Μια BMW M4 Cabrio με 200 PS/lt

Μια BMW M4 Cabrio με 200 PS/lt

H G-Power αναλαμβάνει να ικανοποιήσει όλους εκείνους που θα ήθελαν η M4 του να διασύρει σε στροφιλίκι και σε ευθεία πολλαπλάσιας αξίας σούπερκαρ.

Στόχος της G-Power αποτελεί η βελτίωση κάθε νέας BMW, οπότε και η M4 Cabrio δεν θα μπορούσε να αποτελε΄σει εξαίρεση.

Ίσως πολλοί να αντιτείνουν ότι οι 431 PS δημιουργούν ένα απόλυτα ισορροπημένο πακέτο και με ισχύ ικανή να τέρψει κάθε βενζινοαίματο. Από την άλλοι, υπάρχουν και αυτοί, όπως εμείς για παράδειγμα, που θα ήθελαν το κάτι παραπάνω. Ένα νούμερο ισχύος που να ξεκινά με το «5», καθώς το Competition Package της BMW για M4 δεν λέει και σπουδαία πράγματα από πλευράς ισχύος. Ε, κάτι τέτοιο πρέπει να είχε στο μυαλό της και η G-Power, μετατρέποντας αυτό το ικανότατo κάμπριο σε θηριώδες υπέρ-μηχάνημα οδήγησης, όπως θα έλεγε και η BMW αν το διαφήμιζε.

Η εμπειρία και η τεχνογνωσία δεκάδων χρόνων, έδωσε στο Γερμανό βελτιωτή τη δυνατότητα να αντλήσει και την τελευταία ικμάδα από τον 3λιτρο TwinPower Turbo της M4 και μάλιστα κλιμακωτά μέσα από τρία στάδια για να ικανοποιήσει μια μεγάλη γκάμα ενδιαφερομένων.

Στο Stage 1, η G-Power αρχίζει από τα εύκολα, με την προσθήκη της διαχείρισης για το μοτέρ Bi-Tronik 2 V1, ανεβάζοντας την ισχύ στους 520 PS και τη μέγιστη ροπή στα 71,4 kgm. Αν δεν εντυπωσιαστήκατε, έχει και παρακάτω. Στο Stage 2, τη διαχείριση αναλαμβάνει το «κουτί» με τον κωδικό Bi-Tronik 2 V2 και τοποθετείται νέα γραμμή εξάτμισης -περιλαμβανομένου του downpip). Με την τελευταία μετατροπή, εκτός από τη βελτιστοποίηση της εξαγωγής των αερίων εξοικονομήθηκαν 7,1 kg και φυσικά απελευθερώθηκε ο ήχος. Σε αυτό το στάδιο, το συνολικό κέρδος σε μέγιστη ισχύ έφτασε τους +129 PS, ανεβάζοντας το μοτέρ στα 560 άλογα.

Στο Stage 3, η G-Power τροποποιεί ριζικά τα τούρμπο, ξεκινώντας από μεγαλύτερη και ελαφρύτερη φτερωτή και τελειώνοντας με το «σαλιγκάρι». Επιπλέον, τοποθετείται ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση υπέρ-ελαφρό σύστημα εξάτμισης, όχι τόσο για τη βελτίωση της απόδοσης όπως λέει η G-Power, όσο για να αποκτήσει ηχητικό τσαγανό και την απαραίτητη μελωδία το αποτέλεσμα. Κάμπριο, γαρ…

Επανερχόμενοι επί της ουσίας όμως, σε αυτό το τελικό στάδιο η ισχύς ανεβαίνει στους 600 PS και η ροπή στα 75,4 kgm. Νούμερα που καθιστούν αυτή τη M4 Cabrio να γράφει 3” ξερό στο σπριντ των 0-100 km/h και η βελόνα του ταχυμέτρου να περνά με κέφι τα 320 km/h που είναι και τα πραγματικά της τελικής ταχύτητας.

Το πακέτο της δυναμικής συμπεριφορά ολοκληρώνεται με τη βελτίωση του πατήματος του αυτοκινήτου. Μια φουλ ρυθμιζόμενη ανάρτηση coilover και 21ιντσες ζάντες HURRICANE RR αναλαμβάνουν γι’ αυτό.

[Πηγή G-Power]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube