Νέο τεύχος DRIVE με τη REAL News, την Κυριακή 17/2

Το νέο τεύχος του DRIVE έρχεται λαχανιασμένο από τα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας. Ξεπλύναμε τη λάσπη στο ποτάμι, και σας περιμένουμε στο περίπτερο, με τη REAL News αυτής της Κυριακής.

Στο τεύχος #269 μια παλιά δική μας παράδοση αναβιώνει. Το DRIVE Trophy είναι η ετήσια εκτός δρόμου δοκιμή-περιπέτεια, ένα θέμα που έγινε θεσμός και πυλώνας της ύλης του DRIVE. Είναι στοιχείο του DNA του περιοδικού, όπως και το Fight Club, η δοκιμή των σπορ μοντέλων της χρονιάς στην πίστα των Σερρών.

Αν και περισσότερο το κάνουμε για την παρέα, για τα όμορφα τοπία και τις ιστορίες του Λάσδα, τα συμπεράσματα που βγαίνουν για τα SUV, τα crossover και βεβαίως τα καθαρόαιμα «τζιπ» είναι αποκαλυπτικά. Φέτος ήταν από τις λίγες φορές που περάσαμε περισσότερο χρόνο μέσα στα αυτοκίνητα, οδηγώντας τα. Παρά έξω από αυτά, σκάβοντας για να τα ξεθάψουμε από τη λάσπη ή το χιόνι. Ήταν δηλαδή περισσότερο μια δοκιμασία αυτοκινήτων, όπως ξεκίνησε το DRIVE Trophy, παρά ανθρώπων, όπως εξελίχθηκε κάποιες χρονιές λόγω κακής συγκυρίας, ατυχίας, καιρικών συνθηκών, κ.λπ.

Σε πιο καθαρό τερέν, δοκιμάσαμε ένα άλλο SUV του C segment, το σημαντικότερο ίσως της κατηγορίας των compact premium. Το νέο Audi Q3 είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι να ζεις μαζί του, τόσο την καθημερινότητα όσο και τις αποδράσεις από αυτή, λέει ο ΜΓ. Ο οποίος είχε το προνόμιο να δει από κοντά το νέο Renault Clio πολύ πριν αυτό βγει στο φως της δημοσιότητας, σε ένα αποκλειστικό preview για τους εκλέκτορες του Παγκόσμιου και του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς. Λεπτομέρειες για τον σχεδιασμό, για την καμπίνα, την εργονομία, τα υλικά, τεχνικά στοιχεία και πολλά άλλα για το πιο δημοφιλές γαλλικό αυτοκίνητο στην Ιστορία, που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού, για την ώρα.

Λίγο πριν βάλουμε στο χέρι, στην Ελλάδα μάλιστα, την ολοκαίνουρια Porsche 911  Cabriolet, παίρνουμε μια πρώτη ιδέα από την 992 με κουπέ αμάξωμα. Όχι μόνο δεν έχει χάσει τίποτα από τη μαγεία του κλασικού, αλλά ταυτόχρονα παραδίδει σεμινάριο για τον ορισμό του σύγχρονου sportscar.   

Ο Κλεάνθης περνά από ψιλό κόσκινο το Ford Focus 1.5 TDCi. Ο Κουτσουφλάκης οδηγεί  το στιλάτο Hyundai i30 N Fastback στην πίστα και στο δρόμο. Ο Πανάγος με τη Mercedes-Benz C200 EQ Boost Coupe ποζάρει με το πλάι στις μισές φωτογραφίες, τουλάχιστον. Κάτι λέει αυτό για τη διάθεση που εμπνέει το αυτοκίνητο, με μοτέρ μόλις 1.500 cc και ελαφριά ηλεκτρική υπερτροφοδότηση. Σε άλλα νέα, στην ανάλυση του για το «πώς γερνούν τα αυτοκίνητα» αυτό το μήνα ο Παναγιώτης ασχολείται με το Renault Clio.

Ο κ. Τάκης Θεοχαράκης μας παραχωρεί μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη για την αυτοκίνηση που αλλάζει. Και το πως αντιλαμβάνεται αυτή την αλλαγή η ελληνική αγορά, οι εταιρείες και το τελικός καταναλωτής-οδηγός.

Τα δύο συγκριτικά αυτού του μήνα είναι… «προσγειωμένα». Αυτοκίνητα που ενδιαφέρουν πολύ κόσμο  και προορίζονται να γράψουν πολλά χιλιόμετρα από όσους τα επιλέξουν.  Στα μικρομεσαία, SEAT Leon 1.5 TSI vs Opel Astra 1.4 Turbo, για κάθε είδους διαδρομή. Ειδικότερα για τους δρόμους της πόλης όμως, δεν υπάρχει αυτοκίνητο που να ανεφοδιάζεται σε λίγα λεπτά (και όχι σε μερικές ώρες, όπως τα ηλεκτρικά) και να κάνει 100 km με 3 ευρώ, εκτός από τα FIAT Panda GNG και Volkswagen eco up!  

Στις σελίδες του κλασικού αυτοκινήτου, παρουσιάζομε ένα υπέροχο Volkswagen Beetle.

Στους αγώνες, θα διαβάσετε όσα έγιναν στο αμφίρροπο και συγκλονιστικό ως το τελευταίο λεπτό Ράλι Μόντε Κάρλο. Όσον αφορά τη Formula 1, έχουμε τη χαρά να καλωσορίσουμε τον Δημήτρη Παπαδόπουλο, τον μόνο Έλληνα πραγματικό insider στην F1. Για την ακρίβεια, ο Δημήτρης επιστρέφει εδώ από όπου ξεκίνησε, μιας και το ελληνικό F1 Racing το μακρινό πλέον 2001, αδελφό περιοδικό του DRIVE τότε, ήταν η πρώτη του δουλειά στον Τύπο. Το πρώτο του άρθρο αφορά όσα αλλάζουν του χρόνου στην F1, για το καλό μας.

Απολαύστε το νέο τεύχος, από την πρώτη μέχρι τη τελευταία σελίδα.

 

TAGS