Περιορισμένης παραγωγής Nissan GT-R με 675 PS και 2,5” 0-100 km/h

Περιορισμένης παραγωγής Nissan GT-R με 675 PS και 2,5” 0-100 km/h

Η Litchfield, ένας Bρετανός εξειδικευμένος βελτιωτής, θα φτιάξει μόλις 20 από αυτά τα ξεχωριστά Nissan GT-R.

Η βρετανική Litchfield, μια εταιρεία πολύ ξεχωριστών βελτιώσεων, γιορτάζει τα 20 χρόνια της. Και με αφορμή την επέτειο, θα φτιάξει 20 μόλις κομμάτια από αυτή την ξεχωριστή εκδοχή του Nissan GT-R, αποκλειστικά για αυτούς που είναι ήδη πελάτες της.

Δεν είναι το πιο δυνατό, κάθε άλλο. Έχουμε δει πολύ ισχυρότερα βελτιωμένα Nissan GT-R. Σύμφωνα με την Litchfield, ο δικός της στόχος ήταν να προσφέρει ένα πακέτο με συνολικά αναβαθμισμένη απόδοση και ταυτόχρονα ένα αυτοκίνητο απολύτως χρηστικό κάθε μέρα. Με αξιοπιστία και ασφάλεια. Με 1.000+ ίππους, όπως έχουμε δει σε πολλές περιπτώσεις βελτιωμένων GT-R, δεν μπορείς αν θεωρείς την αξιοπιστία δεδομένη και να εμπιστευτείς το αυτοκίνητο για μακρινά ταξίδια, ας πούμε.

Μετά από πολλά χρόνια εξειδίκευσης στα Nissan GT-R η Litchfield έκρινε ότι οι 675 ίπποι είναι η χρυσή τομή για σαφώς βελτιωμένες επιδόσεις και ταυτόχρονα «εργοστασιακή» αξιοπιστία για τον V6 biturbo ο οποίος κανονικά βγάζει 570 PS και 65,2 kgm ροπή. Η αλήθεια είναι το όφελος στη ροπή από τις παρεμβάσεις της Litchfield είναι πιο εντυπωσιακό από αυτό σε ιπποδύναμη. Η μέγιστη τιμή φτάνει στα 84,9 kgm και μάλιστα αποδίδεται χαμηλότερα. Αντί για τις 3.300 rpm, έχει κορυφωθεί ήδη από τις 2.500 rpm.

Δείτε ακόμη Με το Nissan GT-R στα Μέγαρα [video]

Το LM20 όπως ονομάζεται αυτό το ειδικό Nissan GT-R κάνει 0-100 km/h σε 2,5” και 0-160 km/h σε 5,7”, ενώ η τελική είναι 326 km/h. Οι πελάτες μπορούν μέσω μιας εφαρμογής και μίας συσκευής iOS ή ακόμη και από το τιμόνι, να επιλέγουν χάρτη λειτουργίας και να ρυθμίζουν την απόδοση του μοτέρ ανάλογα τις συνθήκες και το κέφι τους.

Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, το GT-R της Litchfield έχει ειδικά εξελιγμένη για αυτό ανάρτηση, φρένα της Alcon, ελαφριές ζάντες RAYS Volk Racing και κάποιες πινελιές από ανθρακονήματα στην εξωτερική εμφάνιση, όπως το αιχμηρό εμπρός σπόιλερ. Η συνολική εικόνα είναι πιο επιθετική, αλλά επ’ ουδενί δεν είναι… «καγκουριά». Έτσι κι αλλιώς το GT-R δεν φημίζεται για την κομψότητά του αλλά για τον δυναμισμό. Οπότε, αν σου αρέσει το εργοστασιακό, είναι σίγουρο ότι κι αυτό θα το βρεις όμορφο.

Στο εσωτερικό, δεσπόζει το τιμόνι με επένδυση αλκαντάρα και ειδικό σήμα. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν ένα σετ ειδικών σπορ καθισμάτων. Όπως είπαμε, σκοπός της Litchfield ήταν να μη χαλάσει τον εργοστασιακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Έτσι, παρά τις βελτιώσεις, το αυτοκίνητο πωλείται με δωρεάν service και εγγύηση τριών ετών, με μόνο περιορισμό ένα όριο 20.000 km το χρόνο. Ε, καλά είναι. Για GT-R μιλάμε, όχι για Bluebird ταξί.

Πηγή Autoevolution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube