήρηση.

μαρτ

Τα ειδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η ειδική βαφή του αμαξώματος που παραπέμπει στα χρώματα της Martini, με τις χαρακτηριστικές ρίγες, καθώς και μαύρο ρυθμιζόμενο πίσω σπόιλερ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale 16v

Οι λευκοί τροχοί των 15 ιντσών φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 205/50. Τόσο τα αμορτισέρ όσο και οι βάσεις του κινητήρα, αναφέρεται πώς αντικαταστάθηκαν τον Δεκέμβριο του 2019. Την ίδια χρονιά αντικαταστάθηκαν και το πλαίσιο της μπαταρίας και το κάλυμμα του ψυγείου, από την Dino Motors του San Mateo στην Καλιφόρνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale Evo 2

Ο κινητήρας πέρασε από μεγάλο σέρβις το 2017, και φέρει νέο ιμάντα χρονισμού, ρουλεμάν, αντλία νερού, εύκαμπτους σωλήνες, μίζα και φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής. Όλα αυτά αναφέρονται λεπτομερώς στα βιβλία συντήρησης.

martin

Το αυτοκίνητο έχει βγει σε δημοπρασία από μεγάλο ιστότοπο στην Καλιφόρνια και μέχρι στιγμής η ανώτερη τιμή που έχει προσφερθεί είναι €100.000. Να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ταξινομηθεί στην Καλιφόρνια, λόγω αυστηρών προδιαγραφών στις εκπομπές ρύπων που ισχύουν στη συγκεκριμένη πολιτεία. 

node/39646

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Στις 14 Αυγούστου 2018 η γέφυρα είχε καταρρεύσει στέλνοντας στο θάνατο 43 ανθρώπους. 

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Tο νέο ηλεκτρικό FIAT 500 ήταν το αυτοκίνητο που εγκαινίασε ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο με ιδιαίτερο συμβολισμό για την Ιταλία, τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα, την οποία έχει σχεδιάσει ο διάσημος αρχιτέκτονας Renzo Piano.

Το νέο έργο αντικατέστησε τη γέφυρα Ponte Morandi μετά την τραγική κατάρρευση της τον Αύγουστο του 2018. Το νέο 500, διέσχισε την μήκους 1.067 μέτρων γέφυρα, πριν αυτή δοθεί στην κυκλοφορία.

fiat

Η εικόνα του FIAT 500 la Prima cabrio να φέρει τις σημαίες της Ιταλίας και του Δήμου της Γένοβας περνώντας πάνω από τη γέφυρα αποτελεί ένα σύμβολο της δύναμης που γεννά η συνεργασία των ανθρώπων με στόχο τη δημιουργία νέων δρόμων προς το μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εντυπωσιακή κατεδάφιση της φονικής γέφυρας Morandi στη Γένοβα [video]

Όπως το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της FIAT αντιπροσωπεύει το μέλλον μιας φιλικής προς το περιβάλλον αυτοκίνησης, έτσι και η νέα γέφυρα πάνω από τον ποταμό Polcevera –η οποία κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ- αντιπροσωπεύει μια κορυφαία έκφραση της αρχιτεκτονικής, η οποία δημιούργησε ένα νέα σύμβολο για τη Γένοβα. Για την κατασκευή της San Giorgio απαιτήθηκαν μόλις 596 ημέρες, με τα συνεργεία να εργάζονται πυρετώδης σε 24ωρες βάρδιες για να ολοκληρώσουν αυτό το πολύ σημαντικό έργο. 

[Πηγή: FIAT]