Αποκάλυψη για την Mercedes-AMG E43 4Matic

Αποκάλυψη για την Mercedes-AMG E43 4Matic

Η Mercedes παρουσιάζει την πρώτη από τις δύο εκδόσεις AMG που θα έχει η νέα E-Class.

Η Mercedes-AMG E43 4Matic θα παίρνει κίνηση από έναν V6 με δύο τούρμπο και θα έχει να ανταγωνιστεί το Audi S6 και την Jaguar XF S. Η ισχυρότερη E63 θα ακολουθήσει.

Η Mercedes θα παρουσιάσει το αυτοκίνητο στο σαλόνι της Ν. Υόρκης την ερχόμενη εβδομάδα και οι πωλήσεις θα αρχίσουν στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο. Είναι άλλη μια σταγόνα λάδι στην φωτιά του ανταγωνισμού ανάμεσα στην AMG, την σειρά S της Audi και τα μοντέλα M της BMW.

Θα παίρνει κίνηση από τον τρίλιτρο κινητήρα V6 biturbo της εταιρείας που κινεί και τις SLC 43, C43 C Coupe 4Matic και C43 Convertible 4Matic. Στην περίπτωση της Ε43 4Matic θα αναβαθμιστεί με μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές και πίεση εισαγωγής αυξημένη στα 1,1 bar. Με πιο επιθετική χαρτογράφηση και μια εξάτμιση με flaps που ανοίγουν σε δύο στάδια για πιο επιθετικό ήχο, θά στροφάρει ψηλότερα, στις 6.100 rpm, και η ιπποδύναμη θα φτάνει τους 400 ίππους. Η ροπή θα φτάνει τα 53 kgm και θα αποδίδεται σταθερά από τις 2.500 ως τις 5.000 rpm. Συγκριτικά, το Audi S6 αποδίδει 450 ίππους και 56,1 kgm. 

Την μετάδοση φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, με λεβιέ στην κολώνα του τιμονιού, και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic. Η κατανομή ροπής είναι ρυθμισμένη στο 31:69 εμπρός πίσω. Το κιβώτιο έχει δεχτεί ειδική ρύθμιση από την AMG, για ταχύτερες αλλαγές και πιο σπορ λειτουργίες, όπως το πολλαπλό κατέβασμα με το παρατεταμένο τράβηγμα του αριστερού paddle και η ξερογκαζιά ώστε να συγχρονιστούν οι στροφές, στο πρόγραμμα Sport και Sport Plus. Όπως και στα άλλα μοντέλα, τα υπόλοιπα προγράμματα οδήγησης είναι τα Eco, Comfort, και Individual.

Το βάρος είναι 1.765 κιλά. Παρόλα αυτά, η ισχύς και η αποτελεσματικότητα της μετάδοσης εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,6”. Χρόνος ίδιος με αυτόν που η Audi ανακοινώνει για το S6. Οι εκπομπές CO2 δηλώνονται στα 189 g/km.

Σε ό,τι έχει να κάνει με την ανάρτηση, έχουν αυξηθεί οι γωνίες (αρνητικού) κάμπερ εμπρός πίσω. Θα διατίθεται με μια αναθεωρημένη εκδοχή της Air Body Control. Με πολλαπλούς θαλάμους ώστε να η πίεση να μεταβάλλεται αναλόγως του προγράμματος οδήγησης. Κατά συνέπεια και οι δυνάμεις απόσβεσης και επαναφοράς. Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 360 mm θα χρησιμοποιούνται εμπρός πίσω. Μπροστά οι δαγκάνες θα είναι 4πίστονες ενώ πίσω μονού εμβόλου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube