node/37161

Η FΙΑΤ σχεδιάζει να αποχωρήσει από την κατηγορία των minicar

Το κόστος εξέλιξής τους σε συνδυασμό με το χαμηλό περιθώριο κέρδους καθιστούν ασύμφορη τη διατήρησή τους.

Η Fiat Chrysler Automobiles σχεδιάζει να εγκαταλείψει την κατηγορία των minicar στην Ευρώπη, κατηγορία στην οποία είναι ηγέτης, ακολουθώντας την πρακτική και άλλων κατασκευαστών οι οποίοι υπό το βάρος της εξέλιξης νέων μοντέλων εγκαταλείπουν την κατηγορία.

Ο CEO της FCA, Mike Manley, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να προσπαθήσει να μετατοπίσει τους πελάτες της συγκεκριμένης κατηγορίας στην αμέσως επόμενη, αυτήν που ονομάζουμε «κατηγορία Β».

«Στο άμεσο μέλλον θα επικεντρωθούμε στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία η οποία προσφέρει και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Αυτό σημαίνει πως θα εγκαταλείψουμετην κατηγορία των minicar», δήλωσε ο Manley , δίχως όμως να δίνει ένα σαφές χρονοδιάγραμμα των κινήσεων της εταιρείας.

Η αλήθεια είναι πως τόσο το FΙΑΤ 500 όσο και το Panda κυριαρχούν στη συγκεκριμένη αγορά της Ευρώπης, αλλά γερνάνε και πρέπει να αντικατασταθούν.

fit

Το τρίθυρο 500 είναι ηλικίας 12 ετών. Ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2007 με ρετρό στιλ εμπνευσμένο από το αρχικό 500 της FΙΑΤ που ξεκίνησε το 1957. Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του 500 μειώθηκαν κατά 9% το πρώτο εξάμηνο.

Από την άλλη το Panda τρίτης γενιάς ξεκίνησε να κυκλοφορεί τον Φεβρουάριο του 2012 και οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 15% το πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Automotive News Europe.
Η ανανέωση του 500 θα είναι εξαιρετικά δαπανηρή σε σχέση με το περιθώριο κέρδους που αφήνει, δαπάνη που έχει να κάνει κυρίως με το τι πρέπει να γίνει για να ανταποκρίνεται στους νέους κανόνες εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη.

pand

Ο Manley δήλωσε ότι οι «εμπορικές προκλήσεις» της Fiat στην Ευρώπη έχουν να κάνουν με την πολύ υψηλή έκθεση στην κατηγορία των  minicar που από τη μια έχει χαμηλό περιθώριο κέρδους και από την άλλη η ηλικία των μοντέλων που διαθέτει σε αυτήν την κατηγορία είναι η μεγαλύτερη του ανταγωνισμού.

Η FΙΑΤ σχεδιάζει τώρα να κερδίσει πίσω τους πελάτες της στα αυτοκίνητα της «κατηγορίας Β», κατηγορία στην οποία ουσιαστικά είναι απούσα όταν σταμάτησε την παραγωγή του Punto.
Το Punto ήταν το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της FΙΑΤ στην Ευρώπη για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά ο πρώην ο Sergio Marchionne είχε πει ότι οι πωλήσεις του δεν ήταν αρκετά μεγάλες για να δικαιολογήσουν τη δαπάνη δημιουργίας ενός διαδόχου μοντέλου.

Η Manley δεν αναφέρθηκε ποια είναι τα νέα μοντέλα που σχεδιάζει να παρουσιάσει η FIAT στην «κατηγορία Β», όπως επίσης δεν αναφέρθηκε και στο τι θα γίνει τελικά με τα Panda και 500.

Η προγραμματισμένη συγχώνευση της FCA με τον όμιλο PSA θα έδινε πρόσβαση στη FΙΑΤ στην Common Modular Platform της PSA, η οποία στηρίζει τα νεότερα μικρά αυτοκίνητα του ομίλου, όπως το Peugeot 208 και το Opel Corsa. Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις καθώς και εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

node/39726

Πλήρωσε $277.966 για να φέρει μια Chevrolet C8 Corvette στην Ευρώπη

Η πρώτη C8 Corvette που πάτησε σε νορβηγικό έδαφος δεν ήταν καθόλου φθηνή!.

Σάββατο, 15 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πλήρωσε $277.966 για να φέρει μια Chevrolet C8 Corvette στην Ευρώπη

Το κατάστημα Carfreaks στη Νορβηγία, μην μπορώντας να περιμένει το επίσημο εμπορικό ντεμπούτο της Chevrolet C8 Corvette στη Γηραιά Ήπειρο, εισήγαγε ένα παράδειγμα του μοντέλου από τις ΗΠΑ πληρώνοντας το αστρονομικό ποσό των $277.966 (2,4 εκατομμύρια νορβηγικά kroner). Το νούμερο αυτό φαντάζει ακόμα πιο εξωφρενικό αν σκεφτούμε πως στις ΗΠΑ, η αρχική τιμή της Corvette είναι κάτω από τα $60.000!

Η Chevrolet C8 Corvette παρουσιάστηκε πριν από ένα χρόνο και εδώ και αρκετό καιρό κυκλοφορεί στην αγορά των ΗΠΑ. Στην Ευρώπη, αναμένεται να φτάσει από το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Η μαύρη Corvette που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι η πρώτη που πάτησε Νορβηγικό έδαφος και η τεράστια επιβάρυνση στην τιμή οφείλεται κυρίως στους δασμούς και λιγότερο στα μεταφορικά έξοδα.

Corvette

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα Chevrolet Corvette Stingray [23 videos]

Για να φτάσει το όχημα στη Νορβηγία από τις ΗΠΑ διασχίζοντας τον Ατλαντικό Ωκεανό χρειάστηκαν τέσσερις εβδομάδες. Ο Ståle Pettersen παρέλαβε το όχημα από το λιμάνι του Oslo μέσα σε container και ξεκίνησε το παρθενικό του ταξίδι από το  Oslo στο Løten.

Να θυμίσουμε πως η κεντρομήχανη Chevrolet C8 Corvette φορά ατμοσφαιρικό V8 6,2 λίτρων που αποδίδει 502 PS και 637 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-97 km/h σε κάτω από 3" με χρήση Launch Control και με το προαιρετικό πακέτο Z51 Performance Package.

[Πηγή: Broom μέσω Carbuzz]

node/39739

Σκύλος βρίσκει δουλειά σε αντιπροσωπεία της Hyundai

Το αδέσποτο τετράποδο φιλοξενείται μόνιμα σε έκθεση της Hyundai στη Βραζιλία.

Σάββατο, 15 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Σκύλος βρίσκει δουλειά σε αντιπροσωπεία της Hyundai

Μια αντιπροσωπεία της Hyundai στη Βραζιλία προσέλαβε ένα πολύ περίεργο υπάλληλο για να βοηθήσει στις πωλήσεις ο οποίος δεν είναι άνθρωπος αλλά ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου! Ο λόγος για τον σκύλο που βλέπετε στις φωτογραφίες ο οποίος ονομάζεται Tucson, προς τιμήν του SUV της φίρμας.

Όλα ξεκίνησαν πριν από μερικούς μήνες όταν ο υπεύθυνος της αντιπροσωπείας, Emerson Mariano, βρήκε ένα αδέσποτο σκύλο καθώς τελείωνε η βάρδιά του. Το μικρής ηλικίας τετράποδο ήταν βρεγμένο, αδύνατο και ταλαιπωρημένο, με αποτέλεσμα ο manager να το λυπηθεί και να του προσφέρει τροφή και νερό.

Δείχνοντας την ευγνωμοσύνη του, ο σκύλος έμεινε στο σημείο και τις επόμενες ημέρες, κάτι που οδήγησε τους υπαλλήλους της αντιπροσωπείας στο να τον υιοθετήσουν. Η ομάδα τον φρόντισε με όλα τα απαραίτητα εμβόλια και τις επισκέψεις στον κτηνίατρο, και τον ονόμασε Tucson. Η όμορφη σχέση τους μάλιστα εξελίχθηκε και σε επαγγελματική καθώς ο σκύλος απέκτησε θέση υπαλλήλου στην αντιρποσωπεία βοηθώντας στις πωλήσεις ως "ειδικός σύμβουλος".

Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες, ο Tucson απέκτησε ειδικό καρτελάκι, σπιτάκι μέσα στην έκθεση αλλά και την κατάλληλη αμφίεση για να υποδέχεται τους πελάτες. Επιπλέον, έχει δικό του προφίλ στο Instagram στο οποίο έχει ήδη μαζέψει 136.000 followers ενώ αναμένεται να πάρει μέρος σε διαφημιστικά σποτ!

[Πηγή: agazeta]

TAGS