AAA: Λιγότερος περισπασμός από Apple και Google, απ’ ό,τι με τα εργοστασιακά infotainment

AAA: Λιγότερος περισπασμός από Apple και Google, απ’ ό,τι με τα εργοστασιακά infotainment

Οι κατασκευαστές βάλθηκαν να φτιάχνουν infotainment δικής τους σχεδίασης και τα έκαναν μαντάρα. Google Android Auto και Apple CarPlay σου αποσπούν λιγότερο την προσοχή και είναι καλύτερα ενσωματωμένα, αναφέρει μελέτη.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα συστήματα πολυμέσων και ψυχαγωγίας έχουν προοδεύσει πραγματικά στο αυτοκίνητο. Τόσο πολύ, έτσι ώστε μερικά έχουν γίνει σημαντικά πιο ισχυρά από τα καλύτερα PC στην αγορά, αλλά δεν βρίσκεται εκεί το θέμα. 

Οι κατασκευαστές δεν έχουν φτάσει ακόμα στο επίπεδο που επιβάλλει η ασφάλεια, όσον αφορά τη ρευστότητα στη χρήση, την απόκριση, την εργονομία ή ακόμα την απεικόνιση. Η ένδεια αυτή περιλαμβάνει και τα αυτοκίνητα υψηλής κλάσης, αν τα συγκρίναμε για παράδειγμα με τον κόσμο της κινητής τηλεφωνίας.

Συνδυάζοντας όλα τα κριτήρια μαζί προκύπτει κάτι που δεν είναι οικείο και οι επαναλαμβανόμενοι περισπασμοί από τις οθόνες τραβούν την προσοχή του οδηγού που κανονικά θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί έξω, στο δρόμο.

Σύμφωνα με την αμερικανική ομοσπονδία για την Οδική Ασφάλεια AAA, οι κατασκευαστές θα πρέπει να αφήσουν τους ειδικούς να κάνουν τη… δουλειά: «Αυτοί [οι κατασκευαστές] είναι ειδικοί στην κατασκευή ασφαλέστερων αυτοκινήτων, αλλά η Google και η Apple είναι πιο ικανές να σχεδιάζουν συστήματα infotainment. Εργαζόμενες από κοινού, οι δύο βιομηχανίες θα μπορούσαν να βελτιώσουν σημαντικά το σχεδιασμό, τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια αυτών των τεχνολογιών».

aaa research

Η μελέτη κατατάσσει τα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό προσοχής που απαιτείται. Και αν είναι παρόμοια «πολύ υψηλός» με τα εργοστασιακά συστήματα για να εισάγεις έναν προορισμό στο GPS στο Google Android Auto και το Apple CarPlay, είναι «μέτριο» για να καλέσεις κάποιον στο τηλέφωνο, να επιλέξεις μια πηγή ήχου και στη γενικότερη απαίτηση από το σύστημα. Σε αυτά τα τρία σημεία, τα εργοστασιακά συστήματα των κατασκευαστών αξιολογήθηκαν ως «υψηλού» και «πολύ υψηλού» περισπασμού.

[Πηγή ΑΑΑ Foundation for Traffic Safety]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube