GP Μαλαισίας: Κυριαρχία του Hamilton [πλήρες ρεπορτάζ]

GP Μαλαισίας: Κυριαρχία του Hamilton [πλήρες ρεπορτάζ]

O Lewis Hamilton άνοιξε θριαμβευτικά τον βαθμολογικό λογαριασμό του για τo 2014, παίρνοντας μια άνετη νίκη μπροστά από τον Rosberg με την άλλη Mercedes

Μετά την εγκατάλειψή του στην Αυστραλία, ο Hamilton κυριάρχησε απόλυτα στη Μαλαισία, μετατρέποντας την pole position του σε νίκη με διαφορά 17 δευτερολέπτων από τον team-mate του, Nico Rosberg, που παρέμεινε όμως επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Ο Rosberg πέρασε τον πρωταθλητή Sebastian Vettel στην εκκίνηση, απωθώντας στη συνέχεια επιτυχημένα και τις δύο Red Bull μετά από ένα γλίστρημα που είχε στη Στροφή 3, στον πρώτο γύρο.

Όπως ανέφερε στον ασύρματο όμως, είχε πρόβλημα εξαρχής με τα πίσω ελαστικά του και δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Hamilton, που άνοιξε σταδιακά μια μεγάλη διαφορά για να πάρει την 23η νίκη της καριέρας του σε GP της F1.

Ο Rosberg τερμάτισε με μια άνετη διαφορά 7,2 δευτερολέπτων από τον Vettel, που κι αυτός, όπως ο Hamilton, πήρε τους πρώτους του φετινούς βαθμούς, έχοντας εγκαταλείψει νωρίς στην Αυστραλία.

Οι δύο Red Bull ήταν δίπλα-δίπλα στις πρώτες στροφές του αγώνα, καθώς ο Daniel Ricciardo πήρε την εξωτερική στη Στροφή 2 για να περάσει τελικά τον Vettel.

To γλίστρημα του Rosberg στη Στροφή 3 επέτρεψε στον Vettel να έρθει και πάλι δίπλα στον team-mate του, αλλά ο Ricciardo κρατήθηκε 3ος, για να χάσει τελικά τη θέση καθώς ο Vettel του μπήκε άνετα από την εσωτερική στη Στροφή 1.

Ο Αυστραλός χρειάστηκε να δώσει άλλη μια μάχη αμέσως μετά τα πρώτα pit-stops για να μην τον περάσει ο Alonso. H Red Bull και η Ferrari ήταν δίπλα-δίπλα για τρεις στροφές (τις 1,2 και 3) με τον Ricciardo να μένει τελικά μπροστά και να απομακρύνεται.

Η προσπάθεια όμως του Αυστραλού δεν είχε αντίκρισμα, αφού οι μηχανικοί δεν έσφιξαν καλά το εμπρός αριστερό μπουλόνι στο τελευταίο pit-stop, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να σπρώξουν το μονοθέσιο πάλι πίσω για να ξαναβάλουν τον τροχό.

Ο Ricciardo ξαναμπήκε στον αγώνα, αλλά στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού του έσπασε η εμπρός πτέρυγα, που είχε ραγίσει προηγουμένως από μια άτσαλη έξοδο στη Στροφή 14. Ο Αυστραλός πήρε και ποινή για ανασφαλή έξοδο από τα pits, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει οικειοθελώς λίγο αργότερα.

Η ατυχία του Ricciardo προήγαγε κατά μία θέση τους Alonso και Hulkenberg (Force India), που είχαν και πάλι την προσωπική τους μάχη, για την 4η θέση.

Ο Γερμανός ακολούθησε μιαν αντισυμβατική στρατηγικά δύο μόνο pit-stop για να μπει μπροστά από τη Ferrari, αλλά τελικά ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε τα πιο φρέσκα λάστιχά του για να τον πιάσει, να τον περάσει και να πάρει την 4η θέση.

Ο Jenson Button πραγματοποίησε μια αφανή αλλά σταθερή άνοδο από τη 10η θέση της εκκίνησης για να μπει στην πρώτη εξάδα, αφού αμύνθηκε επιτυχημένα στις επιθέσεις των δύο Williams. Ο Felipe Massa τελικά έμεινε μπροστά από τον –πιο γρήγορο– Valtteri Bottas, αγνοώντας τις οδηγίες της ομάδας του να αφήσει τον Φιλανδό να περάσει για να επιτεθεί στον Button.

O team-mate του Button στη McLaren, o Kevin Magnussen, ανέβηκε στην 9η θέση αφού είχε εκτίσει νωρίς μια ποινή 5” διότι χτύπησε τον Kimi Raikkonen σκίζοντας το πίσω δεξιό λάστιχο της Ferrari.

O νεαρότερος οδηγός που πήρε ποτέ βαθμούς στην F1, o Daniil Kvyat, βαθμολογήθηκε ξανά παίρνοντας και πάλι, όπως στην Αυστραλία, τη 10η θέση με την Toro Rosso.

Ο Raikkonen, που είχε πέσει τελευταίος, κατάφερε να ανέβει στη 12η θέση, αλλά απέτυχε να περάσει τη βελτιωμένη Lotus του Romain Grosjean.


 

2014 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX - Κατάταξη

ΘέσηNoΠιλότοςΟμάδαΓύροιΧρόνοςΓκριντΒαθμοί
144Lewis HamiltonMercedes56Νικητής125
26Nico RosbergMercedes56+17,3"318
31Sebastian VettelRed Bull56+24,5"215
414Fernando AlonsoFerrari56+35,9"412
527Nico HulkenbergForce India56+47,1"710
622Jenson ButtonMcLaren56+83,6"108
719Felipe MassaWilliams56+85,0"136
877Valtteri BottasWilliams56+85,5"184
920Kevin MagnussenMcLaren55+1 γύρος82
1026Daniil KvyatSTR55+1 γύρος111
118Romain GrosjeanLotus55+1 γύρος15 
127Kimi RäikkönenFerrari55+1 γύρος6 
1310Kamui KobayashiCaterham55+1 γύρος20 
149Marcus EricssonCaterham54+2 γύροι22 
154Max ChiltonMarussia54+2 γύροι21 
Εγκ.3Daniel RicciardoRed Bull49+7 γύροι5 
Εγκ.21Esteban GutierrezSauber35+21 γύροι12 
Εγκ.99Adrian SutilSauber32+24 γύροι17 
Εγκ.25Jean-Eric VergneSTR18+38 γύροι9 
Εγκ.17Jules BianchiMarussia8+48 Laps19 
Εγκ.13Pastor MaldonadoLotus7+49 γύροι16 
Εγκ.11Sergio PerezForce India0+56 γύροι14 


Βαθμολογία Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Οδηγών

ΘέσηΠιλότοςΕθνικότηταΟμάδαΒαθμοί
1Nico RosbergΓερμανόςMercedes43
2Lewis HamiltonΒρετανόςMercedes25
3Fernando AlonsoΙσπανόςFerrari24
4Jenson ButtonΒρετανόςMcLaren-Mercedes23
5Kevin MagnussenΔανόςMcLaren-Mercedes20
6Nico HulkenbergΓερμανόςForce India-Mercedes18
7Sebastian VettelΓερμανόςRed Bull Racing-Renault15
8Valtteri BottasΦιλανδόςWilliams-Mercedes14
9Kimi RäikkönenΦιλανδόςFerrari6
10Felipe MassaΒραζιλιάνοςWilliams-Mercedes6
11Jean-Eric VergneΓάλλοςSTR-Renault4
12Daniil KvyatΡώσοςSTR-Renault3
13Sergio PerezΜεξικανόςForce India-Mercedes1
14Romain GrosjeanΓάλλοςLotus-Renault0
15Adrian SutilΓερμανόςSauber-Ferrari0
16Esteban GutierrezΜεξικανόςSauber-Ferrari0
17Max ChiltonΒρετανόςMarussia-Ferrari0
18Kamui KobayashiΙάπωναςCaterham-Renault0
19Marcus EricssonΣουηδόςCaterham-Renault0
20Jules BianchiΓάλλοςMarussia-Ferrari0
21Pastor MaldonadoΒεναζουελάνοςLotus-Renault0
22Daniel RicciardoΑυστραλόςRed Bull Racing-Renault0


Βαθμολογία Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών

ΘέσηΟμάδαΒαθμοί
1Mercedes68
2McLaren-Mercedes43
3Ferrari30
4Williams-Mercedes20
5Force India-Mercedes19
6Red Bull Racing-Renault15
7STR-Renault7
8Sauber-Ferrari0
9Lotus-Renault0
10Caterham-Renault0
11Marussia-Ferrari0



 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube