Παρουσιάστηκε επίσημα το ηλεκτρικό SUV της Volkswagen

Παρουσιάστηκε επίσημα το ηλεκτρικό SUV της Volkswagen

Όπως ακριβώς περιμέναμε, η Volkswagen παρουσίασε στη Σαγκάη το ηλεκτρικό της SUV, με την ονομασία ID Crozz Concept.

Η Volkswagen παραμένει προσηλωμένη στο στόχο της για ένα εκατομμύριο πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025.

Το όχημά της προς αυτό το στόχο δεν είναι άλλο από τα μοντέλα της οικογένειας ID, η οποία από σήμερα απαριθμεί πλέον τρία μέλη. Η εταιρεία παρουσίασε στη Σαγκάη το ID Crozz, που είναι το αναμενόμενο ηλεκτρικό SUV της δηλαδή ένας από τους βασικούς πυλώνες επάνω στους οποίους θα στηριχτεί αυτό το πλάνο. Το εμπρός μέρος του έχει σχεδόν αναλλοίωτη την εικόνα του χάτσμπακ μοντέλου, όμως από εκεί και πέρα είναι χτισμένο ένα ψηλό αυτοκίνητο με κουπέ γραμμή στο τελείωμα της οροφής του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτό είναι το ηλεκτρικό Volkswagen ID Concept

Η γραμμή του είναι δυναμική και τονίζεται από τις πινελιές στο καπό και το προφίλ, το οποίο καταλήγει σε δυνατούς ώμους. Χαρακτηριστική είναι και η απουσία πλευρικών καθρεφτών, οι οποίοι έχουν αντικατασταθεί από κάμερες.

Το συνολικό μήκος φτάνει τα 4.625 mm, το πλάτος τα 1.891 και το ύψος τα 1.609 mm, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.773 mm και οι τροχοί 21”. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen, όπως άλλωστε και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα ID, ενώ η τετρακίνηση θα προκύπτει από δύο ηλεκτροκινητήρες.



Ο ένας (102 ίππων) θα δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς και ο άλλος (204 ίππων) στους πίσω, ενώ σε συνδυασμό θα αποδίδουν μέγιστη ισχύ 306 ίππων. Αυτή η ισχύς είναι αρκετή για 0-100 km/h σε κάτω από 6” και τελική 180 km/h, όμως το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο είναι η αυτονομία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Volkswagen Tiguan 1.6 TDI BMT

Η μπαταρία που θα έχει χωρητικότητα 83 KWh θα εξασφαλίζει έως και 500 km με μια φόρτιση, το 80% της οποίας θα μπορεί να γίνει σε μόλις μισή ώρα σε μια εγκατάσταση 150 KW συνεχούς ρεύματος. Η μπαταρία θα τροφοδοτεί και τους δύο κινητήρες, όμως προφανώς όλη αυτή η διαδικασία θα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη όπως άλλωστε και το ποσοστό της κίνησης που θα φτάνει στους εμπρός και τους πίσω τροχούς προκειμένου το κράτημα να έχει σπορ διάθεση.

Σε αυτή ακριβώς την κατεύθυνση έχει κινηθεί και το συνολικό στήσιμο του ID Crozz, που ήταν ζητούμενο να έχει μερικά χαρακτηριστικά του Golf GTI. Υπάρχουν με γόνατα Μακφέρσον στο εμπρός σύστημα και μια διάταξη έξι συνδέσμων στο πίσω, ενώ η κατανομή βάρους είναι στο 48:52 εμπρός και πίσω, για καλή δυναμική ισορροπία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Volkswagen ID Buzz Concept [video]

Πολύ ιδιαίτερη είναι και η προσέγγιση που έχει διαλέξει η Volkswagen την καμπίνα του ID Crozz. Πρόκειται για έναν Open Space χώρο με τέσσερις ανεξάρτητες θέσεις, 515 lt πορτμπαγκάζ και μεγάλη έμφαση στην πρακτικότητα. Είναι ενδεικτικό ότι η Volkswagen αναφέρει το διαθέσιμο χώρο του ID Crozz ανάλογο με εκείνον του Tiguan Allspace.



Εκτός ευρυχωρία, η καμπίνα θα έχει έντονη και την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στον πίνακα οργάνων όσο και στα πάνελ της πόρτας, ενώ υπάρχει κι ένα προηγμένο σύστημα εξαερισμού και κλιματισμού της καμπίνας, που θα εγγυάται κορυφαία ποιότητα αέρα ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες. Ενδιαφέρον θα έχει κι ένα σύστημα που θα αλλάζει το πόσο θα εισέρχονται οι ακτίνες του ηλίου στην καμπίνα, ανάλογα με τις απαιτήσεις των επιβατών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τον Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη το σεντάν ηλεκτρικό πρωτότυπο της Volkswagen

Τις υπηρεσίες του θα προσφέρει κι ένα σύστημα πλήρως αυτόνομης οδήγησης, που θα δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα «για ένα διάλειμμα» σύμφωνα με την εταιρεία. Μάλιστα, για τη μέγιστη δυνατή άνεση το τιμόνι θα βυθίζεται προς το ταμπλό, προκειμένου να ελευθερώνεται περισσότερος χώρος. Θα υπάρχει επίσης κι ένα σύστημα με τέσσερις κάμερες τοποθετημένες στην οροφή, οι οποίες θα σαρώνουν συνεχώς το δρόμο για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Το ID Crozz αναμένεται να περάσει στην παραγωγή το 2020, οπότε θα ξεκινήσουν τη διάθεσή τους και όλα τα μοντέλα της ηλεκτρικής οικογένειας της Volkswagen.

[Πηγή: Volkswagen]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube