node/42691

Για το Ράλι Ακρόπολις

Το Ακρόπολις μπήκε σε μια νέα ρότα, μια νέα εποχή. Με παράλληλες εκδηλώσεις για την οδική ασφάλεια και όχι μόνον, με σύγχρονο μάρκετινγκ και με χορηγούς που πιστεύουν στην αξία του brand και επενδύουν σε αυτό. 

Σωτήριον έτος 1976 (ναι, τόσο πίσω) ήταν η πρώτη φορά που μια παρέα φίλων από το γυμνάσιο εξέδραμαν να παρακολουθήσουν το Ράλι Ακρόπολις. Με το χαρτζιλίκι που μάζευαν βδομάδα με τη βδομάδα στην τσέπη και με συνθήκες πρωτόγνωρες σε ό,τι αφορά στις μετακινήσεις βρεθήκαμε στο Πλατανάκι για να δούμε από κοντά τους παγκόσμιους να στρίβουν. 

Μικρή σημασία έχουν στις μέρες μας οι συμμετοχές εκείνης της χρονιάς (που ήταν πάνω από 100), αλλά για την ιστορία αξίζει να σημειώσουμε πως νικητές ήταν οι Xάρυ Κάλστρομ - Κλάους Γκόρεν Άντερσον με το θρυλικό Datsun 160J.

Έκτοτε κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι. Ο αγώνες γνώρισε στιγμές απίστευτης δόξας, μεγάλα ονόματα του WRC πέρασαν από το βάθρο των νικητών. Με πολλούς από αυτούς στην μετέπειτα επαγγελματική πορεία βρεθήκαμε σε ειδικές σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ με κάποιους από τους Έλληνες γίναμε από φίλοι έως και «οικογένεια». 

Το Ράλι Ακρόπολις στο μεταξύ πέρασε από τις εποχές της δόξας στις εποχές της πτώσης έως και της απαξίωσης, όχι σαν θεσμός ή σαν ιδέα, αλλά σαν διοργάνωση που λόγω οικονομικών προβλημάτων βγήκε από το καλαντάρι του WRC. 

Για να έρθει το 2021 όπου πανηγυρικά επιστρέφει ξανά. Όχι παραμονές καλοκαιριού αλλά παραμονές χειμώνα, όμως αυτό ουδεμία σημασία έχει. 

Το Ακρόπολις είναι εδώ και ξεκινάει σήμερα χάρη στις προσπάθειες ανθρώπων που πίστεψαν στην επιστροφή του, επένδυσαν στη διαχρονική αξία του brand, αγωνίστηκαν για να πείσουν τη FIA  και τελικά τα κατάφεραν. 

Όμως αυτό που θέλουμε να υπογραμμίσουμε σε αυτές τις λιγοστές αράδες, είναι πως από τότε που θυμόμαστε τον αγώνα, είναι η πρώτη φορά που το Ακρόπολις έχει τόσο μεγάλη προβολή. Είναι η πρώτη φορά που Μέσα που άλλοτε περιφρονούσαν επιδεικτικά τη διοργάνωση, φέτος δίνουν χρόνο, χώρο, προβολή σε αυτό το σημαντικό για τη χώρα γεγονός. 

Και αυτό είναι άλλη μια νίκη όσων πάλεψαν για να το φέρουν πίσω και θα εξακολουθούν να παλεύουν για να μην ξαναφύγει... 

Το Ακρόπολις μπήκε σε μια νέα ρότα, μια νέα εποχή. Με παράλληλες εκδηλώσεις για την οδική ασφάλεια και όχι μόνον, με σύγχρονο μάρκετινγκ και με χορηγούς που πιστεύουν στην αξία του brand και επενδύουν σε αυτό. 

Καλό αγώνα λοιπόν σε όλους, αγωνιζόμενους θα θεατές! Περισσότερα μόλις πέσει η καρό σημαία!