Θαυμάστε τη Lamborghini Aventador S Roadster

Θαυμάστε τη Lamborghini Aventador S Roadster

Την ερχόμενη εβδομάδα, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Lamborghini θα δείξει στο κοινό την Aventador S Roadster.

Την επόμενη βδομάδα στη Φρανκφούρτη, η Lamborghini θα έχει στο περίπτερό της την ανοιχτή έκδοση της Aventador S.

Η καρδιά της τετρακίνητης Aventador S παραμένει ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,5 λίτρων που πλέον αποδίδει 40 ίππους παραπάνω, φτάνοντας τους 740, ενώ η ροπή έφτασε τα 70,3 kgm στις 5.500 rpm. Για την αύξηση της δύναμης, η Lamborghini επαναρύθμισε τόσο το VVT (Variable Valve Timing), όσο και το VIS (Variable Intake System), έτσι ώστε η δύναμη να αποδίδεται γραμμικά. Επιπλέον, ο κινητήρας στροφάρει πλέον μέχρι τις 8.500 rpm, αντί για 8.350 που είχε κόφτη η προ-ανανεώσης έκδοση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την πισωκίνητη Lamborghini Huracan LP580-2 [video]

Οι ενισχύσεις που χρειάστηκαν μετά την αφαίρεση της οροφής έχουν αυξήσει το βάρος κατά 50 kg, από τα 1.575 kg της κλειστής έκδοσης στα 1.625. Νέα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν  προστεθεί, όπως ενεργή πίσω πτέρυγα και διαφορετικό εμπρός σπόιλερ, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στην γεωμετρία του μπροστινού συστήματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster [video]

Σύμφωνα με την Lamborghini, η Aventador S πιάνει τα 100 km/h από στάση σε 3,0” αντί 2,9”. Η τελική ταχύτητα δεν έχει επηρεαστεί, σε σχέση με τα 350 km/h της κλειστής έκδοσης. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο παραμένει ως έχει και πραγματοποιεί αλλαγές σε μόλις 50 milliseconds.

Αλλαγή υπάρχει και στο σύστημα εξαγωγής, που είναι 20% ελαφρύτερο και νέο σχεδιαστικά, με τις τρεις απολήξεις να αγκαλιάζονται από μία ιδιαίτερη σχεδιαστικά στο κέντρο. Η ανάρτηση με τα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ έχει νέες ρυθμίσεις με στόχο την απόλυτη συνεργασία με το νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης που διαθέτει το μοντέλο. Επιπλέον, επαναρρυθμίστηκαν όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για πιο ομαλές αντιδράσεις και η τετρακίνηση μπορεί πλέον να στείλει μέχρι και το 90% της δύναμης στον πίσω άξονα. Αυτό έχει αποτέλεσμα να βελτιωθεί η ευελιξία και να αποκτήσει έναν πιο υπερστροφικό χαρακτήρα.

Η καμπίνα απέκτησε διαφορετικής σχεδίασης πίνακα οργάνων και νέο σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής, ενώ απέκτησε και τη λειτουργία EGO στις επιλογές στιλ οδήγησης (Strada, Sport και Corsa), όπου ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την Aventador S στα μέτρα του.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube