Η Mercedes επενδύει 2,6 δις ευρώ σε γκάμα κινητήρων diesel

Η Mercedes επενδύει 2,6 δις ευρώ σε γκάμα κινητήρων diesel

Η αρχή θα γίνει με νέο κινητήρα diesel για την E-Class, ο οποίος θα ανταποκρίνεται στη νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία με μετρήσεις κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες.

Η Mercedes αποκάλυψε τον πρώτο από μια σειρά κινητήρων πετρελαίου που θα παρουσιάσει, στο πλαίσιο ενός προγράμματος εξέλιξης αξίας 2,6 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η κίνηση αυτή δείχνει την πίστη της εταιρείας σε αυτή την τεχνολογία, παρότι ο ανταγωνισμός όπως αυτός εκφράζεται από το VW group στρέφεται στην βενζίνη, μετά το σκάνδαλο dieselgate.

Ο νέος 4κύλινδρος κινητήρας θα είναι άμεσα διαθέσιμος με τη νέα Mercedes E-Class, οι πωλήσεις της οποίας ξεκινούν τον Μάρτιο. Αυτό αποκάλυψε ο Bernhard Heil, επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων της Daimler AG. Οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου είναι μειωμένες κατά 80% και η κατανάλωση καυσίμου είναι κατά 13% χαμηλότερη, αποκάλυψε ο Heil για το νέο μοτέρ. «Ο νέος κινητήρας προσδιορίζει την στρατηγική μα στο κομμάτι των κινητήρων για τα επόμενα δέκα χρόνια», δήλωσε ο Heil. «Πιστεύουμε ότι θα πείσουμε το κοινό για το λαμπρό μέλλον των κινητήρων diesel».

Το παράνομο λογισμικό αλλοίωσης των μετρήσεων εκπομπών CO2 της VW προκάλεσε και το σκάνδαλο που ακολούθησε έθεσαν υπό σοβαρή αμφισβήτηση το μέλλον των κινητήρων diesel. Επιπροσθέτως, ακούστηκαν και φωνές από μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όπως το Παρίσι, που κατηγορούσαν ανοιχτά τις εξατμίσεις των κινητήρων πετρελαίου για το πρόβλημα του ορατού νέφους στον ουρανό.

Οι κατασκευαστές από την άλλη προωθούν την αγορά των diesel, παραπάνω από τα μισά από τα αυτοκίνητα που πωλούνται είναι diesel. Ανεξάρτητα με τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου, τα νούμερα που αφορούν στο διοξείδιο του άνθρακα είναι πολύ χαμηλά. Και αυτό διευκολύνει τα εργοστάσια να πιάνουν το όριο εκπομπών CO2 που ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Η εξέλιξη αυτής της νέας γενιάς κινητήρων έχει αρχίσει εδώ και τέσσερα χρόνια και η Mercedes σκοπεύει να τον έχει περάσει σε όλη τη γκάμα της ως το 2019. Ο κινητήρας περνά τα όρια εκπομπών ρύπων όχι μόνο της ισχύουσας αλλά και της μελλοντικής ευρωπαϊκής νομοθεσίας που θα περιλαμβάνει μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Η άποψη της Mercedes είναι πως παρά την διαρκή εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, οι συμβατικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στην αυτοκινητοβιομηχανία για αρκετό καιρό ακόμη. Η γκάμα της Mercedes περιλαμβάνει την ηλεκτροκίνητη B-Class, αλλά σύμφωνα με τον Heil, «η επένδυση στην εξέλιξη της τεχνολογίας diesel αυτή την στιγμή έχει πολύ καλύτερη σχέση κόστους / απόδοσης από τα χρήματα που ξοδεύονται για την ηλεκτροκίνηση».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube