Για το πογκρόμ των «ιστορικών»

Για το πογκρόμ των «ιστορικών»

Φορείς, θεσμοί, ομοσπονδίες, μουσεία και λοιποί είναι ανάγκη να τοποθετηθούν άμεσα, χθες ει δυνατόν.

Μόνον ευχάριστη δεν είναι η εξέλιξη για τα ιστορικά αυτοκίνητα.

Όσοι λάτρεις της αυτοκίνησης δεν μπορεί παρά να απόρησαν πώς ξαφνικά προέκυψε νομοθετική ρύθμιση που επί της ουσίας να τιμωρεί όλους όσοι παλεύουν με μεράκι, προσωπική εργασία αλλά και κόστος να διατηρήσουν εν ζωή την ιστορία του αυτοκινήτου.

Αδυνατούμε να κατανοήσουμε το γιατί ενοχλεί την πολιτεία η ύπαρξη κάποιων κοσμημάτων, όταν σε όλο τον κόσμο οι ιδιοκτήτες τους αντιμετωπίζονται εντελώς διαφορετικά.

Από την άλλη -και κακά τα ψέματα - πολλοί από τους θιγόμενους από την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση, είναι αυτοί που με συμπεριφορές «παράτυπες», έδωσαν το άλλοθι σε ανεγκέφαλους κυβερνώντες να προχωρήσουν στο νομοθέτημα αυτό.

Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας: Η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών ιστορικών αυτοκινήτων ουδεμία σχέση έχει με κάποιους που εκμεταλλευόμενοι το ισχύον μέχρι πρότινος καθεστώς κυκλοφορούσαν στους δρόμους αυτοκίνητα παρατύπως.

Αυτό βέβαια δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση. Το κράτος αντί να βάζει τους πάντες σε ένα τσουβάλι, καλό θα ήταν να είχε προλάβει το κακό με πιο συστηματικούς ελέγχους και τιμωρία των παραβατών. Να μπορεί με άλλα λόγια να ξεχωρίσει τους αμνούς από τα ερίφια.
Το ίδιο και όλοι όσοι είχαν το pouvoir να χορηγούν τέτοιες πινακίδες...

Ωστόσο, κατά την ταπεινή μας άποψη, ο νομοθέτης είναι μάλλον απίθανο να γνώριζε τις όποιες παρατυπίες γίνονταν και να αποφάσισε να τις πατάξει με τη λογική «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι».

Τι θέλουμε να πούμε με αυτό;
Απλά φοβόμαστε πως κάποιοι «καλοθελητές», ορμώμενοι από κίνητρα που μάλλον δεν εξυπηρετούν την ιδέα των ιστορικών αυτοκινήτων, πήγαν «έτοιμο» το νομοσχέδιο σε κάποιους που δεν μπήκαν στον κόπο να ελέγξουν το πώς και το γιατί.
Και κάπως έτσι εγένετο... πογκρόμ. 

Χοντρό θα πείτε, αλλά ο παραλογισμός του νομοθετήματος αυτού καθαυτού μόνον έτσι μπορεί να εξηγηθεί.

Φορείς, θεσμοί, ομοσπονδίες, μουσεία και λοιποί είναι ανάγκη να τοποθετηθούν άμεσα, χθες ει δυνατόν.
Να ξεκαθαρίσει το τοπίο, να μπουν τα πράγματα στη θέση τους και κυρίως, ο νομοθέτης να ενημερωθεί σφαιρικά έχοντας πάνω στο τραπέζι νόμους και πρακτικές που εφαρμόζονται και ισχύουν σε όλο τον κόσμο για το συγκεκριμένο θέμα.

 
 
Η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών ιστορικών αυτοκινήτων ουδεμία σχέση έχει με κάποιους που εκμεταλλευόμενοι το ισχύον μέχρι πρότινος καθεστώς κυκλοφορούσαν στους δρόμους αυτοκίνητα παρατύπως.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube