Πωλείται το μοναδικό πρωτότυπο Aston Martin Lagonda SUV

Πωλείται το μοναδικό πρωτότυπο Aston Martin Lagonda SUV

Το μοναδικό πρωτότυπο Aston Martin Lagonda SUV, που κατασκευάστηκε για το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2009, πωλείται και μπορεί να γίνει δικό σου

Το καλό με τα πρωτότυπα είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να παρουσιάσουν το πιο ιδιόμορφο και παράταιρο σχέδιο και να μη σηκωθεί ούτε φρύδι. Κάτι ανάλογο συνέβη το 2009 με την Aston Martin Lagonda SUV.

Ήταν η πρώτη απόπειρα των Βρετανών στα υψηλά οχήματα, κάμποσο πριν από την άφιξη της DBX. Ευτυχώς για την καλαισθησία όλων μας, το σχέδιό της δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή.

Σε καμία περίπτωση δεν τη λες κομψή, αλλά η συγκεκριμένη Aston Martin έχει χαρακτήρα και την αποκλειστικότητα να μην υπάρχει δεύτερη.

Τώρα όμως, το μοναδικό πρωτότυπο που κατασκευάστηκε για το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2009 πωλείται και μπορεί να γίνει δικό σου.

Aston Martin Lagonda SUV

Σχεδιάστηκε από τον διευθυντή σχεδιασμού της Aston Martin, Marek Reichman, για τον εορτασμό των 100 ετών του λογότυπο Lagonda. Αλλά και με σκοπό να τον επαναλανσάρει πρωτοστατώντας στην αγορά των SUV πολυτελείας, που άνθιζε μετά την παρουσίαση της Porsche Cayenne.

Ως πραγματική Lagonda, ήταν αναμενόμενο ένα ιδιαίτερο σφηνοειδές σχήμα, σκέψου την Aston Martin Lagonda Taraf. Αλλά στο ψηλωμένο πρωτότυπο, η συνολική σιλουέτα μοιάζει να βγήκε από το χαρτοφυλάκιο της Chrysler. Εν τω μεταξύ, το πίσω μέρος φέρνει στην Bentley Flying Spur, ενώ τα τονισμένα φτερά θυμίζουν την τελευταία Lancia Delta.

Aston Martin Lagonda SUV

Πίσω από τις 5μπρατσες ζάντες των 22 ιντσών φωλιάζουν κεραμικά φρένα κι αερανάρτηση. Στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι αντίστοιχα ιδιαίτερη με την εξωτερική σχεδίαση. 

Δεν αναφερόμαστε στη διχρωμία, αλλά στο γεμάτο γωνίες ταμπλό, στην ογκώδη κεντρική κονσόλα και στη μάλλον κλειστοφοβική αίσθηση που δημιουργείται στο πλήρωμα. Τουλάχιστον ο καθένας από τους τέσσερις επιβάτες απολαμβάνει ένα ξεχωριστό κάθισμα, ενώ η πανοραμική ηλιοροφή πλημμυρίζει με φως την καμπίνα.

Aston Martin Lagonda SUV

Στον κινητήρα δεν έγιναν εκπτώσεις. Φοράει τον ίδιο V12 των 5,935 cc που βρίσκεται στις DB9 και DBS κι αποδίδει 455 PS και 570 Nm. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πρωτότυπο είχε εμπλακεί κι η Mercedes-Benz, αφού η Aston Martin Lagonda SUV βασίζεται στην πλατφόρμα της GL Class της εποχής.

Η δημοπρασία ολοκληρώνεται σε έξι μέρες κι η ανώτερη προσφορά τη στιγμή της συγγραφής του άρθρου είναι £12.750 (€11.860). Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι το πρωτότυπο έχει διανύσει μηδενικά χιλιόμετρα, το οποίο εξηγείται από το γεγονός ότι το όχημα δεν μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στον δρόμο.

Aston Martin Lagonda SUV

Όμως, αν ο νέος ιδιοκτήτης το επιθυμεί κι ακολουθήσει τις πρέπουσες νομικές διαδικασίες, αυτό μπορεί να καταστεί εφικτό. Σε κάθε περίπτωση, είτε στον δρόμο είτε σε κάποιο κλιματιζόμενο γκαράζ, τούτη δω είναι η πρώτη SUV απόπειρα της βρετανικής φίρμας. 

Φυσικά, το πρώτο ψηλό μοντέλο παραγωγής της Aston Martin είναι η DBX, ευτυχώς με πολύ διαφορετική σχεδίαση από το πρωτότυπο του 2009. Αν και δεν έχει V12 κάτω από το καπό, ο twin-turbo V8 στην DBX707 μπορεί να υπερηφανεύεται για τα 707 PS της.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube