Παρουσίαση ομάδας Toyota WRC

Παρουσίαση ομάδας Toyota WRC

Επίσημο λανσάρισμα του Toyota Yaris WRC και των τριών Φιλανδών οδηγών.

Ο Jari-Matti Latvala και ο Esapekka Lappi ανακοινώθηκαν επισήμως ως οδηγοί της Toyota για το WRC το 2017.

Ο πρώην οδηγός της VW και ο νεαρός Lappi που πήρε φέτος τον τίτλο στο WRC2, θα συμπληρώσουν την πλήρως φιλανδική σύνθεση της Gazoo Racing Team. Η οποία με επικεφαλής τον Tommi Makinen θα τρέξει το Yaris WRC στο πρωτάθλημα του 2017. Ο Latvala και ο Hanninen θα τρέξουν και στους 13 αγώνες. Και θα έχουν απέναντί τους τον Sebastien Ogier. Eνώ ο Lappi θα κάνει επιλεγμένους αγώνες με ένα τρίτο αυτοκίνητο.

Για τον Latvala η συμφωνία με την Toyota φέρνει μια συμμετρία στην καριέρα του, όπως δήλωσε ο ίδιος. Καθώς είχε ξεκινήσει την καριέρα του με ένα αυτοκίνητο του ιαπωνικού κολοσσού: «Ξεκίνησα με μια Corolla GT το 2001 και ο πρώτος μου αγώνας που ήμουν ανταγωνιστικός με αυτοκίνητο WRC ήταν επίσης με Corolla, το 2003 στην Εσθονία», δήλωσε ο Latvala. «Οπότε από πολλές απόψεις νιώθω σαν στο σπίτι μου». Ο Latvala, ο οποίος δοκίμασε πρώτη φορά το Yaris WRC την περασμένη εβδομάδα δήλωσε τυχερός που συμμετέχει στην ομάδα.



Ο Tommi Makinen ηγείται του project από την πρώτη μέρα. Ενώ ο CEO και Πρόεδρος της Toyota και της Gazoo Racing Team, Akio Toyoda, μίλησαν για επιστροφή της μάρκας στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και αναφέρθηκαν στους επτά τίτλους που έχουν κατακτήσει στο παρελθόν. Ωστόσο ο Makinen κατέβασε τον πήχη των προσδοκιών, τουλάχιστον για το πρώτο διάστημα: «Το Yaris WRC είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, από τον αρχικό σχεδιασμό του, με μεγάλη δυναμική. Οι νέοι κανονισμοί αφήνουν μεγαλύτερο περιθώριο εξέλιξης. Και παρότι δεν έχουμε ακόμη φτάσει στο σημείο να έχουμε αξιοποιήσει την πλήρη δυναμική του, είναι αξιόπιστο και γρήγορο. Ανυπομονώ να δω τα αποτελέσματα σε αγωνιστικό ρυθμό».

Ο Toyoda κάθισε στο δεξί μπάκετ, δίπλα στον Makinen σε ένα πρόσφατο τεστ: «Η μυρωδιά και ο ήχος, η έκφραση του Tommi, οι κινήσεις του στα πεντάλ και στο τιμόνι ήταν το κάτι άλλο. Είχαμε και οι δύο ένα συναίσθημα εμπιστοσύνης για τις ικανότητες του αυτοκινήτου», δήλωσε ο Toyoda. «Όπως δήλωσα μετά τον 24ωρο αγώνα LeMans, η Toyota Gazoo Racing σιχαίνεται την ήττα. Φυσικά το ίδιο ισχύει και στο WRC».

Το Toyota Yaris WRC με αριθμούς

Κινητήρας: 1600cc τούρμπο
Διάμετρος x διαδρομή: 83,8 x72,5 mm
Ισχύς: 380 PS
Ροπή: 43,3 kgm
Κιβώτιο: 6τάχυτο σειριακό με υδραυλικό σύστημα επιλογής
Μετάδοση: Ενεργό κεντρικό διαφορικό, μηχανικά μπλοκέ εμπρός και πίσω
Συμπλέκτης: Δίδισκος
Ανάρτηση: Γόνατα MacPherson struts
Φρένα (άσφαλτος/χώμα): αεριζόμενοι δίσκοι 300 mm/370 mm, 4πίστονες δαγκάνες
Τιμόνι: Υδραυλική κρεμαγιέρα
Τροχοί (άσφαλτος/χώμα): 7J x 15R/8Jx18R
Μήκος: 4.085mm
Πλάτος: 1.875mm
Μεταξόνιο: 2.511mm
Βάρος: 1.190 kg

Πηγή Autosport

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube