Υψηλές βλέψεις για τα νέα μικρά οικογενειακά της FIAT [video]

Υψηλές βλέψεις για τα νέα μικρά οικογενειακά της FIAT [video]

Η FIAT ευελπιστεί η νέα οικογένεια προσιτών μικρομεσαίων που ετοιμάζει, να μιμηθεί την επιτυχία της Dacia.

Η FIAT ελπίζει η νέα οικογένεια προσιτών μοντέλων που έχει στα σκαριά να πετύχουν εμπορικά, όπως συνέβη με την ρουμάνικη θυγατρική της συμμαχίας Renault-Nissan.

Το πρώτο μοντέλο είναι το Egea που στην Ευρώπη θα ονομάζεται Tipo. Πρόκειται για ένα 4θυρο μοντέλο τριών όγκων που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα, την οικονομία καυσίμου και τον καλό εξοπλισμό.

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της FIAT Chrysler, Alfredo Altavilla «Τα νέα Tipo δεν θα ανταγωνίζονται τα μοντέλα της Dacia, μιας και είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις και πιο προσεγμένα ποιοτικά. Θα είναι ένα τεστ για την αγορά, καθώς η κατηγορία των προσιτών compact μοντέλων δεν υπάρχει στην Ευρώπη».

Το 5θυρο Tipo θα προωθηθεί στην αγορά ως ένα προσιτό και ευρύχωρο μικρομεσαίο μοντέλο. Παρά το γεγονός ότι η FIAT δεν έχει αναφερθεί σε τιμή, φήμες θέλουν το νέο μοντέλο να έχει τιμή εκκίνησης τα 12.000 ευρώ.

Ο κ. Altavilla ανέφερε για το 5θυρο Tipo ότι η FIAT είχε θετική ανταπόκριση, καθώς το έχει παρουσιάσει στους Ιταλούς διανομείς και ενθουσιάστηκαν από τις προδιαγραφές του.

Η FIAT αποκάλυψε το Tipo μέσω του 4θυρου Egea στην Έκθεση της Κωνσταντινούπολης τον Μάιο. Οι πωλήσεις της τετράθυρης έκδοσης θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο στην Τουρκία, τον Δεκέμβριο στην Ιταλία και θα ακολουθήσουν άλλες 40 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Το ντεμπούτο της 5θυρης και της στέισον βάγκον έκδοσης θα πραγματοποιηθεί στην προσεχή Έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο, με τους ανθρώπους της FIAT να μην έχουν κατασταλάξει ακόμα στις κωδικές τους ονομασίες.

Η 4θυρη έκδοση που ουσιαστικά αντικαθιστά το Linea θα κοντράρει μοντέλα στην Ανατολική Ευρώπη και την Τουρκία, όπως το Peugeot 301 και το Skoda Rapid, ενώ το 5θυρο που αντικαθιστά το Bravo θα πωλείται και στην Δυτική Ευρώπη ως ανταγωνιστής όλων των μικρομεσαίων. Η στέισον βάγκον έκδοση είναι ένα μοντέλο που λείπει από την γκάμα της FIAT από το 2008 που σταμάτησε η παραγωγή του Stilo Multiwagon, και θέλουν να έχουν ένα θετικό εμπορικό πρόσιμο.

Και οι τρεις εκδόσεις του Tipo βασίζονται στην πλατφόρμα του 500L, που χρησιμοποιούν και τα 500X και Jeep Renegade. Θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Tofas στην Τουρκία και σύμφωνα με τους Τούρκους θα παραχθούν 700.000 κομμάτια όλων των εκδόσεων μέχρι να κλείσει ο κύκλος ζωής του μοντέλου το 2023.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube