node/2913

Στο χαρτί, αλλά και στην οθόνη

Έχω ζήσει πολλές ανατροπές. Αλλαγές που μεταμόρφωσαν το τοπίο σε διάφορους τομείς. Και δεν εννοώ εδώ το πολιτικό ή κοινωνικό τοπίο. Εννοώ αλλαγές στα δικά μας: στον Τύπο και το αυτοκίνητο.

Η μετάβαση από τη στοιχειοθεσία με το χέρι, στη φωτοστοιχειοθεσία, άλλαξε το τοπίο στο χώρο της τυπογραφίας. Το «μπουμ» στην αγορά του αυτοκινήτου με την πρώτη απόσυρση, στις αρχές της δεκαετίας του ’90, άλλαξε τα δεδομένα –και τις ζωές όλων των εμπλεκομένων– στον αντίστοιχο χώρο. Το ίδιο, αλλά από την ανάποδη, ισχύει βέβαια και με το σημερινό φορολογικό πογκρόμ…
Όμως, δεν είναι μόνο η καταβαράθρωση της αγοράς που επηρεάζει τα περιοδικά αυτοκινήτου. Είναι και η μεγάλη αλλαγή στη νοοτροπία και τις συνήθειες του αναγνωστικού κοινού. Το γεγονός δηλαδή ότι έχει γίνει πολύ λιγότερο «αναγνωστικό». Ο κόσμος δεν έχει το χρόνο ή/και τη διάθεση να διαβάσει. Κατακλύζεται από πληροφορία και αυτή που τον ενδιαφέρει τη θέλει σύντομη και άμεση, ει δυνατόν σε πραγματικό χρόνο.
Αυτό δεν μπορεί να το προσφέρει ένα περιοδικό – πόσω μάλλον αν είναι μηνιαίο. Μόνο το διαδίκτυο μπορεί να σου δώσει την είδηση ζεστή. Αλλά δεν είναι αυτό το μόνο του πλεονέκτημα. Είναι εκτός συναγωνισμού και σε διαδραστικότητα. Και φυσικά δεν παίζεται στον τομέα της εικόνας. Στην αρχή της καριέρας μου, εδώ και 30 χρόνια, ήμασταν ενθουσιασμένοι που τα τότε περιοδικά είχαν ένα έγχρωμο 16σέλιδο. Οι υπόλοιπες σελίδες τους ήταν σαν περιθωριακού πολιτικού εντύπου: κείμενα-σεντόνια με πού και πού καμιά ασπρόμαυρη φωτογραφία-γραμματόσημο. Τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην από τότε, όμως όσες φωτογραφίες και να έχει ένα περιοδικό, δεν μπορεί να σου δώσει ολόκληρη “gallery” όπως το internet. Και βέβαια δεν μπορεί να σου προσφέρει βίντεο.
Από την άλλη βέβαια, ο υπολογιστής δεν βολεύει να τον κρατάς και να διαβάζεις ξαπλωμένος. Ούτε να τον βάζεις στην τσέπη ή την τσάντα σου και να τον κουβαλάς παντού (το ότι δεν μπορείς να χτυπάς μύγες δεν θα το αναφέρω ως μειονέκτημα). Με δυο λόγια, το internet δεν προσφέρεται για να διαβάζεις εκτενείς περιγραφές και αναλύσεις. Άρα, το έντυπο και το διαδίκτυο είναι συμπληρωματικά. Και ως τέτοια τα αντιμετωπίζουμε εδώ στο DRIVE.
Ένα πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση το κάναμε προ καιρού όταν καταργήσαμε τις σελίδες των «νέων» στο περιοδικό, παραπέμποντας τους ενδιαφερόμενους στις ιστοσελίδες μας. Το δεύτερο και μεγαλύτερο βήμα το κάνουμε τώρα, αναβαθμίζοντας εκ βάθρων το www.drive.gr.
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, ο ανασχεδιασμός του site μας είναι πλήρης, ώστε να γίνει πιο σύγχρονο και λειτουργικό, για ανάγνωση από τον υπολογιστή αλλά και από το tablet ή το κινητό σας. Μεγάλη έμφαση έχει επίσης δοθεί στο multimedia υλικό, με πολλά βίντεο. Οι παραγωγές που κάνουμε, μάλιστα, θα εμπλουτιστούν άμεσα με βιντεο-δοκιμές και βιντεο-παρουσιάσεις όλων των νέων μοντέλων που έρχονται στην Ελλάδα.
Μιλώντας για Ελλάδα, η έμφαση στο site μας είναι στην εγχώρια αγορά και τον Έλληνα καταναλωτή, με παρουσίαση όλων των προσφορών των αντιπροσωπειών και όλων των προϊόντων για το αυτοκίνητο.
Και πάνω απ’ όλα, βέβαια, έχουμε δώσει έμφαση στη διαδραστική επικοινωνία μαζί σας, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, facebook και twitter.
 Το DRIVE δεν αλλάζει χαρακτήρα. Παραμένουμε φανατικοί του αυτοκινήτου και της οδήγησης. Ακολουθούμε όμως και τις τάσεις των καιρών. Θέλουμε να προσφέρουμε στους αναγνώστες, επισκέπτες, φίλους μας και followers, άμεση ενημέρωση αλλά και εμβάθυνση. Ζωντανή εικόνα, αλλά και έγκριτη γνώμη. Στο χαρτί, αλλά και στην οθόνη.