Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube