Renault 5 E-Tech: Το κοντέρ παραγωγής γράφει ήδη, 100.000

Renault 5 E-Tech: Το κοντέρ παραγωγής γράφει ήδη, 100.000

Το ηλεκτρικό Renault μόλις ξεπέρασε το ορόσημο των 100.000 μονάδων που συναρμολογήθηκαν στο εργοστάσιο του Douai. Το αυτοκίνητο θα εξελιχθεί στις αρχές του 2026 με την άφιξη της λειτουργίας One Pedal.

Ο ενθουσιασμός που δημιούργησε η επιστροφή του Renault 5 έχει πράγματι μεταφραστεί σε εμπορική επιτυχία για την Billancourt, παρά το ρίσκο που ανέλαβε καθιστώντας το 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το εργοστάσιο του Douai έχει ήδη παράγει 100.000 μονάδες του R5, 15 μήνες ύστερα από την έναρξη της συναρμολόγησης κι έναν χρόνο ύστερα την έναρξη των παραδόσεων στους πελάτες. Το 100.000στό συνδυάζει το επίπεδο εξοπλισμού Techno και την μπαταρία 52 kWh, τον πιο δημοφιλή συνδυασμό μεταξύ των πελατών. Σε μια διαφορετική εποχή και ένα διαφορετικό πλαίσιο για τα ηλεκτρικά, το Zoe χρειάστηκε περισσότερα από πέντε χρόνια για να φτάσει σε αυτό το συμβολικό ορόσημο.

Το Renault 5 θα θα συνεχίσει να εξελίσσεται καθ' όλη τη διάρκεια της παραγωγής του

Αυτή η επιτυχία αποτελεί επίσης απόδειξη της ετικέτας «Made in France». Το εργοστάσιο Ampère ElectriCity στο Douai παράγει πλέον περίπου 900 αυτοκίνητα την ημέρα, τα δύο τρίτα των οποίων είναι R5. Στην ίδια γραμμή, η Renault συναρμολογεί επίσης τις εκδόσεις Alpine A290 και Nissan Micra, καθώς και το Scénic και το δίδυμό του, το Mitsubishi Eclipse Cross. Τρεις βάρδιες λειτουργούν εκ περιτροπής καθημερινά: Μια πρωινή βάρδια, μια απογευματινή βάρδια και, από τις 13 Οκτωβρίου, μια νυχτερινή βάρδια που λειτουργεί με τη μισή χωρητικότητα.

Renault 5

Το R5 αποτελεί επιτυχία στη Γαλλία, όπου είναι μακράν το ηλεκτρικό με τις καλύτερες πωλήσεις, αλλά όχι μόνο εκεί. Ήταν το κορυφαίο ηλεκτρικό στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Οκτώβριο. Στην Ολλανδία και στην Ισπανία, ηγείται της κατηγορίας του. Στην Ελλάδα, τα πράγματα είναι διαφορετικά, με το R5 να έχει πουλήσεις μόλις 65 κομμάτια μέχρις το τέλος του Οκτωβρίου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Video δοκιμή: Renault 5 E-Tech 120 PS

Τα καλά νέα για τη Renault είναι ότι το R5 συνεχίζει να κερδίζει δυναμική, με το λανσάρισμά του σε νέες αγορές (όπως η Τουρκία ή το Μαρόκο) και την προοδευτική ανάπτυξη της γκάμας, που τώρα αποτελείται από πέντε εκδόσεις, περιλαμβανομένου του βασικού μοντέλου. Στην Ελλάδα οι διατιθέμενες εκδόσεις είναι τέσσερις με τη βασική Evolution με την μπαταρία των 40 kWh να ξεκινά ονομαστικά από τις €26.900. Και να καταλήγει με κρατική επιδότηση και όφελος απόσυρσης €1.500, στις €22.400. 

Renault 5

Το R5 θα θα συνεχίσει να εξελίσσεται καθ' όλη τη διάρκεια της παραγωγής του. Η Renault επιβεβαιώνει ότι θα ενσωματώσει τη λειτουργία One Pedal τον Ιανουάριο του 2026. Πρόκειται για ένα τέταρτο επίπεδο αναγεννητικής πέδησης που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ακινητοποιείται πλήρως όταν σηκώνει το γκάζι χωρίς να χρειάζεται να πατήσει το πεντάλ φρένου. Ένα πρακτικό χαρακτηριστικό σε αστικά περιβάλλοντα και κυκλοφοριακή συμφόρηση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Συγκρίνουμε: Alfa Romeo Junior Elettrica vs MINI Aceman vs Renault 5 E-Tech

Το R5 θα αποκτήσει επίσης ένα νέο σύστημα παρακολούθησης οδηγού, με κάμερα στην κολόνα του παρμπρίζ και θα δει μια ενημέρωση στην προσφορά πολυμέσων του, με 2 GB/μήνα δεδομένων που περιλαμβάνονται για τρία χρόνια. Σχεδιάζονται επίσης νέα αυτοκόλλητα εξατομίκευσης.

Αργότερα, η υιοθέτηση μπαταριών χημείας LFP θα πρέπει να οδηγήσει και σε χαμηλότερες τιμές.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube