
Αυτή η αλλόκοτη Ferrari αξίζει μια περιουσία -για καλό λόγο
Θα έδινες σχεδόν €1.000.000 για μια «παραμορφωμένη» Ferrari 458 Italia; Ίσως ναι, αν μάθαινες πως πρόκειται στην πραγματικότητα για πρωτότυπο της LaFerrari, με κινητήρα V12 και μηχανικά μέρη από την κορυφαία υβριδική υπέρ- Ferrari.


Στον κόσμο των σπάνιων αυτοκινήτων, τα πρωτότυπα κατέχουν μια ξεχωριστή θέση. Πρόκειται για μονάδες εξέλιξης που δημιουργούνται αποκλειστικά για δοκιμές, πειραματισμό και τελειοποίηση μελλοντικών μοντέλων.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η ιδιόμορφη Ferrari 458 Italia που βλέπουμε εδώ -ένα αυτοκίνητο το οποίο οι μηχανικοί του Maranello «παραμόρφωσαν» σκόπιμα, προκειμένου να φιλοξενήσει τον πανίσχυρο κινητήρα V12 της μελλοντικής LaFerrari, αντί του εργοστασιακού V8.
Για τους λάτρεις της αυτοκινητικής ιστορίας, η Ferrari M6 δεν πρόκειται απλώς για μια σπάνια Ferrari, αλλά για ένα κομμάτι της εξέλιξης της LaFerrari
Η συγκεκριμένη 458, γνωστή εσωτερικά ως Ferrari M6, ήταν ένα από τα πρώτα πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος εξέλιξης της LaFerrari. Η δημιουργία της χρονολογείται από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο του 2012, ενώ από τον Μάιο εκείνης της χρονιάς έως τον Μάιο του 2013 δοκιμάστηκε εντατικά στην πίστα του Fiorano.
Εκεί, οι μηχανικοί της Ferrari τη χρησιμοποίησαν για τη συλλογή κρίσιμων δεδομένων σχετικά με το σύστημα πέδησης, αλλά και για τη ρύθμιση των αναρτήσεων, των αξόνων και της διεύθυνσης που θα εξόπλιζαν την τελική LaFerrari.
Αν και εξωτερικά δείχνει ανορθόδοξη, η M6 αποτελεί ανεκτίμητο κομμάτι της ιστορίας της Ferrari -ένα πραγματικό εργαστήριο σε τροχούς. Τον Ιούλιο του 2016, η εταιρεία την πούλησε σε συλλέκτη με πάθος για τα πρωτότυπα μοντέλα. Και σήμερα, η ευκαιρία να την αποκτήσει κάποιος επανέρχεται: Η Ferrari M6 βγαίνει ξανά σε διαδικτυακή δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s, με τις προσφορές να παραμένουν ανοιχτές έως τις 23 Οκτωβρίου.
Η τιμή εκκίνησης; Κάπου ανάμεσα στις 900.000 και 1.100.000 ευρώ. Για τους λάτρεις της αυτοκινητικής ιστορίας, πρόκειται όχι απλώς για μια σπάνια Ferrari, αλλά για ένα κομμάτι της εξέλιξης της LaFerrari -κι αυτό από μόνο του αρκεί για να δικαιολογήσει την «παράλογη» τιμή της.