Κι όμως αντέχει!

Κι όμως αντέχει!

Μια διαφορετική ανασκόπηση για τη χρονιά που φεύγει

Ο λόγος για την αγορά αυτοκινήτου που πέρασε από μύρια κύματα το 2015, έφαγε capital controls, φόρους, νέα τέλη κυκλοφορίας και άλλα πολλά, αλλά τελικά άντεξε και έκλεισε κάπου εκεί που είχε κλείσει και πέρυσι.

Τί θα γίνει το 2016 ουδείς γνωρίζει, μόνον να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο μπορούμε.

Από την άλλη, το 2015 ήταν μια χρονιά που μας έφερε πολλά και καλά αυτοκίνητα, αλλά και γεγονότα που συγκλόνισαν τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Από κοντά και κινητήρες νέοι που εμπλούτισαν τη γκάμα ήδη υπαρχόντων μοντέλων και την έκαναν ακόμη πιο δελεαστική όπως για παράδειγμα η 1.000άρης του γκρουπ VW.

Με την ευκαιρία, να πούμε πως το «μαγαζί» VW ταλανίστηκε από το περίφημο dieselgate αλλά στην πορεία δείχνει να βρίσκει την περπατησιά του και να βγαίνει από αυτό με τις ελάχιστες δυνατές αβαρίες.

Τί κρυβόταν πίσω από όλην αυτή τη φασαρία, πόση ήταν η αλήθεια και ποιές οι υπερβολές θα περάσει καιρός να φανεί και να αποκαλυφθούν τα αίτια της «υστερίας made in USA» για το περιβάλλον. Ας υπογράψουν το Πρωτόκολλο του Κyoto εκεί στις ΗΠΑ και μετά ας φωνάζουν...

Κατά τα λοιπά, από το μεγάλο Volvo XC 90 έως το ολοκαίνουργιο Peugeot 208 και από τη νέα BMW X1 έως το πολυαναμενόμενο στην ελληνική αγορά Audi A4, η χρονιά σημαδεύτηκε από σημαντικές παρουσίες η καθεμιά από τις οποίες ξεχωρίζει και αξίζει ιδιαίτερης μνείας.

Με άλλα λόγια απαγορεύεται να ξεχάσεις το νέο Opel Astra, το Toyota Auris, το Jeep Renegade, το VW Passat, τη Ford Mustang, το Citroen C4, το Ηonda Jazz, ή το Nissan Pulsar.

Και δεν είναι μόνον αυτά.

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου έχει δυναμική, έχει μέλλον, έχει προοπτική, αρκεί να υπάρξουν οι προϋποθέσεις εκείνες που τουλάχιστον δεν θα την «φρενάρουν».

Καιρός να καταλάβουν οι οικονομικοί μας εγκέφαλοι (ανεξαρτήτων πολιτικής απόχρωσης) πώς όσο περισσότερους φόρους βάζεις, τόσο λιγότερους εισπράττεις.

Η Ελλάδα έχει ανάγκη περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα για ανανέωση του στόλου των οχημάτων της. Αν η αγορά αφεθεί να δουλέψει όπως αυτή ξέρει και μπορεί τότε και οι πωλήσεις θα ανέβουν και τα δημόσια ταμεία θα βάλουν πιο πολλά ευρώ στα συρτάρια τους και τα σαπάκια (ιδίως τα επαγγελαμτικά) θα φύγουν από τους δρόμους.

Είναι ζήτημα κοινής λογικής και πολιτικής απόφασης.

Από το Volvo XC 90 έως το ολοκαίνουργιο Peugeot 208 και από τη νέα BMW X1 έως το πολυαναμενόμενο στην ελληνική αγορά Audi A4, η χρονιά σημαδεύτηκε από σημαντικές παρουσίες η καθεμιά από τις οποίες ξεχωρίζει και αξίζει ιδιαίτερης μνείας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube