Maserati GranCabrio Folgore, ηλεκτρικό κάμπριο με καταιγιστικές επιδόσεις

Maserati GranCabrio Folgore, ηλεκτρικό κάμπριο με καταιγιστικές επιδόσεις

Η Τρίαινα παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό κάμπριο, την Maserati GranCabrio Folgore. Το νέο μοντέλο αντλεί το DNA του από τη Formula E για τον κινητήρα και την αρχιτεκτονική του.

Η Τρίαινα έχει όντως ξεκινήσει την ηλεκτρική της εποχή, με την γκάμα της Folgore να εμπλουτίζεται με ένα δεύτερο μοντέλο, την Maserati GranCabrio Folgore.

Να θυμίσουμε ότι η αρχή έγινε με την Grecale Folgore, ένα ηλεκτρικό SUV που και σηματοδότησε τα εγκαίνια της νέας γκάμας.

Η GranCabrio είναι στην ουσία της μια έκδοση της GranTurismo με αφαιρούμενη οροφή που εξηλεκτρίστηκε. Πρόκειται, όπως επισημαίνει η Maserati, για το πρώτο ηλεκτρικό κάμπριο στην πολυτελή κατηγορία.

Η Maserati GranCabrio Folgore χάρη στη διαχείριση της ροπής από τη μονάδα ελέγχου μπορεί να είναι πισωκίνητη ή τετρακίνητη

Maserati GranCabrio Folgore

Ο κατασκευαστής είναι επίσης περήφανος που δημιούργησε το ταχύτερο ηλεκτρικό καμπριολέ στον κόσμο. Η Maserati GranCabrio Folgore αγγίζει την τελική ταχύτητα των 290 km/h. Και τρεις διαφορετικοί κινητήρες καταθέτουν την απόδοσή τους, επιτρέποντάς της να φτάσει σε αυτή την ταχύτητα.

Το ένα ηλεκτρομοτέρ βρίσκεται εμπρός και δύο στο πίσω μέρος της Maserati GranCabrio Folgore. Το καθένα δε, αποδίδει ισχύ 408 PS, αλλά η μέγιστη αθροιστική ισχύς είναι 752 ή 830 PS με overboost. Οι δε μετατροπείς ισχύος είναι κατασκευασμένοι από καρβίδιο του πυριτίου. Αυτή είναι μια τεχνολογία που κατάφερε να εξελίξει η Maserati χάρη στο πρόγραμμα της Formula E.

Maserati GranCabrio Folgore

Η συγκεκριμένη διαμόρφωση των κινητήρων προσφέρει ευρύτερη ρύθμιση στην κατανομή της ροπής. Κάθε κινητήρας μπορεί να ελεγχθεί ανεξάρτητα με την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Έτσι, η Maserati GranCabrio Folgore μπορεί να είναι πισωκίνητη ή τετρακίνητη.

Οι δύο πίσω κινητήρες είναι πλήρως αποσυνδεδεμένοι, χωρίς μετάδοση μεταξύ των τροχών. Αυτό επιτρέπει στη ροπή να κατευθύνεται προς κάθε πλευρά, ανεξάρτητα από την άλλη. Αυτός ο τύπος διαχείρισης ροπής για κάθε τροχό αναφέρεται ως «διανυσματική ροπή».

Maserati GranCabrio Folgore

Η Τρίαινα έχει εγκαταστήσει μια μπαταρία 92,5 kWh (83 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) στην 100% ηλεκτρική Maserati GranCabrio Folgore. Συσσωρευτές που η ιταλική εταιρεία κατασκευάζει στο εργοστάσιο μπαταριών του Mirafiori στο Torino. Η δε αυτονομία του αυτοκινήτου στον μικτό κύκλο κατά WLTP  φτάνει έως και τα 447 km.

Η Maserati GranCabrio Folgore, που μπορεί να μεταφέρει τέσσερα άτομα, έχει υφασμάτινη οροφή που μπορεί να ανοίξει εν κινήσει με ταχύτητα έως 50 km/h. Και χρειάζονται 14 δευτερόλεπτα για να ανοίξει και 16 για να κλείσει. Χάρη στη χρήση διαφόρων ελαφρών υλικών, η αύξηση βάρους περιορίζεται σε σύγκριση με την GranTurismo Folgore.

Maserati GranCabrio Folgore

Μάλιστα, υπάρχει μόνο 80 κιλά διαφορά ανάμεσα στην έκδοση με οροφή και σε αυτή με την αφαιρούμενη κουκούλα. Κάτι που έγινε επίσης δυνατό χάρη στο βασικό υλικό του αυτοκινήτου, το οποίο είναι κατά 65% από αλουμίνιο.

Η τιμή της νέας Maserati GranCabrio Folgore αναμένεται να ξεπερνά στην Ελλάδα τις 220 χιλιάδες ευρώ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube