Επίσημο: Νέο Range Rover Evoque 2016

Επίσημο: Νέο Range Rover Evoque 2016

Η Land Rover αποκάλυψε το facelifted Range Rover Evoque που θα ντεμπουτάρει στο Διεθνές Σαλόνι της Γενεύης, τον Μάρτιο

Το αναθεωρημένο Range Rover Evoque θα είναι το πιο αποδοτικό μοντέλο παραγωγής της Land Rover που κατασκευάστηκε ποτέ και θα λανσαριστεί εμπορικά αργότερα μέσα στο 2015. Θα κάνει δε χρήση του νέου 4κύλινδρου μοτέρ 2.0 τουρμποντίζελ της σειράς «Ingenium» που εξέλιξε προσφάτως η JLR.

Η πιο οικονομική έκδοση του νέου Range Rover Evoque, η δικίνητη eD4 με τους 150 PS, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση που εκτιμά η Land Rover είναι τα 4,2 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 109 g/km. Οι παραπάνω τιμές αποτελούν μια βελτίωση της τάξης του 18% σε σχέση με τους προηγούμενους ντίζελ του Evoque. Ένας πιο ισχυρός ντίζελ αποδίδει 180 PS και 43,8 kgm, συνδυάζεται με τετρακίνηση και χειροκίνητο 6άρι σασμάν, και καίει κατά μέσο όρο 4,8 lt/100 km, εκπέμποντας CO2 για τις ίδιες τυποποιημένες μετρήσεις 125 g/km.

Το νέο Range Rover Evoque 2016 θα διατίθεται επίσης με τον υπάρχοντα κινητήρα της Land Rover, τον βενζινοκινητήρα Si4. Να θυμίσουμε ότι το μοτέρ αυτό αποδίδει 240 PS, καίει 7,8 lt/100 km και εκπέμπει CO2 181g/km. Και αυτή η έκδοση θα διατίθεται με κίνηση σε όλους τους τροχούς και θα συνδυάζεται στάνταρ με το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF. Ένας συνδυασμός που θα επιτρέπει στο Evoque να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,6” και να πιάνει στην ευθεία τα 217 km/h.

Οι διαθέσιμες διαμορφώσεις όσον αφορά την κίνηση είναι τρεις: 2wd, 4wd και Active Driveline. Αυτή τελευταία αλλάζει αυτόματα από δύο σε τέσσερις κινητήριους τροχούς όποτε χρειάζεται, ενώ διαθέτει και torque vectoring για να βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση όταν το απαιτούν οι οδικές συνθήκες. Αυτό το μπλοκέ διαφορικό είναι στάνταρ για τα Evoque με το μοτέρ Si4 και έξτρα για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της γκάμας.

Κάτω από τα ρούχα του Evoque, το set-up της ανάρτησης τροποποιήθηκε ανάλογα για να συνδυαστεί βέλτιστα με το μικρότερο βάρος των κινητήρων ντίζελ της σειράς Ingenium. Έτσι υπάρχει ένα νέο υποπλαίσιο για τη εμπρός ανάρτηση και αναθεωρημένα σινεμπλόκ πίσω, καθώς και μεγαλύτερα δισκόφρενα. Τα πιο αποδοτικά Evoque –όπως το προσθιοκίνητο 3θυρο και 5θυρο ED4- θα περιγράφονται ως μοντέλα «E-Capability» και θα φορούν μπλε σήματα «Evoque».

Η Land Rover πείραξε το εξωτερικό ντιζάιν του αυτοκινήτου με νέο εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, δύο νέου σχεδιασμού γρίλιες στη μάσκα, αυτόματα προσαρμοζόμενα φώτα φουλ LED εμπρός και νέες ζάντες ελαφρού κράματος. Πίσω, το Evoque 2016 έχει νέο σπόιλερ στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και φώτα στοπ LED. Στην καμπίνα, ο ανασχεδιασμός περιέλαβε τα καθίσματα, τις επενδύσεις των θυρών, νέα μαλακά υλικά και μεγαλύτερη χρωματική παλέτα.
 
Η Land Rover θα υιοθετήσει για το Evoque 2016 τα επίπεδα εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται και στο Range Rover Sport, που σημαίνει ότι οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις προδιαγραφές SE, HSE Dynamic και Autobiography. Στην καμπίνα, το Evoque θα διατίθεται με τη νέα 8ιντση οθόνη αφής της Land Rover που υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων, το σύστημα InControl Touch θα υπάρχει ως στάνταρ στη βασική έκδοση SE, καθώς και μια νέα οθόνη πληροφοριών TFT στα όργανα ελέγχου. Επίσης θα υπάρχουν στοιχεία τεχνολογίας που για πρώτη φορά συναντάμε σε Range Rover: All-Terrain Progress Control (ATPC) που διατηρεί μια προκαθορισμένη ταχύτητα στο off-roading, προκειμένου να βοηθήσει τον οδηγό να διαχειριστεί και να διασχίσει ένα δύσβατο τερέν. Νέα συστήματα ασφαλείας, περιλαμβανομένων του συστήματος διατήρησης λωρίδας, φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης και προειδοποίησης υπνηλίας.

Το ανασχεδιασμένο Range Rover Evoque 2016 θα αποκαλυφθεί επίσημα τον επόμενο μήνα στις 3, στο Διεθνές Σαλόνι της Γενεύης. Η τιμή του θα επιβεβαιωθεί μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε, αλλά η Land Rover αναφέρει ότι θα είναι συγκρίσιμη με αυτή του υφιστάμενου μοντέλου, που να θυμίσουμε ότι για την Ελλάδα ξεκινά από τις €44.600 για το 2.2 ED4 Pure. Μεγάλο επίσης νέο είναι ότι αναμένεται η γκάμα του Evoque 2016 να αποκτήσει και μοντέλο καμπριολέ. Ήδη επιβεβαιωμένο και επισήμως από τη Land Rover, πρωτότυπα σε τελικά στάδια έχουν απαθανατιστεί σε δοκιμές, βασισμένα στο 2012 Evoque cabriolet concept και φορώντας υφασμάτινη κουκούλα.

Ο Gerry McGovern, επικεφαλής σχεδιασμού της Land Rover είπε: «Η πρόκλησή για εμάς ήταν να ενδυναμώσουμε το Evoque χωρίς να πλήξουμε το εμβληματικό ντιζάιν του. Το αισθητικό φρεσκάρισμα του έδωσε ακόμα πιο ισχυρή παρουσία στο δρόμο, διατηρώντας τη συναισθηματική γοητεία που το έκανε τόσο δημοφιλές σε περισσότερους από 400.000 καταναλωτές σε όλο τον κόσμο».

[Πηγή Land Rover]   

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube