Έτσι θα είναι το επαναστατικό ηλεκτρικό Volkswagen

Έτσι θα είναι το επαναστατικό ηλεκτρικό Volkswagen

Η VW έδωσε στη δημοσιότητα αποκαλυπτικά σκίτσα του ηλεκτρικού πρωτοτύπου που θα εκθέσει σε μια εβδομάδα στο Παρίσι.

Πρόκειται απλά για σκίτσα και όχι πραγματικές εικόνες του concept car της VW, αλλά τα σκίτσα αυτά είναι αρκετά αποκαλυπτικά.

Πρώτα απ’ όλα, το EV concept θα έχει συρόμενες πίσω πόρτες σαν βανάκι, ώστε η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα να είναι πανεύκολη ακόμα και μέσα σε στριμωγμένα πάρκινγκ.

Η δεύτερη παρατήρηση αφορά στο παρμπρίζ, που είναι πολύ κεκλιμένο και επεκτείνεται στη σκεπή. Αυτό συμβάλλει αφενός στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου και αφετέρου στην ορατότητα και τη φωτεινότητα του εσωτερικού του. Όμως η σκούρα σκεπή μπορεί να σημαίνει και ότι φιλοξενεί φωτοβολταϊκά στοιχεία για τη φόρτιση της μπαταρίας και την τροφοδοσία συστημάτων όπως ο κλιματισμός, με το αυτοκίνητο σταθμευμένο.

Τις περισσότερες απορίες δημιουργούν οι τέσσερις κύκλοι στη σκεπή. Η πρώτη σκέψη μας πάει σε τέσσερα ραντάρ ή κάμερες για την υποστήριξη συστήματος αυτόνομης οδήγησης. Αξιοσημείωτοι είναι επίσης οι πολύ κοντοί πρόβολοι του αμαξώματος, εμπρός και πίσω, που υπονοούν περιορισμένο συνολικό μήκος.

Αν και το EV concept θα έχει περίπου τις διαστάσεις ενός Golf, η VW έχει ήδη υποσχεθεί ένα εσωτερικό με ευρυχωρία αντίστοιχη του Passat. Στα σκίτσα φαίνεται λιγάκι η καμπίνα, που δείχνει μινιμαλιστική, με απλές γραμμές στο ταμπλό και χωρίς εμφανή χειριστήρια ή διακόπτες.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW, Herbert Diess, το πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι του Παρισιού δεν θα απέχει πολύ από ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Θυμίζουμε ότι είχε πει πρόσφατα και ότι «το όχημα θα είναι όσο επαναστατικό ήταν το Beetle πριν 70 χρόνια, πριν γίνει το παγκόσμιο μπεστ-σέλερ του περασμένου αιώνα».

Απ’ ό,τι ανακοινώθηκε, η μπαταρία του πρωτοτύπου, με φόρτιση μόλις 15 λεπτών, θα δίνει αυτονομία 400-600 km σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών NEDC. Τέλος, τo EV concept θα είναι το πρώτο προϊόν του VW Group που θα χρησιμοποιεί την ολοκαίνουργια προσαρμόσιμη πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης MEB, πάνω στην οποία θα βασιστούν πολλά μελλοντικά μοντέλα. 

Ο γερμανικός όμιλος σκοπεύει να έχει μια γκάμα 30 ηλεκτροκίνητων μοντέλων μέχρι το 2025, οπότε το σημερινό πρωτότυπο αποτελεί απλά την κορυφή του παγόβουνου.

[Πηγή:VW]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube