H BMW ετοιμάζει έκδοση M Performance για τo i8

H BMW ετοιμάζει έκδοση M Performance για τo i8

Φαίνεται πως η στιγμή που θα δούμε μαζί τα γράμματα Μ και i σε μια BMW δεν είναι καθόλου μακριά.

Είναι πλέον σαφής η πρόθεση της BMW να επεκτείνει όσο περισσότερο γίνεται τη γκάμα του Μ-Division, κι αυτό είναι βέβαιο ότι επηρεάσει και τα υβριδικά-ηλεκτρικά της μοντέλα.

Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, Peter Quintus, δήλωσε πρόσφατα τεχνηέντως ότι ένα μοντέλο της οικογένειας i με τις περιποιήσεις του M-Division δεν αποκλείεται καθόλου.

Ωστόσο, εδώ υπάρχει παγίδα. Μην πάει το μυαλό σας αμέσως σε ένα ισχυρότερο i8 φτιαγμένο για το κυνήγι του χρονομέτρου. Μπορεί πλέον οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση να κινούνται αστραπιαία, όμως ό,τι είχε δηλώσει στη συνέντευξή του στο DRIVE ο επικεφαλής του Μ-Division Frank van Meel, εξακολουθεί να ισχύει. Ότι δηλαδή τα ιδανικά των M δεν είναι ακόμα συμβατά με την υβριδική τεχνολογία και το βάρος της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Συνέντευξη: Frank van Meel, CEO, BMW Group M-Division

Αυτό ακριβώς παραμένει το εμπόδιο που πρέπει να ξεπεράσει η BMW προκειμένου να εξελιχθεί προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση κι αυτό δε θα είναι εύκολο. Ο Quintus δήλωσε ξεκάθαρα ότι όλοι δουλεύουν σκληρά επάνω σε αυτό το ζητούμενο, καθότι η απόφαση για υβριδικές M είναι δεδομένη για το μέλλον. Το θέμα είναι να γίνει τη σωστή στιγμή και με το σωστό τρόπο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Με το BMW i8 στο δρόμο και τις Σέρρες

Από την άλλη, απαντώντας σε ερώτημα για εκδόσεις M Performance των μοντέλων i στο άμεσο μέλλον, ο Quintus ήταν κατηγορηματικός: «Οπωσδήποτε!». Αυτό σημαίνει ότι ο εξοπλισμός M Performance που διατίθεται στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας θα διατεθεί και για τα i3 (διαβάστε τη δοκιμή του) και i8, προκειμένου να τους δώσει περισσότερο σπορ χαρακτήρα και εξατομίκευση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ BMW M Performance Parts: Η τέλεια βελτίωση

Μια τέτοια απόφαση είναι περισσότερο από λογική βέβαια, αφού το μαγικό γράμμα Μ πλέον διάγει την καλύτερη περίοδο της ιστορίας του σε επίπεδο πωλήσεων.

Ο Quintus απάντησε και σε ερώτηση σχετικά με τη χρήση ανθρακονήματος, λέγοντας ότι τα εξ ολοκλήρου carbon πλαίσια θα παραμείνουν προνόμιο των πολύ ειδικών μοντέλων. Για τα υπόλοιπα θα γίνεται μίξη χάλυβα, αλουμινίου και ανθρακονήματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: BMW 730d

Κάτι σαν το πλαίσιο «carbon core» της 7άρας δηλαδή, κάτι που –σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας- δεν έχει να κάνει μόνο με τον περιορισμό του κόστους αλλά και με τη διευκόλυνση της διαδικασίας παραγωγής.

[Πηγή: motoring.com.au]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube