Main menu

Αργύρης Τούντας
Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2018 - 1:57μμ

Επίσημο: ανανεωμένη Mercedes-Benz C-Class στη Γενεύη

Το μεσαίο σεντάν της εταιρείας φρεσκάρεται ελαφρώς σε αισθητική και τεχνολογία, έχοντας αγγίξει το μέσο του κύκλου ζωής του.

Το επερχόμενο σαλόνι της Γενεύης θα έχει μπόλικα φρέσκα μοντέλα για την Mercedes-Benz.

Μεταξύ λοιπόν της ολοκαίνουργιας A-Class, της 4θυρης AMG GT Coupe και της νέας G-Class, θα βρίσκεται και η ανανεωμένη έκδοση της C-Class τόσο σε σεντάν όσο και σε στέισον (Estate) μορφή.

Μετά από πέντε χρόνια παραγωγής, το best seller της εταιρείας αποκτά μικρές αισθητικές αλλαγές κυρίως στο εμπρός μέρος του. Τα φώτα είναι διαφορετικά, οι προφυλακτήρες το ίδιο, ενώ ανάλογα με την έκδοση (βασική, AVANTGARDE, EXCLUSIVE) θα υπάρχουν και διαφορετικές διακοσμητικές λεπτομέρειες.

Το ίδιο ισχύει και για το αισθητικό πακέτο AMG, που πλέον περιλαμβάνει στάνταρ τη γρίλια με τα «διαμάντια».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Mercedes-Benz C 180 BlueTEC

Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα εμπρός φώτα μπορούν να χρησιμοποιούν για πρώτη φορά σε C-Class με την τεχνολογία MULTIBEAM LED με ULTRA RANGE. Πρόκειται για ένα σύστημα με 84 ανεξάρτητα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα στοιχεία LED, που προσαρμόζονται τέλεια σε κάθε περίσταση.

Ελαφρώς αλλαγμένη είναι και η καμπίνα, ώστε να φαίνεται ακόμα πιο σύγχρονη και με τρισδιάστατη εικόνα. Από την S-Class έρχεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3”, ενώ το τιμόνι έχει πλήκτρα αφής από τα οποία γίνεται ο χειρισμός και του cruise control. Το σύστημα infotainment έχει αποκτήσει νέο διαδραστικό touchpad για να γίνει πιο εύχρηστο, ενώ ο έλεγχος γίνεται και μέσω φωνητικών εντολών (LINGUATRONIC).

Παρόντα είναι και τα κορυφαία συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων και η ημιαυτόνομη οδήγηση. Μπορεί μάλιστα να αντλεί στοιχεία από το σύστημα πλοήγησης ώστε να προσαρμόζεται σε καταστάσεις, όπως το να μειώνει προοδευτικά την ταχύτητα του αυτοκινήτου καθώς πλησιάζει σε διασταύρωση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επίσημο: Αυτή είναι η νέα Mercedes-Benz A-Class [video]

Επιπλέον, υπάρχει σύστημα που αποτρέπει την αλλαγή λωρίδας εάν αυτό δεν είναι ασφαλές καθώς και η δυνατότητα αυτόματης ακινητοποίησης του αυτοκινήτου σε ασφαλές σημείο εάν προκύψει ανάγκη.

Το τελευταίο στοιχείο που η Mercedes-Benz αναφέρει για την νέα C-Class είναι το ENERGIZING, που λανσαρίστηκε στην S-Class το Σεπτέμβριο του 2017. Πρόκειται ουσιαστικά για το μαέστρο όλων των συστημάτων άνεσης του αυτοκινήτου (ρυθμίσεις καθισμάτων, μασάζ, τον κλιματισμό, ηχοσύστημα, φωτισμός, κλπ.) προκειμένου ο οδηγός και οι επιβάτες να βρίσκονται περιβάλλον όσο πιο ευχάριστο γίνεται.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τα μηχανικά μέρη δεν αναφέρεται κάτι επίσημα, όμως θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι οι ντίζελ εκδόσεις πλέον θα αποκτήσουν τον νέο δίλιτρο κινητήρα στη θέση εκείνου των 2,1 lt που χρησιμοποιείται σήμερα. Λογικά θα υπάρχει η έκδοση C 200 d με 150 PS, η C 220 d με 194 PS και η C 300 d με 245 PS.

Στην ίδια λογική η βενζονοκίνητη γκάμα θα ξεκινάει με τον 1.600άρη των 156 PS (C 180) που χρησιμοποιείται και σήμερα, για να συνεχίσει με τον 2λιτρο που ανάλογα με την έκδοση θα αποδίδει 184 (C 200), 211 (C 250) ή 245 PS (C 300).

Επιπλέον, οι συνεργάτες μας από το βρετανικό Autocar έχουν πληροφορίες ότι αργότερα μέσα στη χρονιά θα υπάρξουν και δύο νέες υβριδικές εκδόσεις, η μια με το 2λιτρο θερμικό κινητήρα βενζίνης (C 300 e) και η άλλη με τον ντίζελ (C 300 de).

Στη χώρα μας η ανανεωμένη C-Class δε θα βρίσκεται πριν τον Ιούλιο και οι τιμές αναμένονται χωρίς σπουδαίες αλλαγές σε σχέση με εκείνες του σημερινού μοντέλου για τις αντίστοιχες εκδόσεις κινητήρα.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία