Tokyo Motor Show 2017: Εκρηκτικό Mazda Kai προαναγγέλλει το μελλοντικό 3άρι

Tokyo Motor Show 2017: Εκρηκτικό Mazda Kai προαναγγέλλει το μελλοντικό 3άρι

Το πρωτότυπο Kai, μακρύτερο, πιο φαρδύ και χαμηλότερο από το τωρινό Mazda3 φωτογραφίζει την επόμενη γενιά του, το 2019.

Το πρωτότυπο Mazda Kai που ντεμπουτάρισε στο Tokyo Motor Show 2017 περιγράφει το ντιζάιν της επόμενης γενιάς του μικρομεσαίου χάτσμπακ της εταιρείας.

Ο προάγγελος του Mazda3 χρησιμοποιεί τη νέα αρχιτεκτονική Skyactiv-X της ιαπωνικής εταιρείας, που εξελίχτηκε ειδικά για το νέο μοτέρ χωρίς μπουζί. Ένας κινητήρας που όπως λέει η Mazda πετυχαίνει αποδοτικότητα παρόμοια με αυτή ενός ντίζελ. Όσο για τη νέα αρχιτεκτονική, η εταιρεία υποστηρίζει ότι βελτιώνει τόσο τα δυναμικά χαρακτηριστικά, όσο και τη ραφιναρισμένη και άνετη κύλιση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποκλειστικό: Οδηγούμε το Mazda με τον επαναστατικό κινητήρα «χωρίς μπουζί»

Επιβεβαιώνοντας ότι το νέο Mazda3 θα παραμείνει ένα χάτσμπακ, το πρωτότυπο υπονοεί ότι η επόμενη γενιά του αυτοκινήτου θα υιοθετεί σχεδιαστικές γραμμές από προηγούμενα πρωτότυπα και όχι απαραίτητα της ίδιας της Mazda. Αυτό συνάγεται αν παρατηρήσει κάποιος τα πίσω φανάρια με τα διπλά στρογγυλά γραφικά που «βυθίζονται» στο αμάξωμα και διαιρούνται οριζόντια από μια χρωμέ λωρίδα, αλά Ferrari GTC4 Lusso. Πάντως, το σύνολο του ντιζάιν είναι σχετικά απλό, χωρίς τις κραυγαλέες φιοριτούρες που ενσωματώνουν συνήθως τα πρωτότυπα, αν και οι ζάντες των 20” είναι μάλλον απίθανο να διατηρηθούν στο μοντέλο παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Mazda πατεντάρει μοτέρ με τρία τούρμπο

Με μήκος 4,42 m, πλάτος 1,86 και ύψος 1,38, το Kai είναι ελαφρά μακρύτερο, πιο φαρδύ και χαμηλότερο από το υφιστάμενο Mazda3, με το μεταξόνιο να είναι πέντε πόντους πιο μακρύ. Με την τοποθέτηση δε των τροχών ακόμα πιο κοντά στις άκρες του αυτοκινήτου, το όφελος θα είναι προφανές στο χώρο της καμπίνας, αλλά και στη δυναμική συμπεριφορά με το μεγέθυνση του αποτυπώματος στο δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Mazda δοκιμάζει τους κινητήρες SKYACTIV-X στο δρόμο

Το πρωτότυπο Kai είναι 4θέσιο, αλλά αυτό θα αλλάξει στο μοντέλο παραγωγής σε 5θέσιο, όταν το αυτοκίνητο φτάσει στις εκθέσεις το 2019. Εκείνο που προφανώς δεν θα αλλάξει είναι η αρχιτεκτονική του κινητήρα και της κίνησης που θα παραμείνει και για τα δύο εμπρός, όπως και στο Kai.

H Mazda λέει ότι το Kai, που στα ιαπωνικά σημαίνει «πρωτοπόρος», αποτελεί δείγμα της επόμενης γενιάς για τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo και παρουσιάζει τις «ιδανικές» αναλογίες ενός χάτσμπακ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube