Test drive: BMW 420i Coupé MY2017

Test drive: BMW 420i Coupé MY2017

Η «4άρα» ανανεώνεται με στόχο να διατηρήσει την κυρίαρχη θέση της ανάμεσα στα premium κουπέ. Τη δοκιμάζουμε στη βενζινοκίνητη έκδοση με το δίλιτρο τούρμπο κινητήρα των 184 ίππων

Στην αρχική της έκδοση (το 2013) ήρθε να αντικαταστήσει την κουπέ έκδοση της Σειράς 3 και ομολογουμένως τα κατάφερε περίφημα με όπλα τη σαγηνευτική της γραμμή και το σπορ χαρακτήρα της.

Στην πιο πρόσφατη έκδοσή της, είναι ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά που τονίστηκαν δεόντως για να φρεσκάρουν και να ολοκληρώσουν την εικόνα της. Έτσι κάποια στοιχεία όπως οι καινούργιοι, μεγαλύτεροι αεραγωγοί εμπρός σε συνδυασμό με το ελαφρώς ανασχεδιασμένο πίσω μέρος δίνουν την απαραίτητη σπορ πινελιά, στην ώρα που η τεχνολογία των φώτων LED βρήκε εφαρμογή τόσο στα εμπρός όσο και στα πίσω φανάρια.

Το νέο Snapper Rocks Blue χρώμα που είχε το αυτοκίνητο δοκιμής μπορεί προσωπικά να μην με ενθουσίασε, αλλά αυτό είναι θέμα γούστου απλώς. Στο εσωτερικό πάντως οι περισσότερες αλλαγές, υπογραμμίζουν την ανανέωση του μοντέλου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε την BMW 418d Coupé

Πέραν των αισθητικών επεμβάσεων το σύστημα πολυμέσων προβάλλεται τώρα μία οθόνη με μεγάλα εικονίδια που είναι σαφώς πιο εύχρηστα, με τη διάταξή τους να προσαρμόζεται προβάλλοντας πάντα την πιο ενημερωμένη έκδοση του περιεχομένου του μενού. Την ίδια στιγμή, διατίθεται προαιρετικά και το σύστημα Multifunctional Instrument Display που προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικής απεικόνισης των ενδείξεων στα ταμπλό, ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεγεί.

Στο ζητούμενο, που δεν είναι άλλο από την οδηγική επαφή, οι εντυπώσεις μας από τη δοκιμή της προηγούμενης έκδοσης παραμένουν αναλλοίωτες. Έχεις να κάνεις με ένα στιβαρό πλαίσιο που «αντέχει» να διαχειριστεί πολλή περισσότερη δύναμη από τους 184 ίππους της συγκεκριμένης, έχεις ένα εξαιρετικά συνεργάσιμο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων (Steptronic) και μια ανάρτηση που ισορροπεί εξαιρετικά ανάμεσα στην άνεση και το σπορ εκείνο στίγμα που ζητάς από ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Στην προκειμένη περίπτωση, η ανάρτηση Μ Sport με την πιο σφιχτή ρύθμιση προσθέτει στο κράτημα με αμελητέα επίπτωση στην άνεση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε την BMW 430i Cabrio

Θα ταξιδέψεις ξεκούραστα στον αυτοκινητόδρομο την ίδια στιγμή που αν βγάλεις φλας και επιλέξεις το «στριφτερό» κομμάτι ενός δρόμου της περιφέρειας θα διασκεδάσεις. Ειδικά μάλιστα, αν επιλέξεις να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά και να δοκιμάσεις να τοποθετήσεις το αυτοκίνητο. Τότε θα ανακαλύψεις πως η προοδευτικότητα στις αντιδράσεις της 4άρας είναι εξαιρετική, με την αρχική τάση για υποστροφή να μετατρέπεται σταδιακά σε ένα γλυκό και ελεγχόμενο με γκάζι και τιμόνι γλίστρημα της ουράς. Ταυτόχρονα, λίγο πιο πριν, στον ανοικτό δρόμο είχες εκμηδενίσει τις αποστάσεις με απολαυστικό τρόπο και μηδενικό κόπο.

Με την τιμή της να ξεκινά από τα 48.550 ευρώ, μπορείς να φτάσεις όσο ψηλά αντέχεις προσθέτοντας στοιχεία και πακέτα εξοπλισμού, την ώρα που η βασική έκδοση κάθε άλλο παρά «γυμνή» είναι.
 
Τι λέει το DRIVE
H «4άρα» ισορροπεί θαυμάσια ανάμεσα στο σπορτίφ και στο πολυτελές, προσφέροντας ανά πάσα στιγμή αυτό που εσύ θα επιλέξεις ότι θέλεις να πάρεις.
Τιμή Από € 48.550 (βασική έκδοση με αυτόματο κιβώτιο)
Τεχνολογία 1.997 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, twin scroll τούρμπο, 184 PS/5.000-6.250 rpm, 27,5 kgm/1.250-4.500 rpm, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*
0-100 km/h 7,7”
0-160 km/h 19,5”
0-400 m 15,7” @ 144,8 km/h
0-1.000 m 28,6” @ 184,9 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 6,2”
50-80 km/h (kickdown) 2,8”
80-110 km/h (kickdown) 3,8”
110-140 km/h (kickdown) 5,6”
Φρένα 100-0 km/h 39,4 m
Τελική ταχύτητα 236 km/h
Μέση κατανάλωση 9,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 139-146 g/km
Διαστάσεις 4.638 x 1.825 x 1.377 mm
Βάρος 1.530 kg
Μετρήσεις Drive *Οι μετρήσεις έγιναν με το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube