Επίσημο ντεμπούτο για τη Mercedes-AMG E 43 4MATIC [video]

Επίσημο ντεμπούτο για τη Mercedes-AMG E 43 4MATIC [video]

H Mercedes-Benz αποκάλυψε την πρώτη από τις δύο εκδόσεις AMG της νέας, πέμπτης γενιάς της E-Class: Τη διτούρμπινη V6 E 43 4MATIC.

H E 43 έκανε το επίσημο ντεμπούτο της στο New York International Auto Show και αναμένεται στη χώρα μας να διατεθεί από τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Η νέα 4θυρη AMG, είναι το τέταρτο αυτοκίνητο από μια δευτερογενή γκάμα, που όπως ανακοίνωσε η Mercedes-Benz, θα λανσάρει προκειμένου να αντιπαρατεθεί με παραπλήσια μοντέλα στην γκάμα των Audi S και BMW M Performance.

Όπως και οι πρόσφατα λανσαρισμένες SLC 43, C 43 Coupé 4MATIC και C43 Cabriolet 4MΑTIC, η νέα E 43 4MATIC σεντάν κινείται από έναν ανασχεδιασμένο διτούρμπινο 3λιτρο βενζινοκινητήρα V6, με επιπλέον πίεση στα τούρμπο, αναπρογραμματισμένη ECU και εξάτμιση δύο σταδίων.

Και ενώ αυτό μοτέρ αποδίδει 367 άλογα στις 5.500 rpm στις SLC 43, C 43 Coupé 4MATIC και C43 Cabriolet 4MΑTIC, στην E 43 4MATIC σεντάν υπέστη μια νέα σειρά αναβαθμίσεων, περιλαμβανομένου ενός μεγαλύτερου τούρμπο και την πίεση ρυθμισμένη στα 1,1 bar. To αποτέλεσμα της ενίσχυσης αυτής ήταν η αύξηση τις ισχύος του ακόμα 33 άλογα, αποδίδοντας πλέον 400 PS στις 6.100 rpm. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως το μοτέρ σε αυτή του τη ρύθμιση αποδίδει μεγαλύτερη ειδική ισχύ απ’ ό,τι ο διτούρμπινος 4λιτρος V8 των 510 PS με 134 PS/lt έναντι 128 PS/lt.

Επισήμως το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.765 kg, νούμερο που δίνει αναλογία 4,4 kg/PS. Εν τω μεταξύ, η ροπή παρέμεινε η ίδια σε σχέση με τη βασική έκδοση του μοτέρ, ανεβάζοντας 53 kgm από τις 2.500 rpm μέχρι τις 5.000 rpm. Σε σύγκριση, για παράδειγμα, ο διτούρμπινος 4λιτρος V8 του Audi S6 αποδίδει 450 PS και 56,1 kgm.

Όπως στις C43 Coupé 4MATIC και C43 Cabriolet 4MATIC που αποκαλύφθηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές του μήνα, η E 43 4MATIC περνά τη δύναμή της στο δρόμο στάνταρ μέσω ενός 9αριού αυτομάτου κιβωτίου ταχυτήτων 9G-TRONIC, με paddles στο τιμόνι, και μιας ειδικά εξελιγμένης έκδοσης του συστήματος 4MATIC με ονομαστική κατανομή της ροπής 31:69 εμπρός πίσω.

Το κιβώτιο διαθέτει ειδικά εξελιγμένη χαρτογράφηση της AMG παρέχοντας, όπως λέει η εταιρεί,α καλύτερο χρόνο αλλαγών σε σχέση με το σασμάν που τοποθετείται στις άλλες νέες E-Class, αλλά και τη δυνατότητα να μην αλλάζει σχέση στον κόφτη. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα για πολλαπλά κατεβάσματα και λειτουργία διπλής σύμπλεξης στις οδηγικές ρυθμίσεις «Sport» και «Sport Plus». Δύο από τις συνολικά έξι που υποστηρίζει το AMG DYNAMIC SELECT -Eco, Comfort, Individual και Manual, τα υπόλοιπα τέσσερα.

Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Mercedes-AMG είναι 0-100 km/h σε 4,6” –το ίδιο νούμερο που ανακοινώνει και η Audi για το S6. Φυσικά, η τελική ταχύτητα της E 43 4MATIC περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. H επίσημη κατανάλωση σε τυποποιημένο κύκλο που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 8,3 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 189 g/km.

Η E 43 4MATIC υποστηρίζεται στο δυναμικό κομμάτι από μια αναθεωρημένη βερσιόν της ανάρτησης Air Body Control της νέας E-Class. Χρησιμοποιεί αερόσουστες πολλαπλών θαλάμων που παρέχουν προσαρμοζόμενα χαρακτηριστικά απόσβεσης σε τρεις ρυθμίσεις: Comfort, Sport και Sport Plus. Μεταξύ των αλλαγών, σε σχέση με το στάνταρ set-up, υπάρχουν νέα μπράτσα στο τιμόνι και νέα έδρανα φορτίου στην ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, η αρνητική γωνία κάμπερ έγινε μεγαλύτερη τόσο στους εμπρός όσο και στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν και σκληρότερα ελατήρια και σχέση απόσβεσης.

Το μεταβλητού λόγου ηλεκτρομηχανικό τιμόνι επαναρρυθμίστηκε επίσης και, σε συνδυασμό με την προσαρμοζόμενη απόσβεση, διαθέτει δύο επιλογές ρύθμισης: Comfort και Sport.

Την επιπλέον δύναμη της νέας E 43 4MATIC έρχεται να υποστηρίξει ένα αναβαθμισμένο σύστημα φρένων που περιλαμβάνει σιδερένιους δίσκους 360 mm με 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και σιδερένιους δίσκους με την ίδια διάμετρο πίσω, αλλά με δαγκάνες μονού εμβόλου.

H Mercedes-AMG διαφοροποίησε την E 43 4MATIC από τις άλλες E-Class που, μεταξύ άλλων στιλιστικών αλλαγών, διαθέτει πιο επιβλητικό εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες αεροεισαγωγές , διαμαντέ μάσκα, πιο φαρδιά μαρσπιέ, ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα με ενσωματωμένο διαχύτη, τραπεζοειδούς σχήματος 4μπουκες εξατμίσεις και στάνταρ 19άρες ζάντες αλαφρού κράματος.

Στην καμπίνα, η E 43 4MATIC διαθέτει σπορ καθίσματα, flatbottomed τιμόνι με ενσωματωμένες πολλαπλές λειτουργίες και σπέσιαλ καντράν AMG.

Στον προγραμματισμό της Mercedes-AMG, εκτός από την σεντάν E 43 4MATIC, υπάρχει και το λανσάρισμα του αντίστοιχου στέισον. Η τιμή του αυτοκινήτου δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή, αλλά μπορούμε να υπολογίσουμε ότι στη χώρα μας, όταν θα έρθει τον Σεπτέμβριο, θα κοστίζει 70.000+ ευρώ. Δείτε την τιμή όλων των μοντέλων της Mercedes-Benz, εδώ!

Η E 43 4MATIC προηγήθηκε της αντικαταστάτριας της E63, που θα αποκαλυφθεί αργότερα εφέτος. Σύμφωνα με την διαστρωμάτωση της γκάμας άλλων μοντέλων, ο διτούρμπινος 5,5λιτρος V8 του υφιστάμενου μοντέλου θα αντικατασταθεί από το νεότερο διτούρμπινο 4λιτρο V8.

[Πηγή Mercedes-AMG]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube