Μουλάρι ο Αστραχάν

Μουλάρι ο Αστραχάν

«Πω, ρε πούστη, το Evolution έχει δώδεκα χιλιάρικα έκπτωση!», αναφωνούσε ο Πανάγος ακριβώς την ώρα που ξεκινούσα να γράψω τη στήλη μου με ένα εντελώς διαφορετικό θέμα στο μυαλό μου.
Κόλλησα! «Δηλαδή, ρε Παναγιώτη, πόσο κάνει με την έκπτωση το Evo τώρα;» Συγγνώμη το Mitsubishi Evo θέλω να πω διότι υπάρχει και το Fiat Punto Evo, αλλά ας μην μπερδευόμαστε. Εμείς τόσα χρόνια μόνο ένα Evo ξέρουμε και εδώ που τα λέμε θα ήταν ιεροσυλία στο άκουσμα της λέξης να πηγαίνει το μυαλό σου οπουδήποτε αλλού.
Τώρα λοιπόν το Evo κοστίζει μόλις 43 χιλιάρικα, πράγμα που σε κάνει να αναρωτιέσαι πόσο περιθώριο κέρδους είχε η αντιπροσωπία. Με άλλα λόγια σιγά την ευκαιρία για όλους εμάς, που κανονικά θα πουλούσαμε το ένα νεφρό της γυναίκας μας για να το αποκτήσουμε.
Άρχισα να ψάχνω στις αγγελίες για μεταχειρισμένα Evo. Υπάρχουν δεκάδες. Κανένα από αυτά δεν είναι μαμά. Όλα, όλα όμως, με 380 plus ίππους. Κάποια από αυτά πραγματικά δεν το πιστεύεις ότι μπορεί πραγματικά να κυκλοφορούν. Κι όμως ζουν ανάμεσά μας. Η τουλάχιστον ζούσαν μέχρι πρόσφατα. Τώρα πωλούνται με τιμές εξωπραγματικές γιατί τόσα περίπου λείπουν στους ιδιοκτήτες τους.
Υπήρχε λοιπόν ανάμεσα στα άλλα ένα Evo VIII με...1050 ίππους που ο τύπος το έδινε με €55.000 (τιμή συζητήσιμη). Παραθέτω την αγγελία με την ακριβή ορθογραφία της (διαβάζεται απνευστί):
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΕΡΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΞΙΑΣ 100000e ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΑΠΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟΝ 25000e ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΦΕΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΩΜΕΝΑ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΗΝΙΖΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΜΦΗΒΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΝ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΜΑΞΟΜΑ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΜΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΕΧΘΕΣ. ΜΕΧΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ4800e ΤΟ ΔΙΝΩ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗΣ
[inset side=left]Συμπαραστέκομαι στα 1.050 ορφανεμένα άλογα που μαζί με χιλιάδες άλλα όμοιά τους μας κοιτούν παραπονεμένα και κουτσά[/inset]Α, ρε ρημάδα κρίση που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα. Αυτές είναι οι παράπλευρες απώλειες. Γι’ αυτές θλίβομαι προσωπικά περισσότερο. Για τον τυπάκο που είχε κάνει το Evo του τούμπανο κι έβγαινε στα φανάρια να ρίξει σε κάτι φλώρους με Porsche. Μαζί με το φλώρο που χρέωσε την εταιρεία για να πάρει Porsche και τώρα την πουλάει κοψοχρονιά, πήρε η μπάλα και τον κάγκουρα. Ναι αυτόν που θα ‘βαλε υποθήκη το σπίτι της γιαγιάς στα δυτικά προάστια για να βάλει πράγματα αξίας εκατό χιλιάδων ευρώ (έτσι λέει κι εγώ τον πιστεύω) στο Evo του. Για τον πρώτο δε μου καίγεται καρφί. Το δεύτερο τον συμπονώ. Διότι ο δεύτερος έβαλε ψυχή και τρέλα στα μέταλλα «που δεν είναι πυρωμένα». Ξεγελάστηκε ότι αφού ο φλώρος βγάζει αρκετά, τότε κι εκείνος είχε δικαίωμα στο όνειρο. Να τον ταπεινώσει, να είναι ο νικητής στη ζωή, έστω για μερικά δευτερόλεπτα, για μερικές δεκάδες μέτρα. Και τώρα «λόγο κρίσης» αυτός ο τυπάκος το δίνει, με τεράστιο πόνο καρδιάς είμαι βέβαιος. Πολύ περισσότερο από τον όποιο νεόπλουτο, δανειοφάγο, μπουζουκόδουλο, χέστη στα γρήγορα κομμάτια ή πεζοδρομοκυγηγό όταν αποφάσιζε να το παίξει χεράς. Διότι μπορεί και ο «δικός» μου να ήταν επίσης δανειοφάγος και μπουζουκόδουλος, αλλά τα έχωνε για την τρέλα του και όταν πήγαινε μπουζούκια, ήταν μόνο σε «σωστό» σκυλάδικο και όχι σε δήθεν βλαχοκυριλέ. Συμπαραστέκομαι στα 1.050 ορφανεμένα άλογα που μαζί με χιλιάδες άλλα όμοιά τους μας κοιτούν παραπονεμένα και κουτσά. Ένεκα η κρίσις...

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube