Toyota iQ: Το Fast & Furious επιστρέφει στον Πειραιά

Toyota iQ: Το Fast & Furious επιστρέφει στον Πειραιά

Μικρό στο μάτι, θηρίο στο Πασαλιμάνι το Toyota iQ.

Toyota iQ

«Το τέλος του κινηματογραφικού έπους Fast & Furious φαίνεται να πλησιάζει, καθώς το επόμενο κεφάλαιο της σειράς αντιμετωπίζει σοβαρές αμφιβολίες», γράφαμε μόλις πριν λίγες ημέρες. Φευ, ένα Toyota iQ στον Πασαλιμάνι έχει τις αντιρρήσεις του.

Το Toyota iQ σχεδιάστηκε ως η ιαπωνική απάντηση στο smart fortwo -smart το ένα, IQ το άλλο, η κόντρα των ιδιοφυών. Με διορθωμένα τα προβλήματα αξιοπιστίας και χώρους για τέσσερις, το μικρό Toyota ήταν ικανότερο από το δημιούργημα της Mercedes-Benz, με μοναδικό πέναλτι το λίγο μεγαλύτερο μήκος.

Δεν είχε σπορ βλέψεις. Ακόμα κι όταν φόρεσε τα σήματα της Aston Martin και ονομάστηκε Cygnet, τα μηχανικά του μέρη παρέμειναν προσανατολισμένα σε ήπια, αστική χρήση.

Ώσπου κάποια μέρα, κάποιος στον Πειραιά σκέφτηκε: «Ωραίο το iQ, αλλά γιατί να μην το κάνω να μοιάζει με Lamborghini;»

Toyota iQ

Το εργοστασιακό προφίλ εξαφανίστηκε κάτω από ένα bodykit που κάνει το μικρό Toyota να δείχνει έτοιμο για time attack στη Μαρίνα Ζέας. Παλιά δεν διαβάζαμε κάθε λίγο και λιγάκι για το Grand Prix της Formula 1 που θα γίνει στην Ελλάδα; Αν γίνει κάνα θαύμα και ο Πειραιάς αποτελέσει το αντίδοτο στο σιρκουί του Μονακό, βρήκαμε τον πρώτο που θα στηθεί με καμάρι στη γραμμή της εκκίνησης.

Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι τόσο φουσκωμένος που θα τον ζήλευε ακόμα και η GT86, ενώ οι αεραγωγοί θα μπορούσαν να κρύβουν τις τουρμπίνες της επόμενης Supra.

Το πορτοκαλί αμάξωμα δείχνει ακόμα πιο τρομακτικό με τα μαύρα αυτοκόλλητα σε σχήμα αστραπής, ενώ τα εξογκωμένα φτερά φαντάζουν έτοιμα να στεγάσουν σλικ ελαστικά. Είπαμε, στην περίπτωση του σιρκουί.

Toyota iQ

Πίσω δεσπόζει ένας διαχύτης που θυμίζει κάτι από Aston Martin Valkyrie -τον κοιτάς και σκέφτεσαι τις 24 Ώρες του Le Mans. Τι μοτέρ να φοράει κάτω από το καπό; Κανείς δεν γνωρίζει. Μας θυμίζει πάντως ένα πολύ ιδιαίτερο Aston Martin Cygnet που επιμελήθηκε το τμήμα ειδικών κατασκευών Q της βρετανικής φίρμας για κάποιον εξίσου ιδιαίτερο πελάτη.

Οι αθεόφοβοι κατάφεραν να στριμώξουν κάτω από το καπό τον V8 των 4,7 lt της Vantage S, μαζί με το αυτόματο 7άρι κιβώτιο Speedshift II. Έτσι, η ιπποδύναμη εκτοξεύτηκε στους 430 ίππους.

Ο χρόνος για το 0–100 km/h πετσοκόφτηκε από τα 11,8 στα μόλις 4,2, ενώ η τελική ταχύτητα ανέβηκε από τα 171 στα 274 km/h. Η μετάδοση της κίνησης γινόταν φυσικά στους πίσω τροχούς.
Λες και το πασαλιμανιώτικο να φοράει κάτι αντίστοιχο; Δεν θα το μάθουμε ποτέ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube