Ενίσχυση της παραγωγής σε Τουρκία και Πολωνία επιδιώκουν VW και Ford

Μετά την ανακοίνωση ης σύναψης συμμαχίας διαφοροποιούνται τα παραγωγικά πλάνα των δύο εταιρειών.

Μόλις πριν λίγες μέρες VW και Ford ανακοίνωσαν τη σύναψη μια παγκόσμιας συμμαχίας κυρίως στον τομέα των επαγγελματικών vans και των pick-up αλλά και στους τομείς της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης.
Στο πλαίσιο αυτής της συμμαχίας, φαίνεται πως οι δύο εταίροι θέλουν να αναδιατάξουν την παραγωγή τους, με σκοπό όχι μόνον τη μεγιστοποίηση των κερδών, αλλά και την «απελευθέρωση» παραδοσιακών μονάδων παραγωγής που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Έτσι η Ford προσανατολίζεται στο να κατασκευάζει για λογαριασμό της VW επαγγελματικά vans μεσαίου και μεγάλου μεγέθους στην Τουρκία, με τη VW να κάνει αντίστοιχο στο δικό της εργοστάσιο στην Πολωνία.
Το εργοστάσιο της Ford στην Τουρκία κατασκευάζει όλες τις εκδόσεις του Transit και θα μπορούσε στην ίδια γραμμή παραγωγής να φτιάχνει το VW Transporter, το οποίο αυτή τη στιγμή συναρμολογείται στο Ανόβερο, όπου θα παραμείνουν στην παραγωγή μόνον οι επιβατικές εκδόσεις του Τ6.

Από την άλλη, στο εργοστάσιο της VW στην Πολωνία θα δρομολογηθεί άμεσα η παραγωγή ενός νέου van που θα έρθει να μπει στη θέση του Caddy, αλλά και το Transit Connect, το οποίο πλέον θα φορά κινητήρες της γερμανικής εταιρείας.

Άλλες ενέργειες που θα δούμε να υλοποιούνται στο πλαίσιο της νέας συμμαχίας είναι ότι από το 2022 θα έχουμε ένα νέο pick-up που θα αντικαταστήσει το Amarok το οποίο θα φέρει τη σχεδιαστική υπογραφή της Ford και θα διατίθεται παράλληλα με το Ford Ranger.

Η ενίσχυση της παραγωγής σε χώρες όπως η Τουρκία και η Πολωνία, έχει σαν βασικό στόχο την αύξηση των κερδών στις συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων, αφού όπως ομολόγησαν υψηλόβαθμα στελέχη, οι χώρες χαμηλού εργατικού κόστους αναβαθμίζει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων στην παγκόσμια αγορά.