To νέο Nissan Juke θα συνεχίζει με ιδιόρρυθμο ντιζάιν

To νέο Nissan Juke θα συνεχίζει με ιδιόρρυθμο ντιζάιν

Το νέο Juke, όπως υποστηρίζει website, θα διατηρήσει τον ιδιόρρυθμο, αλλά όχι και τον καμπυλωτό σχεδιασμό του.

H πρώτη γενιά του Nissan Juke που ντεμπουτάρησε το 2010 και που αποδείχτηκε χιτ των πωλήσεων για την ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζεται να υποδεχτεί τον αντικαταστάτη της.

Χιτ, που σε πείσμα ενός σχεδιασμού με φανατικούς φίλους και άσπονδους εχθρούς, κατετάγη δεύτερο σε πωλήσεις στην Ευρώπη ανάμεσα στην γκάμα της Nissan πίσω από το Qashqai.

Σύντομα λοιπόν, η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του Juke, με το νέο μοντέλο να αναμένεται να εγκαταλείψει το καμπυλωτό ντιζάιν της πρώτης γενεάς. Όπως βλέπουμε από αυτά τις αποκλειστικές απεικονίσεις των συναδέλφων του OmniAuto, η δεύτερη γενιά του Juke θα είναι επηρεασμένη από το πρωτότυπο Gripz με το πιο αδρό στάιλινγκ.

Τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου σχεδιασμού να ενσωματώνουν τη μεγάλη μάσκα σχήματος «V» που υιοθετείται πλέον ως οικογενειακό ύφος σε όλη την γκάμα της Nissan και θα πλαισιώνεται από μεγάλα φανάρια εμπρός που θα αντικαταστήσουν τα στρογγυλά του υφιστάμενου μοντέλου. Επιπρόσθετα, οι σειρές των φώτων ημέρας τύπου LED θα ενσωματώνονται στο χαμηλό μέρος του προφυλακτήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜH Δοκιμάζουμε το Nissan Juke Nismo RS

Το νέο Juke θα υποστηρίζεται από την έκδοση B των μονάδων πλαισίου CMF. Την ίδια δηλαδή έκδοση της σπονδυλωτής πλατφόρμας της Συμμαχίας Renault-Nissan πάνω στην οποία πατούν τα Micra, Renault Clio και Captur, αλλά και η επόμενη γενιά του Dacia Duster. Όσον αφορά τους συνδυασμούς κινητήρα/κιβωτίου, το επόμενο Juke θα τροφοδοτηθεί από την οικεία γκάμα των μοτέρ βενζίνης και ντίζελ, περιλαμβανομένου της νέας έκδοσης Euro 6 του μοτέρ 1.5 dCi με τους 110 PS. To πιο ενδιαφέρον όμως είναι ότι το μικρό SUV θα αποκτήσει και υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει βενζινοκινητήρα και ηλεκτρομοτέρ, συνδυασμένης ισχύος 109 PS –μια ανεπιβεβαίωτη πληροφορία που μένει να αποδειχτεί.

H Nissan θέλει το νέο Juke να είναι ένας από τους τεχνολογικούς ηγέτες στην κατηγορία του και για να το πετύχει θα περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό του μια σειρά από συστήματα ασφαλείας. Ανάμεσα σε αυτά θα περιλαμβάνονται νέα κάμερα στάθμευσης με σάρωση 360 μοιρών, αλλά και σύστημα καταγραφής δεδομένων οδήγησης, ένα είδος «μαύρου κουτιού», δηλαδή.

[Πηγή OmniAuto]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube